nieuwe aanwinsten (glas, kannetje)

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
freddievtb
Senior
Senior
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 Jul 2015, 22:09
Locatie: Zwolle
Contact:

nieuwe aanwinsten (glas, kannetje)

Ongelezen berichtdoor freddievtb » 29 Dec 2015, 21:21

Afbeelding
2 Glencairn glazen, opgehaald bij de distillerij zelf op de dag voor Kerst :duimop
Proefglas van Dalmore, was gratis bij aankoop van 40cl (dubbel shot) Dalmore 12y bij een bar op de veerboot (Newcastle-IJmuiden) . 7.75 euro, prima prijs voor de bar :Proost

Afbeelding
Waterkannetje, opgehaald bij de distillerij zelf op de dag voor Kerst :goedgedaan

Tevens 10 flessen whisky meegenomen uit Schotland (en veerboot) en 2 gekregen als kado op 1e Kerstdag.

Heerlijke tijd gehad bij mijn Schotse schoonfamilie :Slainte
4 x

Gebruikersavatar
Sgt. Slaughter
Actief lid
Actief lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 Dec 2014, 22:22

Re: nieuwe aanwinsten (glas, kannetje)

Ongelezen berichtdoor Sgt. Slaughter » 17 Jan 2016, 18:43

Ik ga dit jaar ook met de boot naar Schotland. Hoe zit het met het Whisky aanbod op de boot? Zijn er flessen en dergelijke te koop?
0 x

Gebruikersavatar
MBC
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 610
Lid geworden op: 02 Jan 2014, 20:22
Locatie: Weesp

Re: nieuwe aanwinsten (glas, kannetje)

Ongelezen berichtdoor MBC » 17 Jan 2016, 22:05

Sgt. Slaughter schreef:Ik ga dit jaar ook met de boot naar Schotland. Hoe zit het met het Whisky aanbod op de boot? Zijn er flessen en dergelijke te koop?


Jazeker, maar wel goed op de prijzen letten, soms wat te duur en soms erg leuke koopjes. Zelf op de ferry naar Newcastle vorige maand 2 Abunadh's voor 90 euro, 2 Laphroaig PX liters voor 100 euro en 2 Laphroaig Brodir batch 1 voor 140 euro meegenomen. Kom ik wel weer een paar maandjes mee door :yes

PS: En in ieder geval staat alles wat ze verkopen ook open om gratis te proeven :nat
1 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Gebruikersavatar
Sgt. Slaughter
Actief lid
Actief lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 Dec 2014, 22:22

Re: nieuwe aanwinsten (glas, kannetje)

Ongelezen berichtdoor Sgt. Slaughter » 17 Jan 2016, 23:54

MBC schreef:
Sgt. Slaughter schreef:Ik ga dit jaar ook met de boot naar Schotland. Hoe zit het met het Whisky aanbod op de boot? Zijn er flessen en dergelijke te koop?


Jazeker, maar wel goed op de prijzen letten, soms wat te duur en soms erg leuke koopjes. Zelf op de ferry naar Newcastle vorige maand 2 Abunadh's voor 90 euro, 2 Laphroaig PX liters voor 100 euro en 2 Laphroaig Brodir batch 1 voor 140 euro meegenomen. Kom ik wel weer een paar maandjes mee door :yes

PS: En in ieder geval staat alles wat ze verkopen ook open om gratis te proeven :nat


Dat klinkt zeer verleidelijk. Ik kan niet wachten.
0 x

Gebruikersavatar
Stormbringer
Senior
Senior
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 Dec 2015, 23:10
Locatie: Elsloo (L)
Contact:

Re: nieuwe aanwinsten (glas, kannetje)

Ongelezen berichtdoor Stormbringer » 24 Jan 2016, 20:44

freddievtb schreef:Afbeelding
2 Glencairn glazen, opgehaald bij de distillerij zelf op de dag voor Kerst :duimop
Proefglas van Dalmore, was gratis bij aankoop van 40cl (dubbel shot) Dalmore 12y bij een bar op de veerboot (Newcastle-IJmuiden) . 7.75 euro, prima prijs voor de bar :Proost

Afbeelding
Waterkannetje, opgehaald bij de distillerij zelf op de dag voor Kerst :goedgedaan

Tevens 10 flessen whisky meegenomen uit Schotland (en veerboot) en 2 gekregen als kado op 1e Kerstdag.

Heerlijke tijd gehad bij mijn Schotse schoonfamilie :Slainte


Mooie set, zeker dat waterkannetje vind ik gaaf! :goedgedaan

Gr, Stormbringer
0 x


Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten