Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
Klopt alle sporten intensief onderzoeken zou meer aan het licht brengen. En als groot Armstrong fan vind ik ook dat hij alle overwinningen mag behouden want de hele top 10 verdiend de overwinningen niet.
Maar dat de uitslag voor dit onderzoek zolang op zich laat wachten maakt het toch lastig om dit een knappe prestatie te vinden. Of gelijk vrij spreken of straffen, maar deze onduidelijkheid doet de sport zeker geen goed. En ja ze zoeken allemaal de grenzen op maar als daar overheen gaat moet je op de blaren zitten.
Maar dat de uitslag voor dit onderzoek zolang op zich laat wachten maakt het toch lastig om dit een knappe prestatie te vinden. Of gelijk vrij spreken of straffen, maar deze onduidelijkheid doet de sport zeker geen goed. En ja ze zoeken allemaal de grenzen op maar als daar overheen gaat moet je op de blaren zitten.
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

dannyp44 schreef:Klopt alle sporten intensief onderzoeken zou meer aan het licht brengen. En als groot Armstrong fan vind ik ook dat hij alle overwinningen mag behouden want de hele top 10 verdiend de overwinningen niet.
Volledig eens met het Armstrong verhaal.
Uiteindelijk was het een straffe sportman in een tijd waar quasi iedereen verboden spul nam.
Komt er nog eens bij dat je niet ineens de Tour wint omdat je doping neemt. Het kost je nog steeds bloed, zweet en tranen.
Het feit dat er nog altijd geen verdict is rond Froome is inderdaad schandalig en uiterst onprofessioneel.
Maar het is nu eenmaal wat het is. Het probleem zit 'm in de medische uitzonderingen en de voorschriften.
Hoeveel renners krijgen er geen voorschrift voor cortisonen omdat ze pijn hebben aan hun zitvlak?
Dit soort praktijken moeten ze gewoon systematisch verbieden.
En nogmaals het lijkt me erg straf als blijkt dat Froome vandaag iets genomen heeft nu hij in nauwe schoentjes zit.
Moet je dan trouwens niet twijfelen aan elke uitzonderlijke sportprestatie?
1 x
nigel_tufnel schreef:Moet je dan trouwens niet twijfelen aan elke uitzonderlijke sportprestatie?
Dat is inderdaad het meest treurige aan het hele verhaal. Dat je eigenlijk nooit meer helemaal onbevangen enthousiast kunt zijn over uitzonderlijke prestaties, té veel voorbeelden dat er achteraf gekl**t is. Overigens niet alleen in wielrennen, maar ook o.a. athletiek etc.
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Dre schreef:Dat is inderdaad het meest treurige aan het hele verhaal. Dat je eigenlijk nooit meer helemaal onbevangen enthousiast kunt zijn over uitzonderlijke prestaties, té veel voorbeelden dat er achteraf gekl**t is. Overigens niet alleen in wielrennen, maar ook o.a. athletiek etc.
Klopt, maar moet je het dan maar helemaal laten vallen?
En nogmaals, er zijn zoveel sporten waar alles niet zuiver is maar die krijgen geen of amper controles.
Dat wil niet zeggen dat dat dan betere sporten zijn.
Er wordt overal mee gekl**t. Ook met whisky
0 x
Dat zijn pas valsspelers! Geen gekut met m'n whisky 

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
nigel_tufnel schreef:Dre schreef:Dat is inderdaad het meest treurige aan het hele verhaal. Dat je eigenlijk nooit meer helemaal onbevangen enthousiast kunt zijn over uitzonderlijke prestaties, té veel voorbeelden dat er achteraf gekl**t is. Overigens niet alleen in wielrennen, maar ook o.a. athletiek etc.
Klopt, maar moet je het dan maar helemaal laten vallen?
Neuh. Maar ik kijk er tegenwoordig wel iets anders naar, de sport verliest er toch wat charme door.
0 x
Nu we weten dat Froome de Giro gewonnen heeft wat denken jullie over de champions league finale straks tussen Real en Liverpool?
0 x
Froome wint de Giro, Max kan een bochtje niet lekker nemen en Real wint....
Dit was mijn nachtmerrie nu maar hopen dat Liverpool er nog een mooie droom van kan maken.
Hup Liverpool!!!
Dit was mijn nachtmerrie nu maar hopen dat Liverpool er nog een mooie droom van kan maken.
Hup Liverpool!!!
0 x
dannyp44 schreef:Froome wint de Giro, Max kan een bochtje niet lekker nemen en Real wint....
Hup Liverpool!!!
Inderdaad ja, dat zou een hoop goed maken...
0 x
dannyp44 schreef:Froome wint de Giro, Max kan een bochtje niet lekker nemen en Real wint....
Hup Liverpool!!!
Na regen komt zonneschijn maar ik hoop dat het morgen is en nog niet voor vanavond
Hup Real

0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Doe mij maar Liverpool. Maar ik vrees ervoor. In de verdediging en op t middenveld te veel spelers die net niet zijn. En de sterspeler gaat het geen hele wedstrijd volhouden...
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

MisterMonkeyDonkey schreef:Doe mij maar Liverpool. Maar ik vrees ervoor. In de verdediging en op t middenveld te veel spelers die net niet zijn. En de sterspeler gaat het geen hele wedstrijd volhouden...
Ben jij helderziend? Anders mag je me de winnende nummers van de loterij doorgeven

1 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Toon schreef:MisterMonkeyDonkey schreef:Doe mij maar Liverpool. Maar ik vrees ervoor. In de verdediging en op t middenveld te veel spelers die net niet zijn. En de sterspeler gaat het geen hele wedstrijd volhouden...
Ben jij helderziend? Anders mag je me de winnende nummers van de loterij doorgeven![]()
Als Liverpool nog wint is het na een rode kaart voor karius en 4 gestopte penalty's van Mignolet.
1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”