Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
Anfield in vuur en vlam, prachtig om te zien. En nog 4 goals van Belgisch, Nederlandse makelij ook 
0 x
Mooie waarschuwing voor Ajax ook. 1-0 klinkt mooi, maar Barcelona vond 3-0 vast ook heel mooi klinken
.
1 x
deleo07 schreef:Anfield in vuur en vlam, prachtig om te zien.
Inderdaad prachtig om te zien, zelfs nog nèt iets mooier dan de beelden van een treurende Suarez of Messi
.Nu morgen nóg ff een wondertje en dan op 1 juni een fijne Engelse finale in Madrid in het vooruitzicht...

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Freezeroz schreef:Mooie waarschuwing voor Ajax ook. 1-0 klinkt mooi, maar Barcelona vond 3-0 vast ook heel mooi klinken.
Welnee. Barca heeft de boel ook niet onderschat denk ik, het is eigenlijk nog onvoorstelbaarder dat die niet hebben gescoord vandaag dan dat Liverpool er 4 maakt. Maar vorige week in Nou Camp heeft Liverpool ook kansen zat om zeep geholpen, niet dat ze daar hadden gewonnen, maar 3-1 of 3-2 balt toch stuk lekkerder als 3-0 moeten goedmaken.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Dre schreef:Nu morgen nóg ff een wondertje en dan op 1 juni een fijne Engelse finale in Madrid in het vooruitzicht...
Huh???? PSV ‘supporter’? Liefhebber van achteruit ren voetbal en dan op de counter? Dat ga je toch niet menen Dre? Die huilebalken uit Eindhoven die moord en brand gillen om een verplaatst wedstrijdje, maar wel hopen dat ze van de prestaties van Ajax kunnen profiteren als er een mirakel gebeurt en ze God moge het verhoeden, landskampioen worden? Moet ik dan echt je HWF jubileum fles per accidente door m’n handen laten glippen...?

8 x
Oogadal schreef:Dre schreef:Nu morgen nóg ff een wondertje en dan op 1 juni een fijne Engelse finale in Madrid in het vooruitzicht...
Huh???? PSV ‘supporter’? Liefhebber van achteruit ren voetbal en dan op de counter? Dat ga je toch niet menen Dre? Die huilebalken uit Eindhoven die moord en brand gillen om een verplaatst wedstrijdje, maar wel hopen dat ze van de prestaties van Ajax kunnen profiteren als er een mirakel gebeurt en ze God moge het verhoeden, landskampioen worden? Moet ik dan echt je HWF jubileum fles per accidente door m’n handen laten glippen...?
Tenzij je een 'successupporter' bent (waar ik maar even niet vanuit ga) weet je zelf ook wel dat de manier van voetballen en/of resultaten niet de belangrijkste drijfveren zijn om 'voor een club te zijn' of juist niet. Van kleins af aan nou eenmaal altijd al een grote sympathie gehad voor PSV inderdaad, en een gezonde afkeer van vooral Ajax. Kan daar verder ook niet zoveel aan doen, en kan dat ook niet zomaar even uitschakelen, ongeacht of goede resultaten van Ajax eigenlijk ook gunstiger voor PSV zouden zijn of wat dan ook
Overigens heb ik het zelf prima droog kunnen houden bij het verplaatsen van de wedstrijden hoor. Ik vind het zelfs een goede zaak, eindelijk eens mensen in Zeist die aan het club- in plaats van eigen belang denken. In het verleden kon dat helaas nog niet (bv toen PSV in een ondertussen al behoorlijk ver verleden nog eens de halve finale CL haalde), nu gelukkig wel, alleen maar toe te juichen.
En wat betreft die HWF fles: Zou je de afhandeling en distributie van mijn fles dan graag aan Cor over kunnen/willen laten?
2 x
Oogadal schreef:Dre schreef:Nu morgen nóg ff een wondertje en dan op 1 juni een fijne Engelse finale in Madrid in het vooruitzicht...
Vanavond naar de Arena

2 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Dre schreef:Oogadal schreef:Dre schreef:
En wat betreft die HWF fles: Zou je de afhandeling en distributie van mijn fles dan graag aan Cor over kunnen/willen laten?

1 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Sissoko en Son.. vanaf minuut één vol op de aanval. Gaat vanavond nog hééél lastig worden schat ik zo maar..
De meestervoorspeller 2-2 (88’ Blind).
De meestervoorspeller 2-2 (88’ Blind).
Laatst gewijzigd door TurboMcKwek op 08 Mei 2019, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
2 ∞ & →
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

2 - 1
Ik roep ook maar wat...
Ik roep ook maar wat...
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Zag even een kaartje voor de finale van € 4000.00 voorbijkomen....
Doen!
Doen!
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”