Gezellig aan de bar...
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Re: Gezellig aan de bar...
Ik heb de laatste 6 minuten gezien, niks gemist. Toch ?
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Wait... what??
Suske en whisky stripboeken
€ 25,00
http://link.marktplaats.nl/m1164908416? ... ialbuttons
Suske en whisky stripboeken
€ 25,00
http://link.marktplaats.nl/m1164908416? ... ialbuttons
2 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Net terug uit de Kuip. Wat een magische middag. Dat je dat samen met je zoon op vak R mag meemaken.
7 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Eind goed, al goed! Al met al is het verdiend als je het gehele seizoen bekijkt. 

1 x
Affirmanti incumbit probatio
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

caskstrength schreef:Eind goed, al goed! Al met al is het verdiend als je het gehele seizoen bekijkt.
Dat ben ik dus niet met je eens.... En ik kan het nog onderbouwen ook!
Feyenoord; 4 x verloren (waarvan een vrij cruciale van 'hun' sattelietclub Excelsior)
Ajax; 3 x verloren
Verschil zit in 4 versus 6 gelijke spelen. Maar om dan te stellen dat Feyenoord het heeft verdiend..? Mwaoh. Is dat een conclusie die wat is gebaseerd op het toch wel sneue feit dat het laatste kampioenschap uit de vorige eeuw stamt? Ik ben Ajax fan, da's denk ik wel helder, Ajax verdiende het niet meer of minder als Feyenoord. Maar als Ajax de EL finale weet te winnen ben ik blij dat Feyenoord kampioen is geworden; 2 Nederlandse clubs in de CL zou toch geweldig zijn!
0 x
Oogadal schreef:caskstrength schreef:Eind goed, al goed! Al met al is het verdiend als je het gehele seizoen bekijkt.
Dat ben ik dus niet met je eens.... En ik kan het nog onderbouwen ook!![]()
Feyenoord; 4 x verloren (waarvan een vrij cruciale van 'hun' sattelietclub Excelsior)
Ajax; 3 x verloren
Verschil zit in 4 versus 6 gelijke spelen. Maar om dan te stellen dat Feyenoord het heeft verdiend..? Mwaoh. Is dat een conclusie die wat is gebaseerd op het toch wel sneue feit dat het laatste kampioenschap uit de vorige eeuw stamt? Ik ben Ajax fan, da's denk ik wel helder, Ajax verdiende het niet meer of minder als Feyenoord. Maar als Ajax de EL finale weet te winnen ben ik blij dat Feyenoord kampioen is geworden; 2 Nederlandse clubs in de CL zou toch geweldig zijn!
Als je het hele seizoen bovenaan hebt gestaan dan heb je 't wel verdiend, vind ik. Ajax heeft eigenlijk het hele seizoen achter de feiten aan gelopen en daar heeft Feyenoord 't gewonnen.
Aan de andere kant, wie aan het eind bovenaan staat heeft 't verdiend.

0 x
Erik1908 schreef:Net terug uit de Kuip. Wat een magische middag. Dat je dat samen met je zoon op vak R mag meemaken.
Gefeliciteerd met het kampioenschap en wat mij betreft valt er niet zoveel op af te dingen. Net zoals Chelsea afgelopen vrijdag terecht kampioen is geworden, hoe graag ik het ook anders had gezien.

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Oogadal schreef:caskstrength schreef:Eind goed, al goed! Al met al is het verdiend als je het gehele seizoen bekijkt.
Ajax; 3 x verloren
Nee hoor, want ik ben geen Feyenoord-fan. Ik baseer het op het feit dat ze de meeste punten hebben verzameld en 020 vooral een extreem zwakke indruk maakte in het begin van het seizoen. En een gelijkspel is bijna een verlies, zeker gezien het feit dat het maar 1 punt oplevert. Het gaat dus vooral om de gewonnen partijen, er daar heeft Feyenoord er meer van dan Ajax.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

caskstrength schreef:Oogadal schreef:caskstrength schreef:Eind goed, al goed! Al met al is het verdiend als je het gehele seizoen bekijkt.
Ajax; 3 x verloren
Nee hoor, want ik ben geen Feyenoord-fan. Ik baseer het op het feit dat ze de meeste punten hebben verzameld en 020 vooral een extreem zwakke indruk maakte in het begin van het seizoen. En een gelijkspel is bijna een verlies, zeker gezien het feit dat het maar 1 punt oplevert. Het gaat dus vooral om de gewonnen partijen, er daar heeft Feyenoord er meer van dan Ajax.
Ik had het me nog zo voorgenomen om niet te reageren op dit soort berichten....
Ja Feyenoord is de terechte kampioen. Ze hebben de meeste punten.
En degene met de meeste punten is altijd de terechte kampioen.
Behalve als Ajax 4x achter elkaar kampioen wordt, want dan ligt het vooral aan de zwakke tegenstand.
@Oogadal, deze Ajacied is het toch met je oneens. Volgens de gedachte van Cruijff speel je om te winnen, niet om niet te verliezen. Dus ik zou dan niet kijken naar het minste aantal verliespartijen, maar naar winstpartijen.
Daarnaast is het doelsaldo positiever en hebben ze meer gescoord. Het is dus ook niet zo dat ze op een PSV manier, met laf countervoetbal, kampioen zijn geworden.
1 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Natuurlijk is Feyenoord de terechte kampioen, met het minste budget van de top drie kampioen worden is reuze knap, helaas kan Feyenoord geen Zyech halen in de winterstop, zonder Zyech had Ajax het ook niet zo goed gedaan. knap wat ze in Europa doen.. Psv heeft het gewoon lelijk laten afweten.
0 x
Meer op de valreep en onder druk van de publieke opinie in de zomer (eind augustus werd Ziyech gecontracteerd). Natuurlijk wel een fantastische aanwinst gebleken.hoogheid2015 schreef:helaas kan Feyenoord geen Zyech halen in de winterstop, zonder Zyech had Ajax het ook niet zo goed gedaan.
2 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Tottenham schreef: (eind augustus werd Ziyech gecontracteerd). Natuurlijk wel een fantastische aanwinst gebleken.
Is dat al weer zo lang geleden.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”