Whisky-ettenleur schreef:Ziet er gaaf uit!
Wel 1 nadeel....snel vol
Ach... gewoon een beetje doordrinken
En er past toch nog verassend veel in hoor...

Whisky-ettenleur schreef:Ziet er gaaf uit!
Wel 1 nadeel....snel vol

Pellie schreef:defeatless schreef:Pellie schreef:Inmiddels is dit mijn kast. Ik wil op dit aantal flessen blijven, zo rond de 100. Wat mij betreft meer dan genoeg
Zou het kunnen, maar als ik me vergis moet je het zeggen hoor, dat je iets hebt met Springbank/Glenelgin?
Glenelgin??
defeatless schreef:Pellie schreef:defeatless schreef:
Zou het kunnen, maar als ik me vergis moet je het zeggen hoor, dat je iets hebt met Springbank/Glenelgin?
Glenelgin??
Glengyle, rare glitch in m'n hoofd...

Braveheart schreef:MaltMuppet schreef:Ik dacht het wordt tijd om hier ook eens mijn whisky kast/vat te showen, dus bij deze![]()
Gemaakt van een wijnvat, de plateau's zijn draaibaar. Kadootje van mn lieve vrouwtje en haar ouders voor mn verjaardag vorig jaar.![]()
Geweldig!! Laten maken of bestaand product?

Rien68 schreef:Bijkomend voordeel is dat mijn vrouw zei "wat lijkt die kast nou leeg..."

thijs100 schreef:Rien68 schreef:Bijkomend voordeel is dat mijn vrouw zei "wat lijkt die kast nou leeg..."
Haha, een top tip voor iedereen die met zijn partner moet bakkeleien over de whiskycollectie. Gewoon een lomp grote kast kopen, dan lijkt het niet zoveel
Rien68 schreef:Zo lomp is ie niet hoor... Slechts 40 cm breder dan de vorige, die was 62cm.
Maar wel een top uitspraak natuurlijk.
thijs100 schreef:Rien68 schreef:Bijkomend voordeel is dat mijn vrouw zei "wat lijkt die kast nou leeg..."
Haha, een top tip voor iedereen die met zijn partner moet bakkeleien over de whiskycollectie. Gewoon een lomp grote kast kopen, dan lijkt het niet zoveel
FGG schreef:thijs100 schreef:Rien68 schreef:Bijkomend voordeel is dat mijn vrouw zei "wat lijkt die kast nou leeg..."
Dat voordeel heb ik weer: "Moet je niet een keer een iets grotere kast hebben?"
My kind of woman...
Overigens is de kast van Rien het type kast wat ik ook zoek. Bij zaken zoals Het Goed, Kringloop en meer van dat soort toko's is het vaak goedkoop scoren. Alleen ff geduld kweken tot jouw kast aangeboden wordt.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten