Jumbo

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Jumbo

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 04 Apr 2016, 19:07

Jonge jonge.

Net mijn wekelijkse inkopen gaan doen bij Jumbo in Maastricht (Brusselse poort)
Zoals altijd lekker scannen, alles mooi wegtasten, betalen en juuu.
Stond er vandaag een jochie achter de scankassa. Kleine controle mijnheer, alles is toch gelukt?
Ikke: ja tuurlijk, doe maar.
Piep, piep, piep, piep, peeeuut..'. Nou nou zegt die gast, probeert mijnheer wat extra mee te nemen naar België zonder te betalen en hij roept het uit door de hele winkel( een Caesar salad van 3,6€). Ik hield me op dat moment nog even rustig.... Na een volledige controle van mijn winkelwaar bleek dat er 43centjes verschil zat tussen mijn scanbedrag en de controle....in mijn voordeel dan nog!!!

Jaaaaaa, ik ben normaal een rustige, beleefde jongen, maar.... Die heb ik wel even overgoten met een een reeks verwijten. Je wil het niet weten. Maaskantje was hier niets tegen hoor! Verrekte mongol! :boos
Natuurlijk heeft de hele winkel kunnen meegenieten, denk zelfs dat de parking me heeft gehoord. Ik had eventjes rode kaken, maar die gast nog steeds hoor. Ik bespaar je mijn exacte woordenschat wel even... Jonge jonge...

Had me voorgenomen om een whisky-vrije-week te houden.... Maar na dit heb ik me toch een drammetje ingeschonken. :-P
5 x

Maurice_Casqueteer
Senior
Senior

Re: Jumbo

Ongelezen berichtdoor Maurice_Casqueteer » 04 Apr 2016, 20:32

Een glaasje babykots ? :P
1 x
Afbeelding

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 04 Apr 2016, 20:35

Heb wel zin in een toetje. Heb een lekkere Ben NevIJS meegenomen :P heeeerlijk...
2 x

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 04 Apr 2016, 21:54

Zo lang je er maar okkernoten bij doet
1 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”