MisterMonkeyDonkey schreef:Mermur schreef:Wat een absurde halve finales bij het WK Snooker!
Ik heb me zo aan het gedrag en het commentaar van Ronnie O'Sullivan gestoord - ik snap niet hoe de snookergoden zo'n instelling met een overwinning kunnen belonen - dat ik de finale hoogstwaarschijnlijk oversla.
Het commentaar heb ik gemist, maar ik zie hem wel liever spelen dan Selby. Al heb ik me ook geergerd aan bepaalde canons-hit and hope van Ronnie.
De decider tss Wilson en McGill was wel lekker

Waren spannende partijen. Heel jammer dat McGill het net niet redde.. nasty fluke. McGill had door t toernooi heen ook wel veel pech maar hield zich kalm. Veel respect voor.
Terecht dat Ronnie gewonnen heeft, die 2 voorlaatste frames waren briljant. Commentaar achteraf niet gezien, gedrag vond ik niet storend. Ik houd er welvan als er wat emotie bij komt kijken, bij 8 en 9 ball zie je dat veel meer. Wellicht niet een gentlemans game zoals snooker, maar ik houd er wel van. Misschien ook wel t gemis vh publiek, dat zorgt vaak ook voor wat reuring.
Finale sla ik zekerrrrr niet over. Al is t maar omdat er publiek in de zaal aanwezig is. Gaat ook niet aankomen op n decider frame, verwacht ik. Ronnie gaat overtuigend winnen. Alleen mn (whisky)maat vanavond overtuigen om snooker aan te zetten