En klopt, dit is tussen Simmerath en Hammer. Drie kwartier van waar ik woon
Motoren van whiskyliefhebbers
Re: Motoren van whiskyliefhebbers
Thanks!
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Kay schreef:Thanks!
yup daar kom ik in de zomer maanden toch zeker 1-2 per maand minimaal
steckelborn is dan ook niet vreemd voor je...."limburg je zult er maar wonen" als whisky en motor liefhebber

0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Ik mis mijn motor als ik dit zo lees
Heb ook een aantal jaren motor gereden. Ik was apetrots op mijn XJR1200. Helaas heb ik'm uiteindelijk 3 jaar geleden wegens tijd, geld én ruimtegebrek weg moeten doen. Ik kreeg een zoontje (intussen is er ook een dochter bij) en we waren vlak daarvoor verhuist naar een huis waar ik de benodigde ruimte voor m'n motor flink onderschat had. Hij stond dus ENORM in de weg. En door tijd gebrek reed ik er ook nog eens te weinig op. Na een half jaar weg te verstoffen in de schuur en de nodige ergernis qua sta-in-de-weg heb ik besloten 'm weg te doen en het geld voor m'n gezin op de spaar-rekening te zetten. Het was toen de juiste beslissing, maar zo af en toe kan ik er nog goed spijt van hebben.
Over een paar jaar komt er vast wel weer een. Eerst een garagebox in de buurt zien te fixen
Heb ook een aantal jaren motor gereden. Ik was apetrots op mijn XJR1200. Helaas heb ik'm uiteindelijk 3 jaar geleden wegens tijd, geld én ruimtegebrek weg moeten doen. Ik kreeg een zoontje (intussen is er ook een dochter bij) en we waren vlak daarvoor verhuist naar een huis waar ik de benodigde ruimte voor m'n motor flink onderschat had. Hij stond dus ENORM in de weg. En door tijd gebrek reed ik er ook nog eens te weinig op. Na een half jaar weg te verstoffen in de schuur en de nodige ergernis qua sta-in-de-weg heb ik besloten 'm weg te doen en het geld voor m'n gezin op de spaar-rekening te zetten. Het was toen de juiste beslissing, maar zo af en toe kan ik er nog goed spijt van hebben.
Over een paar jaar komt er vast wel weer een. Eerst een garagebox in de buurt zien te fixen
0 x
Wat Willem zegt... alleen had ik een barrel uit '86, Suzuki GS750ES, en rijd ik alweer een jaar of 10 niet meer 

0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Hij is niet meer zo schoon als op de eerste dag maar;
En verbazingwekkend komt er toch altijd meer mee terug dan dat ik mee heb genomen.
Zo ook de souveniers uit Schotland in 2011

En verbazingwekkend komt er toch altijd meer mee terug dan dat ik mee heb genomen.
Zo ook de souveniers uit Schotland in 2011

1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

semtex schreef:Hier is het - zomer én winter! -
Vroeger BMW r850r
En nu nog een plaatje erbij

1 x
Mooie weer duurt nog wel even maar ik kwam iets tegen op YouTube (filmpje van Dutch Whisky Awards) daar in werd een award uitgereikt voor beste horeca wat whisky gerelateerd is... hieronder de zaak wat deze prijs in ontvangst mocht nemen:
http://www.oldcoopershall.nl/
Nou is omgeving Overijssel zelf ook mooi..Misschien samen maar eens een tour doen dacht ik?
http://www.oldcoopershall.nl/
Nou is omgeving Overijssel zelf ook mooi..Misschien samen maar eens een tour doen dacht ik?

0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Hoi Dennis, lijkt me een strak plan. Alleen na een 9 whisky gangen diner is een overnachting ter plaatse wel aan te raden. 

0 x
gerritbakker57 schreef:Hoi Dennis, lijkt me een strak plan. Alleen na een 9 whisky gangen diner is een overnachting ter plaatse wel aan te raden.
Hoeveel whisky heeft Gerrit op dit moment op? Mijn naam is Nino
haha ja zou leuk zijn om iets te organiseren.. veel mannen komen ook uit het zuiden he, dat is al een tour opzich 
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Hoi Dennis, ik heb het over het 9 gangen whisky menu van Old Coopers Hall 

0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Nino schreef:gerritbakker57 schreef:Hoi Dennis, lijkt me een strak plan. Alleen na een 9 whisky gangen diner is een overnachting ter plaatse wel aan te raden.
Hoeveel whisky heeft Gerrit op dit moment op? Mijn naam is Ninohaha ja zou leuk zijn om iets te organiseren.. veel mannen komen ook uit het zuiden he, dat is al een tour opzich
Sorry Nino, Dacht dat je Dennis was. Heb vandaag nog geen whisky op
.Maak ik vanavond nog wel goed
0 x
gerritbakker57 schreef:Nino schreef:gerritbakker57 schreef:Hoi Dennis, lijkt me een strak plan. Alleen na een 9 whisky gangen diner is een overnachting ter plaatse wel aan te raden.
Hoeveel whisky heeft Gerrit op dit moment op? Mijn naam is Ninohaha ja zou leuk zijn om iets te organiseren.. veel mannen komen ook uit het zuiden he, dat is al een tour opzich
Sorry Nino, Dacht dat je Dennis was. Heb vandaag nog geen whisky op .Maak ik vanavond nog wel goed
hahaha okeej

0 x
- Hellbender
- Actief lid

- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Hoi Hellbender, leuke stuurfiets lijkt mij. Helaas ook al geen plaats voor een paar flesjes 
1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”