Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 18 Apr 2017, 23:01

En die pen op Robben vond ik ook wel zeer licht hoor. Dus toch ietwat consequent slecht gefloten :).
Ik geloof er trouwens nog in voor Bayern!

Nee, nu niet meer :)
0 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 18 Apr 2017, 23:02

MisterMonkeyDonkey schreef:En die pen op Robben vond ik ook wel zeer licht hoor. Dus toch ietwat consequent slecht gefloten :).
Ik geloof er trouwens nog in voor Bayern!

nog altijd..? :Scratch

arbitrage 3-0 :P ( ook geldig voor de kans op geel naar rood )
Laatst gewijzigd door henri op 18 Apr 2017, 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.
1 x
Afbeelding

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 18 Apr 2017, 23:07

caskstrength schreef:Ook al ben ik voor Bayern: hij heeft ook Real een penalty door de boor geneusd (maar dan andersom)...

Was geen pingel, maar een gele kaart voor Casemiro.. schwalbe in de uiterste vorm :lekker . Pingel van Robben was licht maar kan je geven (vandaar geen geel voor.... Casemiro). Anyway over en uit, hier gaat nog over gesproken worden in de praatprogramma's :lol: . 2 buitenspelgoals... :boos
Laatst gewijzigd door squaadgras op 18 Apr 2017, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
2 ∞ & →

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 18 Apr 2017, 23:14

Ik zie ook wel een beetje parallellen met eerder al Barca tegen PSG toen. Spaanse clubs en competitie zijn dan wel zo ongeveer het beste dat Europa momenteel te bieden heeft, maar ze hebben toch ook overduidelijk wel een helpende hand (nodig) van de arbitrage...
Vind het al met al vermakelijke, maar uiteindelijk ook frustrerende avondjes voetbal zo :(
0 x

MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 18 Apr 2017, 23:18

Ik vind ook dat je altijd eerst naar je eigen ploeg moet kijken ipv naar de scheids (dat hoort zo als Anderlecht fan). Zelfs met de verkeerde beslissingen hadden ze het kunnen halen. Het was mss ook wel dom om Vidal te laten staan, dat was een groot risico.
Ook in de vorige match eenzelfde scenario, tot de domme rode kaart baas zijn, en dan jammerlijk ten onder gaan.

Maar uiteraard behoorlijk veel domme fouten van de arbitrage, en dan vind ik dat buitenspel nog heel moeilijk te zien (zelfs die van Bayern hadden het volgens mij niet door). Geel voor Robben (belachelijk imo), en een keer een overduidelijke corner niet toekennen (ze zijn met meer dan genoeg, eentje moet t zien), dat vind ik frappanter. Videohulp, en snel!
0 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 19 Apr 2017, 09:28

Afbeelding
Sliding op de bal van Vidal. Onterechte rode kaart.

Afbeelding
Buitenspelgoal 1.

Afbeelding
Buitenspelgoal 2.

En geen rood voor Casemiro, die wel 3x naar de douche had moeten worden verwezen.

Dan kan je naar je eigen ploeg kijken zoveel je wilt Kurt - maar hier is niet tegen op te voetballen. Bayern stond gister tegen 14 man te spelen, waaronder scheids Kassai en z'n kwijlende vlaggenisten :gnif . Gelukkig zullen die de komende maanden niets meer op hoog niveau fluiten. Bizarre wedstrijd.
0 x
2 ∞ & →

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 19 Apr 2017, 09:48

Als iedereen zijn whisky eens zo analyseerde als Sören deze wedstrijd doet, dan komt het met het forum wel goed :bigsmile
(overigens analyseert Sören zijn whisky ook goed, laat daar geen misverstand over bestaan)
3 x
Affirmanti incumbit probatio

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 19 Apr 2017, 10:03

Dat analyseren schoot/schiet er wel eens bij in op bezoek bij enkele bekende forumleden alhier.. :lol:

Plaatjes komen trouwens van een linkje dat op Twitter ronddwaalde.. ik ben koekoek - maar zo koekoek..? :sst
0 x
2 ∞ & →

MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 19 Apr 2017, 10:04

Vond het in eerste instantie ook geen 2e geel voor Vidal. Hij raakt idd de bal, maar daarna gaat zn been nog de hoogte in, en haalt ie m neer. Daar krijgt hij volgens mij de kaart voor. En dat is dan terecht...
Zoals je kan zien op de foto's, 2x geen buitenspel :P (zag het gisteren op fb, wel grappig).
Ik kon het live ook niet zien trouwens, daarom is er gwn een videoref nodig. Ipv die klojo's achter de lijn die niks staan te doen.
Maar de videoref was idd niet nodig om Casemiro weg te sturen. Dat is het thuisvoordeel zeg maar... (gaat Anderlecht morgen op Man U ook hebben)

Ik blijf erbij, dat ondanks hele slechte arbitrage, Bayern nog altijd voldoende mogelijkheden heeft gehad om te winnen. In beide matchen.

Anderlecht had in 2015 een match in Azerbeidzjan (waar de voorzitter bekend stond om scheidsrechters en hun familie te bedreigen). Domme goal tegen na flatertje van de keeper. 2x net wel/net niet de bal volledig achter de lijn. Handspel vd keeper buiten de rechthoek, verschillende penalyfases en zware overtredingen onbestraft. Niet normaal corrupte arbitrage. Maar dan nog hadden ze die match moeten winnen tegen een zwakke tegenstander.

P.S. Ik heb een hekel aan fans, en vooral trainers die het altijd op anderen steken. Als iemand als Preud'Homme zich evenveel met zn eigen spelers bezig hield als met de scheidsrechter, zouden ze wel beter spelen. In zaken die je toch niet kan beinvloeden, moet je ook geen nodeloze energie steken ;).
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 19 Apr 2017, 10:31

Bij de 3-2 stond de grensrechter dusdanig (slecht) gepositioneerd dat hij sowieso nooit heeft kunnen waarnemen of het wel of geen buitenspel was..

Afbeelding

Bij de 2-2 was dat heel anders.. Maar desondanks bleef de vlag omlaag.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tottenham op 19 Apr 2017, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 19 Apr 2017, 11:12

Jammer inderdaad dat een wedstrijd is beslist door een aantal fouten van de arbitrage! Hopelijk vanavond weer een mooie match van Barcelona tegen Juventus.
0 x
Afbeelding

FGG
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 19 Apr 2017, 14:25

En dan vraag je je weer af waarom dat achterhaalde voetbal nog steeds zonder video-ondersteuning plaatsvindt. :domdom
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 19 Apr 2017, 19:44

Nino schreef:Hopelijk vanavond weer een mooie match van Barcelona tegen Juventus.

Hopen dat het nog een beetje spannend kan worden..

Afbeelding
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 19 Apr 2017, 20:13

Tottenham schreef:
Nino schreef:Hopelijk vanavond weer een mooie match van Barcelona tegen Juventus.

Afbeelding

Mooi :goedgedaan ja één doelpunt zou al mooi zijn en als ze daarna de boel op slot gooien kan ik me dan ook wel voorstellen :D

Mooi dat Dybala ook gewoon speelt!
0 x
Afbeelding

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 19 Apr 2017, 20:26

Nino schreef:
Tottenham schreef:

Afbeelding

Mooi dat Dybala ook gewoon speelt!

Prachtige speler inderdaad. Voor de wedstrijd ook wel gunstig dat Sergio Busquets dit keer wel mee kan doen; dan loopt het doorgaans een stuk soepeler en sneller (met alle respect voor een Mascherano die daar vorige week speelde).
1 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”