Neen, particulier gekocht. Op een 10-tal Km van m'n deur. Zag de flessen op een 2de hands-site passeren, heb eventjes getwijfeld. Maar zoals je kan zien niet erg lang

4snaar schreef:Ik heb ook een leuke manier gevonden om een gedeelte van mijn Glenrothes collectie te laten shinen zo nu en dan. (alleen voor de foto.. daarna staan er reis souvenirs in..). Mooie maatwerk klus, voorzetwand, kubussen op maat gemaakt van berken multiplex, verlichting in de grotere vakken.
Ruud1983 schreef:Komen ze niet te veel in de zon te staan?
4snaar schreef:Ruud1983 schreef:Komen ze niet te veel in de zon te staan?
Bedankt voor de complimenten. Het is inderdaad tijdelijk, was voor de foto. Dit is niet helemaal de manier om whisky te bewaren (zon, temperatuurwisselingen in de woonkamer). Daarom staan er nu vooral leuke reisherinneringen in en plaats ik de whisky zo nu en dan op deze manier bij een feestje, proeverij oid. Er staat alleen een rijtje open flessen in die toch snel op gaan.

4snaar schreef:Ik heb ook een leuke manier gevonden om een gedeelte van mijn Glenrothes collectie te laten shinen zo nu en dan. (alleen voor de foto.. daarna staan er reis souvenirs in..). Mooie maatwerk klus, voorzetwand, kubussen op maat gemaakt van berken multiplex, verlichting in de grotere vakken.

Wouter1981 schreef:Wauw, mooi gemaakt hoor.
eerlijk zullen we alles delen haha ) 

Pellie schreef:Inmiddels is dit mijn kast. Ik wil op dit aantal flessen blijven, zo rond de 100. Wat mij betreft meer dan genoeg

MaltMuppet schreef:Ik dacht het wordt tijd om hier ook eens mijn whisky kast/vat te showen, dus bij deze![]()
Gemaakt van een wijnvat, de plateau's zijn draaibaar. Kadootje van mn lieve vrouwtje en haar ouders voor mn verjaardag vorig jaar.![]()
defeatless schreef:Pellie schreef:Inmiddels is dit mijn kast. Ik wil op dit aantal flessen blijven, zo rond de 100. Wat mij betreft meer dan genoeg
Zou het kunnen, maar als ik me vergis moet je het zeggen hoor, dat je iets hebt met Springbank/Glenelgin?
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten