sample flesjes op aliexpress.com
sample flesjes op aliexpress.com
Ik koop geregeld dingen op aliexpress.com (soort van marktplaats voor china). Nu kwam ik samples flesjes tegen. Heeft er al iemand dit besteld in china ? Zie de volgende link :
http://nl.aliexpress.com/store/product/ ... 13669.html 50 stuks voor 10,33 euro. Komt op € 0,22/flesje. Tal van zo'n flesjes kan je terug vinden via de search functie. Denk dat ik er mij eens ga aan wagen. Ga wel een 4tal weken moeten wachten tegen dat ze geleverd zijn.
http://nl.aliexpress.com/store/product/ ... 13669.html 50 stuks voor 10,33 euro. Komt op € 0,22/flesje. Tal van zo'n flesjes kan je terug vinden via de search functie. Denk dat ik er mij eens ga aan wagen. Ga wel een 4tal weken moeten wachten tegen dat ze geleverd zijn.
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Re: sample flesjes op aliexpress.com
GlenPiWi schreef:met 3 ml kan je weinig doen vrees ik![]()
3 cl daarentegen....
Wel veel 'samples' proeven tegen een mooi prijsje..
2 x
2 ∞ & →
haha grappig zijn jullie dus wel hé.
Het zijn wel zo'n flesjes dat ik bedoel. En zo te zien aan de foto zijn het wel die flesjes van 3cl maar ja liever commentaar dan....
Het zijn wel zo'n flesjes dat ik bedoel. En zo te zien aan de foto zijn het wel die flesjes van 3cl maar ja liever commentaar dan....

0 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Ik zou toch maar even heel goed kijken. Aan de foto valt weinig te zien over het formaat, je hebt geen referentie...
Dus als ze 3ml zeggen, bedoelen ze misschien ook echt 3ml. Voor etherische oliën misschien een normale maat?
Ze verkopen trouwens ook 30ml flesjes
Dus als ze 3ml zeggen, bedoelen ze misschien ook echt 3ml. Voor etherische oliën misschien een normale maat?
Ze verkopen trouwens ook 30ml flesjes
0 x
wrc1 schreef:haha grappig zijn jullie dus wel hé.
Ik vind ze er op de foto anders wel erg klein uitzien. Ik zou het er niet op wagen, want volgens mij zijn het inderdaad 3ml flesjes. En als je dan even verder kijkt zie je dat ze ook 20ml flesjes hebben. Die zijn uiteraard een stuk duurder dan de 3ml flesjes. En ook een stuk duurder dan de 3cl flesjes die ik in Nederland bestel.
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

1 standaard 3 cl glaasje met dop weegt 47/48 gram
Soort Unit: lot (50 pieces/lot) Gewicht Pakket: 0.400kg (0.88lb.)
Soort Unit: lot (50 pieces/lot) Gewicht Pakket: 0.400kg (0.88lb.)
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Zijn 3ml.. check dimensies:
Glazen flacon od: 16mm(& plusmn; 0,3 mm)
Glazen flacon hoogte: 35mm(& plusmn; 0,3 mm)( na schroef up cover)
Glazen fles knelpunt id: 8mm(& plusmn; 0,3 mm)
Wees blij dat je niet in alle euforie 5 pallets hebt laten aanrukken
.
Glazen flacon od: 16mm(& plusmn; 0,3 mm)
Glazen flacon hoogte: 35mm(& plusmn; 0,3 mm)( na schroef up cover)
Glazen fles knelpunt id: 8mm(& plusmn; 0,3 mm)
Wees blij dat je niet in alle euforie 5 pallets hebt laten aanrukken
7 x
2 ∞ & →
- defeatless
- Moderator

Plaza33.nl is nog altijd goedkoper. Alleen hebben ze daar volgens mij geen 28din wit glas. Alleen bruin, maar dat vind ik prima.
0 x
squaadgras schreef:Wees blij dat je niet in alle euforie 5 pallets hebt laten aanrukken.
. Welke eikel besteld er 5 pallets uit China ! Echt top niveau van jou., topic vervuiling noem ik dit !
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Excuses voor mijn directheid, zo doen wij dat nou eenmaal hiero. En die 1900 posts is omdat ik geen leven heb, geen werk, geen vrienden.. alleen een computer met internet. En wat flessen whisky.
7 x
2 ∞ & →
wrc1: toch even opmerken dat in de 2x dat je reageert op anderen hier ik je zeer onvriendelijk vind reageren, bijna bot zelfs.
zullen we het gezellig houden?

5 x
henri schreef:wrc1: toch even opmerken dat in de 2x dat je reageert op anderen hier ik je zeer onvriendelijk vind reageren, bijna bot zelfs.
Dat kan wel zijn maar als ik iets post, en ja toegeven ik heb niet goed gekeken op die site, dan wordt mijn post ook direct in het belachelijke getrokken, dus is mijn reactie wel een beetje normaal op die eerste 2 reacties.
0 x
misschien cultuur clash met belgie dan?? want volgens mij wordt er gewoon constructief op jouw posts gereageerd....
3 x
Ik denk dat je moet leren sarcasme te herkennen.
Geen enkele opmerking is in mijn ogen rot bedoeld.
Gewoon een beetje dollen onder elkaar. Dat moet toch kunnen?
Geen enkele opmerking is in mijn ogen rot bedoeld.
Gewoon een beetje dollen onder elkaar. Dat moet toch kunnen?
2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”