Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Breedút_Genietsje
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 11 Mei 2017, 23:44

Ik heb de laatste 6 minuten gezien, niks gemist. Toch ?
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 12 Mei 2017, 14:03

Wait... what??

Suske en whisky stripboeken
€ 25,00
http://link.marktplaats.nl/m1164908416? ... ialbuttons
2 x
Afbeelding

Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 14 Mei 2017, 20:43

Net terug uit de Kuip. Wat een magische middag. Dat je dat samen met je zoon op vak R mag meemaken.
7 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 14 Mei 2017, 22:02

Eind goed, al goed! Al met al is het verdiend als je het gehele seizoen bekijkt. :goedgedaan
1 x
Affirmanti incumbit probatio

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 14 Mei 2017, 22:12

Wat een wedstrijd tussen de één en twee van de serie a :HitHead
0 x
Afbeelding

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 15 Mei 2017, 13:17

Ben benieuwd naar de nieuwe layout van whiskybase.
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 15 Mei 2017, 13:28

caskstrength schreef:Eind goed, al goed! Al met al is het verdiend als je het gehele seizoen bekijkt. :goedgedaan

Dat ben ik dus niet met je eens.... En ik kan het nog onderbouwen ook! :P

Feyenoord; 4 x verloren (waarvan een vrij cruciale van 'hun' sattelietclub Excelsior)
Ajax; 3 x verloren

Verschil zit in 4 versus 6 gelijke spelen. Maar om dan te stellen dat Feyenoord het heeft verdiend..? Mwaoh. Is dat een conclusie die wat is gebaseerd op het toch wel sneue feit dat het laatste kampioenschap uit de vorige eeuw stamt? Ik ben Ajax fan, da's denk ik wel helder, Ajax verdiende het niet meer of minder als Feyenoord. Maar als Ajax de EL finale weet te winnen ben ik blij dat Feyenoord kampioen is geworden; 2 Nederlandse clubs in de CL zou toch geweldig zijn!
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

FGG
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 15 Mei 2017, 13:57

Oogadal schreef:
caskstrength schreef:Eind goed, al goed! Al met al is het verdiend als je het gehele seizoen bekijkt. :goedgedaan

Feyenoord; 4 x verloren (waarvan een vrij cruciale van 'hun' sattelietclub Excelsior)
Ajax; 3 x verloren

Verschil zit in 4 versus 6 gelijke spelen. Maar om dan te stellen dat Feyenoord het heeft verdiend..? Mwaoh. Is dat een conclusie die wat is gebaseerd op het toch wel sneue feit dat het laatste kampioenschap uit de vorige eeuw stamt? Ik ben Ajax fan, da's denk ik wel helder, Ajax verdiende het niet meer of minder als Feyenoord. Maar als Ajax de EL finale weet te winnen ben ik blij dat Feyenoord kampioen is geworden; 2 Nederlandse clubs in de CL zou toch geweldig zijn!

Als je het hele seizoen bovenaan hebt gestaan dan heb je 't wel verdiend, vind ik. Ajax heeft eigenlijk het hele seizoen achter de feiten aan gelopen en daar heeft Feyenoord 't gewonnen.

Aan de andere kant, wie aan het eind bovenaan staat heeft 't verdiend. :hoedaf
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 15 Mei 2017, 14:36

Erik1908 schreef:Net terug uit de Kuip. Wat een magische middag. Dat je dat samen met je zoon op vak R mag meemaken.

Gefeliciteerd met het kampioenschap en wat mij betreft valt er niet zoveel op af te dingen. Net zoals Chelsea afgelopen vrijdag terecht kampioen is geworden, hoe graag ik het ook anders had gezien. :goedgedaan
0 x

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 15 Mei 2017, 14:44

Oogadal schreef:

Ajax; 3 x verloren

Nee hoor, want ik ben geen Feyenoord-fan. Ik baseer het op het feit dat ze de meeste punten hebben verzameld en 020 vooral een extreem zwakke indruk maakte in het begin van het seizoen. En een gelijkspel is bijna een verlies, zeker gezien het feit dat het maar 1 punt oplevert. Het gaat dus vooral om de gewonnen partijen, er daar heeft Feyenoord er meer van dan Ajax.
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 15 Mei 2017, 15:08

caskstrength schreef:
Oogadal schreef:

Ajax; 3 x verloren

Nee hoor, want ik ben geen Feyenoord-fan. Ik baseer het op het feit dat ze de meeste punten hebben verzameld en 020 vooral een extreem zwakke indruk maakte in het begin van het seizoen. En een gelijkspel is bijna een verlies, zeker gezien het feit dat het maar 1 punt oplevert. Het gaat dus vooral om de gewonnen partijen, er daar heeft Feyenoord er meer van dan Ajax.

Ik had het me nog zo voorgenomen om niet te reageren op dit soort berichten....

Ja Feyenoord is de terechte kampioen. Ze hebben de meeste punten.

En degene met de meeste punten is altijd de terechte kampioen.

Behalve als Ajax 4x achter elkaar kampioen wordt, want dan ligt het vooral aan de zwakke tegenstand.

@Oogadal, deze Ajacied is het toch met je oneens. Volgens de gedachte van Cruijff speel je om te winnen, niet om niet te verliezen. Dus ik zou dan niet kijken naar het minste aantal verliespartijen, maar naar winstpartijen.
Daarnaast is het doelsaldo positiever en hebben ze meer gescoord. Het is dus ook niet zo dat ze op een PSV manier, met laf countervoetbal, kampioen zijn geworden.
1 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding

hoogheid2015
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 15 Mei 2017, 15:17

Dennis.... kom der maar in :bigsmile
0 x

hoogheid2015
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 15 Mei 2017, 15:21

Natuurlijk is Feyenoord de terechte kampioen, met het minste budget van de top drie kampioen worden is reuze knap, helaas kan Feyenoord geen Zyech halen in de winterstop, zonder Zyech had Ajax het ook niet zo goed gedaan. knap wat ze in Europa doen.. Psv heeft het gewoon lelijk laten afweten.
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 15 Mei 2017, 15:30

hoogheid2015 schreef:helaas kan Feyenoord geen Zyech halen in de winterstop, zonder Zyech had Ajax het ook niet zo goed gedaan.
Meer op de valreep en onder druk van de publieke opinie in de zomer (eind augustus werd Ziyech gecontracteerd). Natuurlijk wel een fantastische aanwinst gebleken.
2 x

hoogheid2015
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 15 Mei 2017, 15:41

Tottenham schreef: (eind augustus werd Ziyech gecontracteerd). Natuurlijk wel een fantastische aanwinst gebleken.

Is dat al weer zo lang geleden. :o .. maar idd hij maakte het verschil
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”