Jock schreef:Dit alles was mijn gage voor de proeverij die ik in Harderwijk deed gisteravond.
Chapeau! Inderdaad mooie flessen

Jock schreef:Dit alles was mijn gage voor de proeverij die ik in Harderwijk deed gisteravond.

Piet schreef:Uit: Wat is de laatste fles die je aangeschaft of gekregen hebt?Jock schreef:Dit alles was mijn gage voor de proeverij die ik in Harderwijk deed gisteravond.
Dat is een mooie "score" Jock (en zonder 19% OB en 50% IB, als je dat even bruteert; top !).
Ik zou i.p.v. gage zeggen "onkosten compensatie" voor het geval big brother is watching you en iemand op het idee van loon in nature komt.
Of zou de belastingdienst geen whisky drinken ? Ik ken er minstens een maar die zit daar niet als "ontvanger der directe belastingen" dus dat is low risk

Piet schreef: En denk eraan alles met mate.

Jock schreef: Altijd met mijn maten.

Als de heren zo over ons zouden ""flaneren"" als zij nu deden over hun whisky, dan bestond de hemel op aarde echt Als de heren zo over ons zouden ""flaneren"" als zij nu deden over hun whisky
Ruval schreef:Op het forum berichten invoeren gaat beter met 10 vingers!!!

Ruval schreef:Ik ben zeer benieuwd wie uit deze club van whiskyliefhebbers vanavond de bob zijn...
Ruval schreef:wees voorzichtig met vuurwerk. Op het forum berichten invoeren gaat beter met 10 vingers!!!
Ook makkelijk wanneer je geen bijdrage hebt geleverd aan de 65 miljoen euro die in Nederland de lucht in is gegaan... macoffringa schreef:Prachtig, nu nog de Star Spangled Banner in de uitvoering van Jimi Hendrix eronder en we zijn helemaal klaar
(een van mijn favourieten !) Deze komt overigens niet als standaard onderdeel van de US of A-drinkeboer !

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten