Piet beterschap wensen
- Dram The Man
- Top bijdrager

Re: Piet beterschap wensen
Van mij ook, bedankt John!
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Dank voor de reeds gedane betalingen. Door Pasen zullen transacties her-en-der nog blijven hangen. Ik maak eea deze week in orde!
Dank voor jullie geduld, ik zal deze week ook een gezondheidsupdate proberen te geven.
Dank voor jullie geduld, ik zal deze week ook een gezondheidsupdate proberen te geven.
0 x
Ok, Semtex!
Verder mis ik nog betalingen van:
Laat even weten of je nog mee doet, ik wil morgen gaan bestellen. Mocht je inmiddels al betaald hebben, geef even de datum en je rekeningnummer door per PM.
Verder mis ik nog betalingen van:
ElwinB
Yapi
Laat even weten of je nog mee doet, ik wil morgen gaan bestellen. Mocht je inmiddels al betaald hebben, geef even de datum en je rekeningnummer door per PM.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Is er nu al iets nieuws ivm Piet? Ik begin me aardig zorgen te maken.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Is er nu al iets nieuws ivm Piet? Ik begin me aardig zorgen te maken.
Geen nieuws, maar dat komt door mij; ivm mijn nieuwe job maak ik lange dagen, zeker nu in het begin vermoeiend. Ik zal morgen proberen contact op te nemen.
0 x
Newsflash!
Beste allen,
ik heb zojuist:
Goed nieuws, niet?!
ik heb zojuist:
- Fruitmand besteld:
Ik heb er ook een kaartje bij gedaan. Ik heb Marijke gebeld wanneer ik hem het beste kon laten bezorgen, gezien het toch om een 'versproduct' gaat. - ...en dus Marijke gebeld om te vragen hoe het ermee gaat. Positief verhaal (natuurlijk na omstandigheden). Het gaat al veel beter, Piet zit nu in een revalidatiecentrum. Daar krijgt hij ook logopedie en hij kan al beter praten. Hij krijgt nog steeds infuus om de bacterie uit zijn lichaam te krijgen. Waarschijnlijk nog een tweetal weken en al het dan beter gaat, dan kan hij misschien al naar huis! De geplande operatie - hartoperatie om ervoor te zorgen dat de klep beter sluite - zou dan ook kunnen wachten. Marijke vond het fijn dat er zoveel medeleven was en ze zei me jullie allemaal te groeten en te bedanken. Bij deze!
Goed nieuws, niet?!
0 x
Dat klinkt al positiever. Vanuit mijn werk weet ik wel dat met hard werk en veel toewijding er een hoop te revalideren valt!
Balen voor piet dat de hele situatie nog vervelender wordt dat hij nog een extra operatie moet krijgen! Fijn dat we met dit gebaar hem (en Marijke) toch ook beterschap kunnen wensen.
Balen voor piet dat de hele situatie nog vervelender wordt dat hij nog een extra operatie moet krijgen! Fijn dat we met dit gebaar hem (en Marijke) toch ook beterschap kunnen wensen.

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Tomh schreef:Dat klinkt al positiever. Vanuit mijn werk weet ik wel dat met hard werk en veel toewijding er een hoop te revalideren valt!
Zeker, het is nu maar te hopen dat hij zonder veel kleerscheuren terug aan de slag kan, zowel privé als op zijn werk.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
johan brugge schreef:Tomh schreef:Dat klinkt al positiever. Vanuit mijn werk weet ik wel dat met hard werk en veel toewijding er een hoop te revalideren valt!
Zeker, het is nu maar te hopen dat hij zonder veel kleerscheuren terug aan de slag kan, zowel privé als op zijn werk.
Dat hoop ik ook, vriend!
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Ik ben niet gelovig maar ga toch een kaarsje branden voor Piet. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop.
En een dankje aan John voor de moeite om een fruitmand te regelen.
En een dankje aan John voor de moeite om een fruitmand te regelen.

0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Dat is zeker op zich al goed nieuws! Laten we met z'n allen duimen voor een goed herstel (naar omstandigheden). En erg mooi dat binnenkort de fruitmand bezorgd wordt. Ik vind het leuk dat we dit zo met z'n allen doen.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

johan brugge schreef:Tomh schreef:Dat klinkt al positiever. Vanuit mijn werk weet ik wel dat met hard werk en veel toewijding er een hoop te revalideren valt!
Werk? Piet is toch al enige jaren met pensioen (VUT)? Of bedoel je al zijn hobby projectjes?
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”