Gezellig aan de bar...
-
pascaldo
- Senior

Re: Gezellig aan de bar...
Berichtdoor FGG » 26 Jan 2018, 07:44
Voor de liefhebbers:
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... rs-gezocht
"Eén nadeel: je kunt je alleen opgeven als tester als je in de UK woont. Is dat op dit moment het geval, dan kun je je opgeven via deze site."
en ik woon in Nederland
0 x
Is deze bar gesloten of zo?
Ik ga maar weer eens aan de bar zitten en lekker voetbal kijken
.
Wat gaat het worden, gaat Paris SG de verwachtingen waarmaken of wordt het toch weer het geijkte Real?
Ik ga maar weer eens aan de bar zitten en lekker voetbal kijken
.Wat gaat het worden, gaat Paris SG de verwachtingen waarmaken of wordt het toch weer het geijkte Real?
2 x
Het lijkt ook wel een soort bar in een voetbalkantine. En op dit moment kijk ik eigenlijk alleen naar OS2018 en dan met name het schaatsen. Morgen de 10km. 

0 x
FGG schreef:Het lijkt ook wel een soort bar in een voetbalkantine. En op dit moment kijk ik eigenlijk alleen naar OS2018 en dan met name het schaatsen. Morgen de 10km.
Die Winterspelen vind ik op zich altijd geweldig maar alle ski-nummers in de nacht en schaatsen midden onder werktijd, dus zeker doordeweeks zie ik helaas haast niets (live).
0 x
Hier op 't werk is het redelijk te doen, we schuiven wat met de lunchpauze en streamen via de telefoon gaat ook prima. Ik mag niet klagen.Dre schreef:FGG schreef:Het lijkt ook wel een soort bar in een voetbalkantine. En op dit moment kijk ik eigenlijk alleen naar OS2018 en dan met name het schaatsen. Morgen de 10km.
Die Winterspelen vind ik op zich altijd geweldig maar alle ski-nummers in de nacht en schaatsen midden onder werktijd, dus zeker doordeweeks zie ik helaas haast niets (live).
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Vind de OS super om te volgen.
Jammer dat nu veel onder werktijd is, maar daar stem ik de radio gewoon op af.
Gelukkig een kleine week carnaval gehad, dus heerlijk iedere ochtend/middag brak op de bank naar sporten kijken waar ik de rest van het jaar NOOIT naar kijk...
Jammer dat nu veel onder werktijd is, maar daar stem ik de radio gewoon op af.
Gelukkig een kleine week carnaval gehad, dus heerlijk iedere ochtend/middag brak op de bank naar sporten kijken waar ik de rest van het jaar NOOIT naar kijk...

0 x
Straks op Eurosport (13.10) USA - RUS bij het ijshockey. De Russen waren gisteren geweldig, hopelijk straks weer 

2 x
Rien68 schreef:Straks op Eurosport (13.10) USA - RUS bij het ijshockey. De Russen waren gisteren geweldig, hopelijk straks weer
Mooie pot tot dusverre, lekker knokken ook, prima vermaak

0 x
Dre schreef:Rien68 schreef:Straks op Eurosport (13.10) USA - RUS bij het ijshockey. De Russen waren gisteren geweldig, hopelijk straks weer
Mooie pot tot dusverre, lekker knokken ook, prima vermaak
Met een lekkere uitslag

0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Mooi ook dat ziggo tijdens de spelen alle Eurosport kanalen ongecodeerd uitzend (zitten op 408 t/m 411).
0 x
HammerHead schreef:Mooi ook dat ziggo tijdens de spelen alle Eurosport kanalen ongecodeerd uitzend (zitten op 408 t/m 411).
Oeh, bedankt voor de tip! Wist ik niet, kan ik nog mooi een weekje van profiteren

0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

En bijna kon het nog gekker: de finale had 56 seconden korter moeten zijn. Ik had het ze wel gegund, zou een enorme stunt zijn geweest.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”