Kerstsamples editie II

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Kerstsamples editie II

Ongelezen berichtdoor Harrie » 15 Dec 2016, 15:03

Doosje bessenjenever gearriveerd ;)

Gelukkig geen bessen maar wel 8 mooie samples, aangevuld met een ginsample, en een soort kruidenbittertje. Helaas kan de meegestuurde worst deze vegetariër niet bekoren maar die serveer ik volgende week wel aan de verjaardagsvisite.

Ruud, thanks! Erg mooie samples :goedgedaan :duimop
(Foto uploaden lukt niet..)
1 x
Afbeelding

Ruud1983
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ruud1983 » 15 Dec 2016, 15:27

Harrie schreef:Helaas kan de meegestuurde worst deze vegetariër niet bekoren maar die serveer ik volgende week wel aan de verjaardagsvisite.

Da's jammer, daar had ik juist de meeste moeite voor gedaan! ;) Maar ik hoop dat de visite ervan kan genieten.

Geniet van de samples, Harrie!
1 x
---Op een sabbatical van whisky---

pieske86
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pieske86 » 15 Dec 2016, 16:14

Ik wacht nog vol spanning af
0 x

Ruud1983
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ruud1983 » 15 Dec 2016, 16:43

pieske86 schreef:Ik wacht nog vol spanning af

Ik ook :lekker
0 x

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 15 Dec 2016, 17:37

:winner mijn pakje is vandaag aangekomen :duimop bedankt kerstman alex (kon de naam niet koppelen aan een nickname maar ik gok defeatless??)
had me zelf voor genomen om niet te spieken maar toen mijn moeder zei wow 25 jaar en damn een 30 jaar en nog een 25 jarige ja moest ik het gewoon weten alex kerel bedankt schitterend cadeau ben vooral benieuwd naar de glendalough poitin heb nog nooit van deze "whisky" gehoord maar je omschrijving maakt me wel nieuwsgierig ik citeer het wordt gemaakt van graan suikerbiet en aardappel :lekker
Bijlagen
IMG_20161215_170020.jpg
IMG_20161215_170020.jpg (242.49 KiB) 2407 keer bekeken
4 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 15 Dec 2016, 18:04

Ik ben begonnen aan de opgave die de Kerstman mij heeft gesteld. 10 samples matchen met WBID-kaartjes.. :sst
0 x
2 ∞ & →

shadowcollector
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor shadowcollector » 15 Dec 2016, 19:44

squaadgras schreef:Ik ben begonnen aan de opgave die de Kerstman mij heeft gesteld. 10 samples matchen met WBID-kaartjes.. :sst

Cool man... 10 drams before christmas... :-)
0 x

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 15 Dec 2016, 20:06

brechtvds schreef::winner mijn pakje is vandaag aangekomen :duimop bedankt kerstman alex (kon de naam niet koppelen aan een nickname maar ik gok defeatless??)
had me zelf voor genomen om niet te spieken maar toen mijn moeder zei wow 25 jaar en damn een 30 jaar en nog een 25 jarige ja moest ik het gewoon weten alex kerel bedankt schitterend cadeau ben vooral benieuwd naar de glendalough poitin heb nog nooit van deze "whisky" gehoord maar je omschrijving maakt me wel nieuwsgierig ik citeer het wordt gemaakt van graan suikerbiet en aardappel :lekker

Jazeker!

Poítin is een raar goedje, maar ik vind het wel aardig weg te drinken. Hier kun je meer erover vinden: http://www.glendaloughdistillery.com/po ... ish-spirit

Sowieso een aardige lui, ze hadden me deze fles cadeau gedaan na afloop van het Pot-still festival.
Van de zomer maar even langs!
1 x

Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 15 Dec 2016, 20:14

shadowcollector schreef:
Bram84 schreef:Dat type brief komt me bekend voor... Is dit mijn gulle gever van de summer edition? :lekker

:bigsmile :bigsmile :sst

Kerstman Dirk heeft goed zijn best gedaan, ik ben vandaag even bij zijn bestemmeling op bezoek geweest, wat een mooie selectie. :bigsmile
0 x
Afbeelding

Ruud1983
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ruud1983 » 15 Dec 2016, 22:08

Kerstpakket ontvangen, en ik ben hier toch wel even sprakenloos van!

Wat een toppakket op maat van zjoske! Ja Jos, je maakte me zo nieuwsgierig in je brief dat ik ze toch meteen heb opgezocht :o

Gewoon twee Bunna's uit 76 die ik nog niet eerder geproefd heb! (en een andere uit Jos' geboortejaar van een niet nader te noemen ander havenstadje op hetzelfde eiland waar ooit een distillery heeft gestaan). Nog iets moois van een ander eiland, een korenwijn en 3 biertjes die precies in mijn smaakprofiel passen (waarvan 2 ook nog nooit geproefd). De Swearing Blonde zit nu in het glas!

De chocola is net van de foto afgevallen.

Zjoske, mijn complimenten voor deze schoten in de roos en zeer bedankt! (ik stuur mijn vader nog wel eens op pad ;) )

IMG_0454.JPG
IMG_0454.JPG (876.54 KiB) 2316 keer bekeken
7 x

Zjoske
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Zjoske » 16 Dec 2016, 14:55

Vandaag kwam een enorme doos binnen. Wat zou erin zitten? Van wie was meteen duidelijk op het verzendetiket: Santa Sören Quaadgras. Ook de kinderen waren zeer benieuwd en hielpen vrolijk mee met uitpakken. Wat een feest zeg, al dat verpakkingsmateriaal :goedgedaan

Even terzijde: het was me al eens opgevallen dat squaadgras ervan houdt om overtollig verpakkingsmateriaal mee te sturen met samples. Deze keer kwam bijvoorbeeld het lege karton van een rol verpakkingsplakband mee. Mijn vermoeden is dat er in Leidschendam hele kleine kliko's beschikbaar gesteld worden aan de bewoners. Einde terzijde.

Na enig graafwerk kwam ik dan toch aan bij de schat: acht mooie samples. De Glendronachs bevinden zich op mij bekend terrein, maar voor die vier Balvenies ga ik zeker even goed zitten.

Dank U Kerstman :bigsmile

Kerstsamples.jpg
Kerstsamples.jpg (233.36 KiB) 2256 keer bekeken
6 x

Zjoske
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Zjoske » 16 Dec 2016, 15:21

Ruud1983 schreef:Kerstpakket ontvangen, en ik ben hier toch wel even sprakenloos van!

:bigsmile Heel graag gedaan.
1 x

Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 16 Dec 2016, 19:09

Ik weet niet of iedereen nu zijn pakketje ontvangen heeft. In het topic lees ik alleen maar positieve reacties.

@Bram: hartelijk dank voor het organiseren van deze kerstsample actie. Ik ga vanavond de 1e proeven.
2 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 16 Dec 2016, 20:06

Zjoske schreef:Even terzijde: het was me al eens opgevallen dat squaadgras ervan houdt om overtollig verpakkingsmateriaal mee te sturen met samples. Deze keer kwam bijvoorbeeld het lege karton van een rol verpakkingsplakband mee. Mijn vermoeden is dat er in Leidschendam hele kleine kliko's beschikbaar gesteld worden aan de bewoners. Einde terzijde.

Ik was hem al kwijt.. :lol:

Alles dat binnen handbereik ligt (en overbodig is) gooi ik met Mach 2 als opvulmateriaal de dozen in.. Nog even en ook organisch materiaal gaat mee :lekker !

Hoop dat de Balvenie's meer dan bijzonder gaan bevallen. Zoals het thema al aangaf.. vroeger was alles beter!

In my defence.. er gingen die dag 15 pakketjes de deur uit. Na 5 dozen is de bubbeltjeswrap wel op :lol:
2 x
2 ∞ & →

Ruud1983
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ruud1983 » 17 Dec 2016, 10:45

squaadgras schreef:
Zjoske schreef:Even terzijde: het was me al eens opgevallen dat squaadgras ervan houdt om overtollig verpakkingsmateriaal mee te sturen met samples. Deze keer kwam bijvoorbeeld het lege karton van een rol verpakkingsplakband mee. Mijn vermoeden is dat er in Leidschendam hele kleine kliko's beschikbaar gesteld worden aan de bewoners. Einde terzijde.

Ik was hem al kwijt.. :lol:

Alles dat binnen handbereik ligt (en overbodig is) gooi ik met Mach 2 als opvulmateriaal de dozen in.. Nog even en ook organisch materiaal gaat mee :lekker !

Hoop dat de Balvenie's meer dan bijzonder gaan bevallen. Zoals het thema al aangaf.. vroeger was alles beter!

In my defence.. er gingen die dag 15 pakketjes de deur uit. Na 5 dozen is de bubbeltjeswrap wel op :lol:

Hoe lang geleden is het dat je je cavia voor het laatst hebt gezien?
4 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”