Gezellig aan de bar...
Weinig spraakstof op het forum, de laatste tijd, door 't wee
Tja - Weinig spraakstof op het forum, de laatste tijd, door 't weer? - zoals de titel al aangeeft, heb ik dit geconstateerd. Of te véél over whisky praten, doet de zucht naar drank verminderen? Ooohof, zitten we soms met z'n allen lekker aan 'n biertje? Ik denk, dat 't misschien wel door het heerlijke weer van de laatste tijd zou kunnen komen, iemand anders daar andere ideeën over? Kom op, gooit 't d'r uit, maak van je hart geen moordkuil, anyway stay 
0 x
Re: Weinig spraakstof op het forum, de laatste tijd, door 't
Ik zit momenteel aan een Kasteelbier Rouge. Heerlijk! Moet zeggen dat ik de laatste dagen eigenlijk geen whisky gedronken heb. Warm... Als ik er een zou kiezen zou het in de trent van Glenmorangie 10yo ofzo liggen. Geen peatbom. Gisteren een Lentebock biertje.
Dus... René, je hebt wat mij betreft wel een beetje gelijk!
Dus... René, je hebt wat mij betreft wel een beetje gelijk!

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...
Er worden tegenwoordig ook heel weinig nieuwe topics aangebracht die over één of andere specifieke bottelaar of editie gaan. Maar goed, we gaan daar eens verandering in brengen zeker?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Er worden tegenwoordig ook heel weinig nieuwe topics aangebracht die over één of andere specifieke bottelaar of editie gaan. Maar goed, we gaan daar eens verandering in brengen zeker?
Als 't aan mij ligt, zeker en vast, heej!
0 x
Ik ben tegenwoordig erg druk om mijn blog met tasting notes te vullen, dus hier wat minder aanwezig en inderdaad met dit soort temperaturen gaat een goede wijn of een lekker biertje als je dorst hebt er ook wel in
, maar wel nieuw topic toegevoegd over de Shackelton, weet niet goed wat ik daar nu van moet denken 
0 x
Ja, ik ben nu ook veel buiten.....in de tuin... en niet alleen ter meditatie (Za-zen)...
Nu een Aberfeldy in het glas maar inderdaad wel wat minder whisky nu.
Ik heb een tijdje terug een paar interessante berichten geplaatst maar die zijn bijna dood geboren. Ik vind ook dat er de laatste tijd wat diepte mist.... maar ja, de Zomer is zo wie zo geen forum-stimulans.
Nu een Aberfeldy in het glas maar inderdaad wel wat minder whisky nu.
Ik heb een tijdje terug een paar interessante berichten geplaatst maar die zijn bijna dood geboren. Ik vind ook dat er de laatste tijd wat diepte mist.... maar ja, de Zomer is zo wie zo geen forum-stimulans.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
En ik ben weer beginnen studeren dus 't zal ook wat minderen qua whisky/forumactiviteit 

0 x
Vrolijk Pasen
Rustig hier.... niet geheel onbegrijpelijk overigens
Vrolijk en indien zo gewenst Zalig Pasen.... een moment voor rust en inzicht zullen we maar denken
Vrolijk en indien zo gewenst Zalig Pasen.... een moment voor rust en inzicht zullen we maar denken
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: Vrolijk Pasen
Piet schreef:Rustig hier.... niet geheel onbegrijpelijk overigens![]()
Het is niet anders, Piet, maar ik wens jou en je vrouw 'n vrolijk/zalig pasen en uiteraard iedereen hier op dit forum 'n gezellig paasfeest, met of zonder eitjes
0 x
-
pyro-tukker
- Actief lid

Drinken jullie wel eens 'party' drankjes.
Ik denk dat ik hier een van de jongste leden ben (18 jaar) en naast het drinken van whisk(e)y's drink ik ook nog wel eens wat anders (vooral met vrienden en of feestjes). Nu ben ik benieuwd of jullie wel eens wat anders drinken.
Bijvoorbeeld wat van bier drinken jullie wel eens. Ik drink normaal gesproken alleen maar grolsch en zo af en toe een corona biertje (met limoen). Belgische bieren zijn niet aan mij besteed, eigenlijk al heel wat geproefd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik toch het liefste grolsch heb.
En wat drinken jullie qua mixdrankjes? Malibu, safari, bacardi razz, pisang, blue curaçao etc.
Ik drink eigenlijk alles wel. Malibu zowel puur als met wat cola. Bacardi razz met 7up is een van mijn favoriete, helaas aardig prijzig.
Misschien drinken sommigen hier nog wijnen. Ik drink het eigenlijk nooit, alleen gerbuik ik soms wat witte wijn in eten.
Als ik iets vergeten ben zet het er gerust neer (ik zal dan dit topic ook even aanpassen).
Bijvoorbeeld wat van bier drinken jullie wel eens. Ik drink normaal gesproken alleen maar grolsch en zo af en toe een corona biertje (met limoen). Belgische bieren zijn niet aan mij besteed, eigenlijk al heel wat geproefd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik toch het liefste grolsch heb.
En wat drinken jullie qua mixdrankjes? Malibu, safari, bacardi razz, pisang, blue curaçao etc.
Ik drink eigenlijk alles wel. Malibu zowel puur als met wat cola. Bacardi razz met 7up is een van mijn favoriete, helaas aardig prijzig.
Misschien drinken sommigen hier nog wijnen. Ik drink het eigenlijk nooit, alleen gerbuik ik soms wat witte wijn in eten.
Als ik iets vergeten ben zet het er gerust neer (ik zal dan dit topic ook even aanpassen).
0 x
Re: Drinken jullie wel eens 'party' drankjes.
Ik sluit me bij je aan: drink ook alles wel. Bier, wijn, mix, etc. Laatst een keer Red Bull bij een (slechte) whisky gegooid; dat was ook best te drinken! Ook bv. een Whisk(e)y Sour. Vandaag die ice crusher gekocht, dus er komen wel meer mixjes aan met dit weer!
0 x
Re: Drinken jullie wel eens 'party' drankjes.
Ik drink eigenlijk alleen whisky, bier en dan voornamelijk warsteiner maar eigenlijk alles, en wijn. Soms iets als limoncello oid, nooit mixen en dergelijken. Wel veel water en koffie 
0 x
Ik drink eigenlijk alleen whisky en bier(Hertog Jan) , pas geleden nog een paar wijnen en een sherry geprobeerd maar dat is echt niks voor mij.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”