Kerstvoucher

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Zjoske
Senior
Senior

Kerstvoucher

Ongelezen berichtdoor Zjoske » 21 Dec 2016, 17:51

Vandaag de kerstvoucher op het werk in ontvangst mogen nemen. Je kent het wel: inlogcode voor een website met min of meer nuttige cadeaus, goede doelen en waardebonnen. Dit jaar zowaar keuze uit een whisky-gerelateerd cadeau:

Corkcicle Whiskeyglas
Het Corkcicle whiskeyglas is een musthave voor elke whiskeyliefhebber. Het is niet alleen een schitterende presentatie van de drank, maar je voorkomt er ook een waterige whiskey mee. Het zware, dubbelwandige glas wordt geleverd met een siliconen inzetvorm en zijn beide geschikt voor de vaatwasser.

Hoe werkt het?
Plaats de siliconen vorm in het Corkcicle whiskeyglas en vul het tot de markering met water. Zet het dan in zijn geheel rechtop in de vriezer. Als het ijs bevroren is, na ongeveer vier uur, haal je de siliconen vorm uit het glas. Het ijs zal dan in de specifieke vorm in het glas blijven zitten. Het ziet er niet alleen heel chic uit, ook smelt het ijs in deze vorm veel minder snel dan de traditionele ijsblokjes. Zo blijft de smaak van de whiskey volledig behouden! Natuurlijk ook heel geschikt voor andere dranken, zoals Scotch, Bourbon, Tequila of Wodka.

Zelf houd ik het toch maar bij de traditionele manier om te zorgen dat er geen (ijs)water in mijn whisky komt...

De kerstvoucher heeft mij in ieder geval al hartelijk doen lachen, dus nu al een geslaagde attentie van mijn werkgever. Zijn er meer mensen die iets met whisky in hun kerstpakket hebben gehad?
1 x

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Kerstvoucher

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 21 Dec 2016, 18:02

Waar zijn ze te koop? Die moet ik hebben!!!
:domdom
Ik hoop dat de andere semi-bruikbare cadeaus net iets bruikbaarder zijn dan dit :lol:

Ik zie pas na nieuwjaar of ik überhaupt een kerstpakket heb gekregen.
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 23 Dec 2016, 10:50

Jazeker; ik kies altijd voor een VVV bon i.p.v. een traditioneel kerstpakket. Altijd handig bij de aanschaf van een goede fles whisky.
0 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 23 Dec 2016, 11:19

Zjoske schreef:Vandaag de kerstvoucher op het werk in ontvangst mogen nemen. Je kent het wel: inlogcode voor een website met min of meer nuttige cadeaus, goede doelen en waardebonnen. Dit jaar zowaar keuze uit een whisky-gerelateerd cadeau:

Corkcicle Whiskeyglas
Het Corkcicle whiskeyglas is een musthave voor elke whiskeyliefhebber. Het is niet alleen een schitterende presentatie van de drank, maar je voorkomt er ook een waterige whiskey mee. Het zware, dubbelwandige glas wordt geleverd met een siliconen inzetvorm en zijn beide geschikt voor de vaatwasser.

Hoe werkt het?
Plaats de siliconen vorm in het Corkcicle whiskeyglas en vul het tot de markering met water. Zet het dan in zijn geheel rechtop in de vriezer. Als het ijs bevroren is, na ongeveer vier uur, haal je de siliconen vorm uit het glas. Het ijs zal dan in de specifieke vorm in het glas blijven zitten. Het ziet er niet alleen heel chic uit, ook smelt het ijs in deze vorm veel minder snel dan de traditionele ijsblokjes. Zo blijft de smaak van de whiskey volledig behouden! Natuurlijk ook heel geschikt voor andere dranken, zoals Scotch, Bourbon, Tequila of Wodka.

Zelf houd ik het toch maar bij de traditionele manier om te zorgen dat er geen (ijs)water in mijn whisky komt...

De kerstvoucher heeft mij in ieder geval al hartelijk doen lachen, dus nu al een geslaagde attentie van mijn werkgever. Zijn er meer mensen die iets met whisky in hun kerstpakket hebben gehad?

Nog los van alle on- en waanzin met ijs aan je whisk(e)y toevoegen en dat de smaak dan behouden zou blijven, vind ik het eigenlijk ook gewoon een heel lelijk glas :gnif
En wat betreft je vraag: Mijn werkgever heeft gemeend dat het in het kader van bezuinigingen en 'gedwongen afscheid nemen van collega's' niet gepast is om voor de overige werknemers dan nog een kerstpakket uit te delen. Dus nope, geen kerstpakket hier, laat staan dat het iets met whisky te maken heeft ;) .
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”