daytona955 schreef:mer1973 schreef:
Blijkbaar is Limburgse humor in Rotterdam onbekend.
Je kent het woordje satire.
Hebben limburgers dan Humor?
Daar keek ik ook al van op...

MBC schreef:FGG schreef:Beetje jammer dat ik iets post, een ervaring van me zelf, zonder iemand tekort te doen, te beledigen of zelfs maar een mening te hebben en ik wordt afgezaagd en weggezet als een zondaar, een alcholist, een dronken chauffeur en Joost mag weten wat nog meer. Maar dat zal ík dan wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Hoe dan ook: ik lees lekker verder hier en ga op zoek naar nieuwe uidagingen en ervaringen.
Ik moet zeggen dat ik na het lezen van sommige reacties op jou posting een beetje hetzelfde gevoel had, dat je het op voorhand al niet goed kan doen. Het zal inderdaad wel niet zo scherp bedoeld zijn, maar ook op mij kwam het niet direct over als een goedbedoeld advies of zoiets.
Ik zou zeggen niets van aantrekken en gewoon blijven posten (als je daar de moed voor op kan brengen), er zijn genoeg mensen hier die het wel leuk vinden om dit te lezen.

Whisky-ettenleur schreef:Al weet ik overigens dat Peter87 OOK een enorme fan is van Glenfiddich...de fanclub wordt binnenkort opgericht
Whisky-ettenleur schreef:Ieder zijn smaak natuurlijk....
Al weet ik overigens dat Peter87 OOK een enorme fan is van Glenfiddich...de fanclub wordt binnenkort opgericht

Peter87 schreef:Whisky-ettenleur schreef:Ieder zijn smaak natuurlijk....
Al weet ik overigens dat Peter87 OOK een enorme fan is van Glenfiddich...de fanclub wordt binnenkort opgericht
uuuuhh nee niet bepaald![]()
Glenfiddich 12 was mijn eerste single malt ooit. Dus daar is het zo'n beetje mee begonnen.
Daarom vind ik het leuk om er 1 (dicht!) in mijn whiskykast te hebben. Maar daar houd het wel op ook.

avdboom schreef:... Hoewel de twee nieuwste releases (IPA & XX) mijn interesse wel wekken...

..

squaadgras schreef:010 vs 020, doet u maar een 3-nulletje..
Edit: 3-1 dan?
Edit2: 1-1, tja..

!squaadgras schreef:Denk dat 1-1 uiteindelijk wel een realistische weergave van het wedstrijdverloop is. Eerste helft was voor Feyenoord, de tweede 'grotendeels' voor Ajax. Eerlijk zullen we alles delen... Behalve de schaal!

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten