Dre schreef:Whoop, de F1 Grand Prix terug naar Zandvoort is weer een stap dichterbij gekomen... Hopelijk gaat 'de polletiek' niet dwars liggen.
Leuke ontwikkelingen!
Assen heeft de handdoek ook nog niet gegooid...
Dre schreef:Whoop, de F1 Grand Prix terug naar Zandvoort is weer een stap dichterbij gekomen... Hopelijk gaat 'de polletiek' niet dwars liggen.
Leuke ontwikkelingen!

Breedút_Genietsje schreef:Fingers crossed...
Dit pakketje is onderweg naar mij, hopen dat dit goed aankomt![]()

edwinedje schreef:Even naar aanleiding van de Vlog Discussie...
Met een hoofd meer geschikt voor de radio,
En een stem beter geschikt voor het geschreven woord,
En een geschreven woord dat een redacteur nodig heeft.
Is er iemand die goede ervaringen heeft met een licht gewicht (freeware) video edit proggie?
Heb sinds de zomer een go-pro-clone-o-matic op de brommert en zou graag de fillempies [MOV' jes] een kleine bewerking meegeven.
- Comprimeren, geluid eraf, titeltje ervoor, muziekje eronder.... save as.. en bob's your uncle.
Geen heavy dingen dus, maar om het iets op te leuken...
Thanks.

Rien68 schreef:Dre schreef:Whoop, de F1 Grand Prix terug naar Zandvoort is weer een stap dichterbij gekomen... Hopelijk gaat 'de polletiek' niet dwars liggen.
Leuke ontwikkelingen!
Assen heeft de handdoek ook nog niet gegooid...

goosebumps schreef:edwinedje schreef:Is er iemand die goede ervaringen heeft met een licht gewicht (freeware) video edit proggie?
Je zou https://kdenlive.org/ kunnen proberen. Is voor windows/linux/mac os.
The Windows version is also becoming more stable with every release
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
FGG schreef:Als je op een Mac zit dan staat daar standaard iMovies op. Dat is redelijk simpel volgens mij.
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

Dat zou ik helemaal niet zo erg vinden.MisterMonkeyDonkey schreef:...Nog een jaar of 2 en NL heeft terug een beter team (vrees ik).
nigel_tufnel schreef:Bram84 schreef:We hebben het hier toch nog steeds over een fles drank en niet over een of andere niertransplantatie die niet kan plaatsvinden... Wat een heisa om 70cl.
Voldoende andere flessen op de markt. Netjes of niet netjes; het is nu eenmaal zo. De een verdient z’n brood met handenarbeid, bureauwerk of wat dan ook, waar een andere munt slaat uit whisky. Niets nieuws onder de zon. Deze gemist, tja... een volgende dan maar zeker.
Wordt weer een “beetje’’ euhm uitgelicht, vergroot omdat het over een Littlemill gaat.
Moest het over een 12yo Macduff gaan voor de BE markt, hadden we dit draadje imho niet.
Neem wat om te drinken, daar dient het goedje immers voor.
Tja, Bram dat geldt voor het hele forum hé.
Hoeveel keer zijn er al discussies geweest over het verkooptopic? Dat is ook maar over een fles drank hé?
Maar toch was het nodig om extra moderatie te voorzien.
Bijzonder als het dan toch maar over een fles drank gaat niet?![]()
Mijn punt blijft: als dit de gang van zaken is dan vind ik het niet slecht om de leden hiervan in te lichten en de 2dehands markt te boycotten.

Bram84 schreef:Ff nakaarten in de bar.
Je hebt 100% gelijk dat het maar over een fles whisky gaat op dit forum. Nu en dan zelfs over meerdere flessen. Ik ben het, en laat me het proberen voorzichtig te brengen, stilaan beu om de negativiteit te lezen. Een discussie moet altijd kunnen. In een discussie ga je in dialoog. Ik heb het gevoel dat er wel wordt gesproken, maar langs elkaar door ipv met elkaar. Tja...
Bijzonder dat er moderatie is (op het hele forum en niet allen op verkoop by the way) in een community? Volgens mij niet. Elke structuur heeft onder welke vorm dan ook zijn moderators.
Het valt me ook op dat na negativiteit in welk topic dan ook dit impact heeft op het aantal posts, gemoedelijkheid op dit forum. Om een recent voorbeeld te geven: sinds de hele heisa rond de stoofpeer is hier weer duidelijk minder te beleven in de positieve zin dan... spijtig! Na 8 uur niet aanwezig te zijn op HWF en slechts 14 ongelezen topics.... het is ooit anders geweest.
Om op jouw laatste zin te antwoorden: jouw punt is me ondertussen duidelijk. Heb het een paar keer in je monologen kunnen lezen...
Komt misschien harder over dan ik het wil bedoelen Kris, hoop dat je de essentie er uit kan filteren en eventueel toch met dat flesje whisky op tafel een leuke avond kan beleven. Ik alleszins wel.

.
MisterMonkeyDonkey schreef:Het moet alvast wel een topper zijn. 93.75 punten op basis van 4 stemmen. Het hele zaakje stinkt, van a tot z... Pure oplichting in mijn ogen. Jammer dat leden van de whisky community, en dan bedoel ik niet de investeerders, hieraan mee werken. Kheb zelf geen belang bij deze fles, maar het helpt weeral mee de prijzen verder op te drijven. Het wereldje is rot.

Oogadal schreef:MisterMonkeyDonkey schreef:Het moet alvast wel een topper zijn. 93.75 punten op basis van 4 stemmen. Het hele zaakje stinkt, van a tot z... Pure oplichting in mijn ogen. Jammer dat leden van de whisky community, en dan bedoel ik niet de investeerders, hieraan mee werken. Kheb zelf geen belang bij deze fles, maar het helpt weeral mee de prijzen verder op te drijven. Het wereldje is rot.
Buiten dat ik het met je eens bent dat de scores op WB bij populaire flessen spectaculair stijgen zonder duidelijke reden wil ik niet zo ver gaan dit oplichterij te noemen. Behalve als je bijvoorbeeld eigenaar van Whiskybase bent en je brengt een fles onder eigen label uit en die scoor je gelijk zelf maar veel te hoog...
Ik denk dat een ieder hier zo onderhand wel weet hoe om te gaan met WB scores, zelf vind ik het not done om een fles te beoordelen op de 1e dram en gezien de release datum is dat hier wel gebeurt. Zoals zoveel gebeurt op WB.
En of het wereldje rot is, ach, dat zal wel meevallen denk ik. Alles is een kwestie van vraag en aanbod en al helemaal als het om Littlemill gaat, alleen dan vind ik de hype nog wel meevallen als je het afzet tegen de zoveelste 1993 Glendronach die heilig verklaard zijn op het moment dat de release zich aankondigt. En lang niet alle '93 Dronachs zijn dikke 90 punters. Zelfde geldt voor Springbank, ook zo'n hype distillery. In dat licht bezien vind ik het nu, van een closed distillery, nog wel meevallen. Daarom snap ik je opmerking ook niet zo goed 'jammer dat de leden whisky community, en dan bedoel ik niet de investeerders, hieraan mee werken'.??
. Maar waarom doen ze dat? Hebben zij wel een fles kunnen fixen? Vreemd allemaal!Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten