Pagina 1 van 1

Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 07 Sep 2016, 18:41
door beireken
Beste allen,
Ik ben van plan om in Duitsland een fles whisky te kopen, daar deze te ver is om zelf op te halen en de winkel niet bereidt is om deze op te sturen, zoek ik een alternatief.
Is er een courier bedrijf dat pakjes afhaalt in het buitenland en me in Belgie kan bezorgen??? Liefst geen UPS, dat is veel te duur.
Mvg
Bert

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 07 Sep 2016, 19:12
door Mvamelsfort
Er is een verzend service in Duitsland waar ik wel eens gebruik van maak. Werkt perfect "huifkar" heet het.

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 07 Sep 2016, 19:46
door FGG
Waar in Duitsland?

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 07 Sep 2016, 19:50
door Wouterk
Hoihoi,

Ik heb n verzendadres in Duitsland, of verzenden ze überhaubt niet?

Groet Wout

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 07 Sep 2016, 20:00
door beireken
Hamburg

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 07 Sep 2016, 20:01
door beireken
Verzenden enkel in Duitsland

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 07 Sep 2016, 20:15
door FGG
Wouterk schreef:Ik heb n verzendadres in Duitsland, of verzenden ze überhaubt niet?


beireken schreef:Verzenden enkel in Duitsland


Lijkt me een mooie oplossing dan. :goedgedaan

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 08 Sep 2016, 17:28
door beireken
Voor huifkar gekozen, vriendelijke mensen.
Bedankt voor de tip!!! :hoera

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 21 Dec 2016, 11:02
door Bram84
Ik heb net wat opzoekingswerk verricht inzake verzendkosten van Nederland naar Belgie... (Naar aanleiding van het combo sample pakket dat ik heb besteld bij Mike, Søren en Henri) Voor een pakket van meer dan 2 kilo betaal je al snel een kleine 20€
Dit vind ik persoonlijk een pak geld, dus moest ik een alternatief vinden :bigsmile

En ja hoor, heb er eentje gevonden... Versturen kan dus aan 6,50€ naar een postpunt in Maastricht waar ik wekelijks kom...

Dus... Voor alle Belgen die een pakket van meer dan 2kg bestellen bij een forumlid in Nederland, wil ik gerust oppikken (na contactname met me) in dat postpunt... Ik verstuur dan weer voor 5€ naar een postpunt in Belgie...

Is dus weer een klein tientje gespaard dat je kan spenderen aan een extra sample :Slainte

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 21 Dec 2016, 12:43
door Whisky-ettenleur
Flesje van de Lidl?? :D

Whisky Doris Glen Garioch 22yo

Geplaatst: 24 Dec 2016, 09:38
door Joost van Dijk
Beste mensen, ik ben op zoek naar de onderstaande fles, wil kan mij daar aan helpen?

Groeten,
Joost

http://www.whisky-doris.de/artikel-info ... ghlands%29

Re: Whisky Doris Glen Garioch 22yo

Geplaatst: 24 Dec 2016, 09:58
door caskstrength

Re: Hoe pakje laten afhalen in duitsland

Geplaatst: 24 Dec 2016, 11:46
door caskstrength
Heb de vraag van Joost toegevoegd aan het betreffende topic

Re: Whisky Doris Glen Garioch 22yo

Geplaatst: 24 Dec 2016, 14:50
door Peter87
Joost van Dijk schreef:Beste mensen, ik ben op zoek naar de onderstaande fles, wil kan mij daar aan helpen?

Groeten,
Joost

http://www.whisky-doris.de/artikel-info ... ghlands%29


Joost mag het weten.