Net mijn wekelijkse inkopen gaan doen bij Jumbo in Maastricht (Brusselse poort)
Zoals altijd lekker scannen, alles mooi wegtasten, betalen en juuu.
Stond er vandaag een jochie achter de scankassa. Kleine controle mijnheer, alles is toch gelukt?
Ikke: ja tuurlijk, doe maar.
Piep, piep, piep, piep, peeeuut..'. Nou nou zegt die gast, probeert mijnheer wat extra mee te nemen naar België zonder te betalen en hij roept het uit door de hele winkel( een Caesar salad van 3,6€). Ik hield me op dat moment nog even rustig.... Na een volledige controle van mijn winkelwaar bleek dat er 43centjes verschil zat tussen mijn scanbedrag en de controle....in mijn voordeel dan nog!!!
Jaaaaaa, ik ben normaal een rustige, beleefde jongen, maar.... Die heb ik wel even overgoten met een een reeks verwijten. Je wil het niet weten. Maaskantje was hier niets tegen hoor! Verrekte mongol!
Natuurlijk heeft de hele winkel kunnen meegenieten, denk zelfs dat de parking me heeft gehoord. Ik had eventjes rode kaken, maar die gast nog steeds hoor. Ik bespaar je mijn exacte woordenschat wel even... Jonge jonge...
Had me voorgenomen om een whisky-vrije-week te houden.... Maar na dit heb ik me toch een drammetje ingeschonken.