Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.

wat die gekke Henri nu weer zegt...

Ben ik het mee eens
23
45%
Vind ik leuk, maar ik kan de duim niet vinden..
1
2%
ik snap het wel, maar ik begrijp het niet
8
16%
Henri.. Ge mot dn bakkus houwe!
12
24%
gezelligheid kent geen tijd, maar dat komt omdat ik niet kan klokkijken..
7
14%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Gebruikersavatar
brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 Nov 2015, 11:32
Locatie: West vlaanderen

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 13 Feb 2016, 17:43

nice paul marduk :respect heb ze al 2x live gezien dat is zo 1 van die bands die live nog 1000keer beter zijn :duimop
1 x

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2657
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 13 Feb 2016, 18:37

Graspop; Na een paar jaar wat afwezigheid ben ik er dit jaar weer een vol weekend.

\m/ :-) \m/

:Slainte
1 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

shaven
Actief lid
Actief lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 03 Okt 2014, 15:33

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor shaven » 27 Mar 2016, 21:38

Ook ik ben elk jaar op Graspop, we smokkelen ook elk een fles binnen om op de camping te proeven naar jaarlijkse traditie :gnif
0 x
Afbeelding

Laurens
Senior
Senior
Berichten: 255
Lid geworden op: 06 Mar 2016, 14:53

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Laurens » 01 Apr 2016, 15:33

Graspop was vroeger leuk, nu erg massaal. Ben er van 2004 t/m 2011 geweest. Ga liever naar Dong Open Air, Headbangers Open Air en Into the Grave. Gaat één van jullie nog naar 1 van deze?
0 x

jdoucet
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 738
Lid geworden op: 12 Nov 2012, 11:24

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor jdoucet » 07 Apr 2016, 13:10

Laurens schreef:Graspop was vroeger leuk, nu erg massaal. Ben er van 2004 t/m 2011 geweest. Ga liever naar Dong Open Air, Headbangers Open Air en Into the Grave. Gaat één van jullie nog naar 1 van deze?


OI.
Mijn jaarlijkse metalhoogmis is geen "massafestival". Je verwart met Rock Werchter waar ze het vee graag opeen pakken :p
0 x

Gebruikersavatar
Kay
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2390
Lid geworden op: 24 Nov 2011, 16:03
Locatie: Eys
Contact:

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Kay » 07 Apr 2016, 13:27

Is maar hoe je het bekijkt he, het zijn natuurlijk wel grote aantallen bezoekers. Zeker als je het vergelijkt met bv. Metal Méan, Vlamrock of de festivals die Laurens noemt.

Zo te lezen wordt het tijd voor een HWF meet-up op Graspop :) Ik ben weer 3 dagen aanwezig. Baal er wel van dat mijn nummer 1 band van het festival (Borknagar) heeft afgezegd.

Tot niet zo heel lang geleden ging ik naar zo'n 20 festivals per jaar, maar nu ik vader ben moet ik daar wel flink in schrappen. Denk dat het bij Graspop en Dynamo blijft dit jaar.

Whiskieke schreef:Edit : aha en ik zie dat de beste metal band ever ook komt : Bad Religion !!!!!!! ;)

Voor mij wel de beste punkrock band ever. Het merendeel van de metalbands op het programma laat ik schieten als ze tegelijk met Bad Religion spelen.
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2657
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 07 Apr 2016, 13:55

Kay schreef:Zo te lezen wordt het tijd voor een HWF meet-up op Graspop :) Ik ben weer 3 dagen aanwezig. Baal er wel van dat mijn nummer 1 band van het festival (Borknagar) heeft afgezegd.
Whiskieke schreef:Edit : aha en ik zie dat de beste metal band ever ook komt : Bad Religion !!!!!!! ;)

Voor mij wel de beste punkrock band ever. Het merendeel van de metalbands op het programma laat ik schieten als ze tegelijk met Bad Religion spelen.

Veel over gehoord maar nog nooit gezien... hij staat op de short list...
Dus wellicht voor of na het optreden even samenscholen.

Ik ben die knaap met een zwart metal T-Shirt en twee vingers in the lucht \M/ :bigsmile

:Slainte
1 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

jdoucet
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 738
Lid geworden op: 12 Nov 2012, 11:24

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor jdoucet » 07 Apr 2016, 15:04

Kay schreef:Is maar hoe je het bekijkt he, het zijn natuurlijk wel grote aantallen bezoekers. Zeker als je het vergelijkt met bv. Metal Méan, Vlamrock of de festivals die Laurens noemt.

Zo te lezen wordt het tijd voor een HWF meet-up op Graspop :) Ik ben weer 3 dagen aanwezig. Baal er wel van dat mijn nummer 1 band van het festival (Borknagar) heeft afgezegd.

Tot niet zo heel lang geleden ging ik naar zo'n 20 festivals per jaar, maar nu ik vader ben moet ik daar wel flink in schrappen. Denk dat het bij Graspop en Dynamo blijft dit jaar.

Whiskieke schreef:Edit : aha en ik zie dat de beste metal band ever ook komt : Bad Religion !!!!!!! ;)

Voor mij wel de beste punkrock band ever. Het merendeel van de metalbands op het programma laat ik schieten als ze tegelijk met Bad Religion spelen.


Ik neem aan dat je nog nooit op rock werchter geweest bent ;-)

Waar ik je gelijk geef dat er met 40000 bezoekers (denk ik)/dag redelijk wat volk rondloopt op de weide, is het echt rustig wandelen met ruimte te over om je neer te zetten... Dat is op andere festivals wel even wat anders...
(Fortarock vond ik ook heel leuk anders ;-) )

Ohja, even ter info, de meeting is aan de "zware bieren" stand op graspop :p
En nog even ter zijde: weer veel te weinig Hardcore dit jaar... Lees: Waar de f* is Sick of it All g*dv*rd*mm*
0 x

Gebruikersavatar
Kay
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2390
Lid geworden op: 24 Nov 2011, 16:03
Locatie: Eys
Contact:

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Kay » 07 Apr 2016, 15:29

Voor mij wordt het dit jaar juist weer eens interessant in de punk/hardcore marquee. De afgelopen jaren was het maar kiddiecore wat de klok sloeg en heb ik die tent meestal gemeden, maar deze keer ga ik er toch zeker naartoe voor bands als Bad Religion, Dropkick Murphys, Pennywise en Anti-Flag. Hmmm... nu ik het zo zeg, realiseer ik me dat er inderdaad geen hardcore bands spelen die me interesseren. Madball, Merauder of NAOP (bestaan die nog?) was wel leuk geweest voor de afwisseling.

O ja en een festival waar je vanaf de parkeerplaats een uur moet slepen met je zooi tot bij een plek waar je je tent kunt opzetten is eigenlijk wel degelijk te massaal. Op festivals als Graspop en Hellfest ben je eerst uitgebreid aan het afzien voordat de pret kan beginnen. Als ik dat vergelijk met Duitse festivals zoals Bang Your Head, Summer Breeze en Metalfest Lorelei (die allemaal ook best groot zijn qua bezoekersaantallen) waar je met de auto de camping op rijdt en alles gewoon ernaast kunt gooien, is zoiets eigenlijk gewoon ellendig.
0 x
Afbeelding

Maurice_Casqueteer
Senior
Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: 30 Apr 2015, 20:43

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Maurice_Casqueteer » 07 Apr 2016, 16:01

Henri! ik heb gestemd Henri.. Ge mot dn bakkus houwe! maar das meer om dat ik daar om moest lachen !

verder eensssgggggg met de stelling
2 x
Afbeelding

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 799
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 20:36

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 07 Apr 2016, 16:18

Kay schreef:Voor mij wordt het dit jaar juist weer eens interessant in de punk/hardcore marquee. De afgelopen jaren was het maar kiddiecore wat de klok sloeg en heb ik die tent meestal gemeden, maar deze keer ga ik er toch zeker naartoe voor bands als Bad Religion, Dropkick Murphys, Pennywise en Anti-Flag. Hmmm... nu ik het zo zeg, realiseer ik me dat er inderdaad geen hardcore bands spelen die me interesseren. Madball, Merauder of NAOP (bestaan die nog?) was wel leuk geweest voor de afwisseling.

O ja en een festival waar je vanaf de parkeerplaats een uur moet slepen met je zooi tot bij een plek waar je je tent kunt opzetten is eigenlijk wel degelijk te massaal. Op festivals als Graspop en Hellfest ben je eerst uitgebreid aan het afzien voordat de pret kan beginnen. Als ik dat vergelijk met Duitse festivals zoals Bang Your Head, Summer Breeze en Metalfest Lorelei (die allemaal ook best groot zijn qua bezoekersaantallen) waar je met de auto de camping op rijdt en alles gewoon ernaast kunt gooien, is zoiets eigenlijk gewoon ellendig.



Voor punk , metal and hardcore hebben we toch Groezrock mannen :cool:
0 x

Gebruikersavatar
Kay
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2390
Lid geworden op: 24 Nov 2011, 16:03
Locatie: Eys
Contact:

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Kay » 07 Apr 2016, 16:28

Whiskieke schreef:
Kay schreef:Voor mij wordt het dit jaar juist weer eens interessant in de punk/hardcore marquee. De afgelopen jaren was het maar kiddiecore wat de klok sloeg en heb ik die tent meestal gemeden, maar deze keer ga ik er toch zeker naartoe voor bands als Bad Religion, Dropkick Murphys, Pennywise en Anti-Flag. Hmmm... nu ik het zo zeg, realiseer ik me dat er inderdaad geen hardcore bands spelen die me interesseren. Madball, Merauder of NAOP (bestaan die nog?) was wel leuk geweest voor de afwisseling.

O ja en een festival waar je vanaf de parkeerplaats een uur moet slepen met je zooi tot bij een plek waar je je tent kunt opzetten is eigenlijk wel degelijk te massaal. Op festivals als Graspop en Hellfest ben je eerst uitgebreid aan het afzien voordat de pret kan beginnen. Als ik dat vergelijk met Duitse festivals zoals Bang Your Head, Summer Breeze en Metalfest Lorelei (die allemaal ook best groot zijn qua bezoekersaantallen) waar je met de auto de camping op rijdt en alles gewoon ernaast kunt gooien, is zoiets eigenlijk gewoon ellendig.



Voor punk , metal and hardcore hebben we toch Groezrock mannen :cool:

Daar staat toch vrijwel geen metal. Veel te weinig voor mij tenminste. Toen er nog punk/hardcore festivals hier in de buurt waren (met name in de Platte Zoal in Maastricht) ging ik daar nog wel heen, maar over het algemeen laat ik zo'n evenementen tegenwoordig aan me voorbij gaan. Toch liever iets meer afwisseling.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kay
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2390
Lid geworden op: 24 Nov 2011, 16:03
Locatie: Eys
Contact:

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Kay » 07 Apr 2016, 16:29

Maurice_Casqueteer schreef:Henri! ik heb gestemd Henri.. Ge mot dn bakkus houwe! maar das meer om dat ik daar om moest lachen !

verder eensssgggggg met de stelling

Je moet je bakkes houden Maurice, dit is nu het metal festival topic ;)
2 x
Afbeelding

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 799
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 20:36

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 07 Apr 2016, 16:43

Kay schreef:
Whiskieke schreef:
Kay schreef:Voor mij wordt het dit jaar juist weer eens interessant in de punk/hardcore marquee. De afgelopen jaren was het maar kiddiecore wat de klok sloeg en heb ik die tent meestal gemeden, maar deze keer ga ik er toch zeker naartoe voor bands als Bad Religion, Dropkick Murphys, Pennywise en Anti-Flag. Hmmm... nu ik het zo zeg, realiseer ik me dat er inderdaad geen hardcore bands spelen die me interesseren. Madball, Merauder of NAOP (bestaan die nog?) was wel leuk geweest voor de afwisseling.

O ja en een festival waar je vanaf de parkeerplaats een uur moet slepen met je zooi tot bij een plek waar je je tent kunt opzetten is eigenlijk wel degelijk te massaal. Op festivals als Graspop en Hellfest ben je eerst uitgebreid aan het afzien voordat de pret kan beginnen. Als ik dat vergelijk met Duitse festivals zoals Bang Your Head, Summer Breeze en Metalfest Lorelei (die allemaal ook best groot zijn qua bezoekersaantallen) waar je met de auto de camping op rijdt en alles gewoon ernaast kunt gooien, is zoiets eigenlijk gewoon ellendig.



Voor punk , metal and hardcore hebben we toch Groezrock mannen :cool:

Daar staat toch vrijwel geen metal. Veel te weinig voor mij tenminste. Toen er nog punk/hardcore festivals hier in de buurt waren (met name in de Platte Zoal in Maastricht) ging ik daar nog wel heen, maar over het algemeen laat ik zo'n evenementen tegenwoordig aan me voorbij gaan. Toch liever iets meer afwisseling.



Ik bedoelde metalcore en niet echt metal :)
Metal staat er idd niet
0 x

Gebruikersavatar
Sylvester
Senior
Senior
Berichten: 196
Lid geworden op: 20 Okt 2013, 21:17

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor Sylvester » 08 Apr 2016, 12:20

Nino schreef:Ahhhhh kerel toch :Scratch trok spontaan het zelfde gezicht als je avatar :boos

De Avatar van Henri deed mij direct denken aan: :lekker


The Muppets
2 x


Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten