Kay schreef:Voor mij wordt het dit jaar juist weer eens interessant in de punk/hardcore marquee. De afgelopen jaren was het maar kiddiecore wat de klok sloeg en heb ik die tent meestal gemeden, maar deze keer ga ik er toch zeker naartoe voor bands als Bad Religion, Dropkick Murphys, Pennywise en Anti-Flag. Hmmm... nu ik het zo zeg, realiseer ik me dat er inderdaad geen hardcore bands spelen die me interesseren. Madball, Merauder of NAOP (bestaan die nog?) was wel leuk geweest voor de afwisseling.
O ja en een festival waar je vanaf de parkeerplaats een uur moet slepen met je zooi tot bij een plek waar je je tent kunt opzetten is eigenlijk wel degelijk te massaal. Op festivals als Graspop en Hellfest ben je eerst uitgebreid aan het afzien voordat de pret kan beginnen. Als ik dat vergelijk met Duitse festivals zoals Bang Your Head, Summer Breeze en Metalfest Lorelei (die allemaal ook best groot zijn qua bezoekersaantallen) waar je met de auto de camping op rijdt en alles gewoon ernaast kunt gooien, is zoiets eigenlijk gewoon ellendig.
anti flag! ga er heen in amsterdam!

.