Gezellig aan de bar...
- caskstrength
- Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...
Ik ga het niet kunnen zien, ben er niet rouwig om. MUFC is wat mij betreft favoriet
0 x
Affirmanti incumbit probatio
mer1973 schreef:Hoop ook op Ajax. Maar ben er bang voor. Denk dat de zenuwen ajax de das om doen.
En ja Veltman........ Die had ik allang verkocht. Wat is dat een slechte voetballer.
Vaak wordt een wedstrijd verloren op een Veltman actie. Hou mijn hart dus weer vast als ze richting hem lopen.
Dacht ff dat Veltman zijn eigen geblesseerd had
was misschien een meerwaarde geweest voor ajax
0 x
mer1973 schreef:Dat bedoel ik met Veltman actie.
Spijtig voor Ajax maar ze komen op dit moment te kort
en dan op deze manier nog een doelpunt tegen krijgen is niet goed. In ieder geval Ajax zal moeten komen nu.
0 x
Toon schreef:mer1973 schreef:Dat bedoel ik met Veltman actie.
Spijtig voor Ajax maar ze komen op dit moment te korten dan op deze manier nog een doelpunt tegen krijgen is niet goed. In ieder geval Ajax zal moeten komen nu.
Vind het erg slordig allemaal en komen niet erg gretig over! ff de zweep erover straks.
Dolberg überhaupt de bal aan gekregen/aangeraakt?
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Ze moeten een manier vinden om het op voetballende manier op te lossen. Uit de duels blijven, ze zijn fysiek veeeel te sterk... En tegelijkertijd opletten voor de snelheid van Rashford, en geen standaardsituaties weggeven want Man U is sterk met de kop.
Beetje veel... Maar het kan, Anderlecht was er ook kort bij. Al ziet het er niet goed uit.
Beetje veel... Maar het kan, Anderlecht was er ook kort bij. Al ziet het er niet goed uit.
0 x
Puur zenuwen. Had dit al verwacht. Denk dat dit ook een beetje met de leeftijd heeft te maken.
0 x
mer1973 schreef:Heeft Ajax wel middenvelders opgesteld??
Vroeg het mij ook al af
maar als trainer zou ik toch wat enthousiasme injecteren tijdens de rust bij Ajax. Zo noemen ze het bij ons op de Belgische tv
0 x
Erg armoedig wat beide teams op de mat leggen tot nu toe. Op deze manier gaat Man. Utd de finale vrij moeiteloos winnen.
Ik zou maar eens beginnen met Van de Beek erin te zetten voor Schöne.
Ik zou maar eens beginnen met Van de Beek erin te zetten voor Schöne.
2 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Want een anti-voetbal, finale onwaardig. Jammer. Volgende keer beter.. zal wel even duren weer
.
.
0 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Want een anti-voetbal, finale onwaardig. Jammer. Volgende keer beter.. zal wel even duren weer.
18 jaar....... O nee dat is een ander elftal

1 x
squaadgras schreef:Want een anti-voetbal, finale onwaardig. Jammer. Volgende keer beter.. zal wel even duren weer.
Je pakt de woorden uit mijn mond. Maar binnenkort de finale van de champions league hopelijk zien we daarr beter voetbal.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”