.Gezellig aan de bar...
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Re: Gezellig aan de bar...
Verlengingen op Man U, en met momenten zeer sterk gespeeld. Enorm trots op de wedstrijd! De wedstijd van zondag wordt zo wel heel moeilijk, er zitten er een paar helemaal stuk. Zelfs ik ben moe van de kilometers rond de salontafel
.
.
0 x
Ik raak aan de drank van het spel van ajax
en het kost me mijn nagels
en het kost me mijn nagels
0 x
Wat zijn de verwachtingen voor PSV - Ajax vandaag?
PSV thuis nog ongeslagen, Ajax heeft Schalke (wellicht) nog in de benen zitten.. Ben benieuwd.
Zelf gok ik op een gelijkspel.
PSV thuis nog ongeslagen, Ajax heeft Schalke (wellicht) nog in de benen zitten.. Ben benieuwd.
Zelf gok ik op een gelijkspel.
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

PSV 2-1 Ajax, PSV zal vol gas gaan voor aansluiting/kans op een CL-ticket. Ajax nog wat vermoeid. Feyenoord lachende derde.
0 x
2 ∞ & →
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Messiiiii
! Meer dan terecht. En hopelijk die Ramos 10 matchen geschorst, wat een aanslag 
! Meer dan terecht. En hopelijk die Ramos 10 matchen geschorst, wat een aanslag 
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Even wennen wel dat tempo na Anderlecht-Club. Bijna triest hoe diep Club op zo korte tijd is weggezakt. Als dat de maatstaf is kan Simons nog makkelijk tot 45 mee
. Bizar dat Real zo bleef aanvallen, deur wagenwijd opengezet en gelukkig het deksel op de neus 
. Bizar dat Real zo bleef aanvallen, deur wagenwijd opengezet en gelukkig het deksel op de neus 
0 x
Vandaag voor het Koningsdag-gebeuren naar Enschede gegaan. Trekt m'n vrouw me een kroeg binnen met de woorden "volgens mij hebben ze hier lekkere whisky's". Tot nu toe ben ik in kroegen nog niet veel verder gekomen dan een Red label, een Glenlivet 12 of een Jura Superstition. Echter ik keek ff verbaasd toen ik de whisky-kaart onder m'n neus kreeg:

Keus genoeg leek me dus ik ben eens lekker op 't terras gaan zitten met een Glenfarclas 17yo en een Corona.

Genieten!

Keus genoeg leek me dus ik ben eens lekker op 't terras gaan zitten met een Glenfarclas 17yo en een Corona.

Genieten!

4 x
- Erik1908
- Top bijdrager

In ons dorp komen ze/we niet verder dan JD en Glen Talloch (als je mazzel hebt - en waar je dan weer de cola mee verpest).
1 x
Erik1908 schreef:In ons dorp komen ze/we niet verder dan JD en Glen Talloch (als je mazzel hebt - en waar je dan weer de cola mee verpest).
Ik moet zeggen dat de meeste kroegen vaak niet verder komen dan 4 tot 6 flessen van een standaard, max 30 euro, botteling. Hier hebben ze er een paar meer.
http://beiaardenschede.nl/whiskey-bij-de-beiaard/
0 x
Bij het café hier in de straat hebben ze 15 flessen van The Ultimate Collection serie en in totaal 30 single malts.
1 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

http://m.telegraaf.nl/buitenland/articl ... -te-redden
Voor bier zou ik het niet doen, die paar Westvleteren doen me niet zo veel.
Maar ik zou zeker een paar specifieke whisky's willen redden als het mij zou overkomen.
Voor bier zou ik het niet doen, die paar Westvleteren doen me niet zo veel.
Maar ik zou zeker een paar specifieke whisky's willen redden als het mij zou overkomen.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”