Skiddilly schreef:Misschien is het de manier van formuleren......
Zou kunnen, maar daar loopt de manier van interpreteren parallel aan.
Skiddilly schreef:15 drams is behoorlijk wat, misschien niet schandalig, maar proeven zou ik het niet noemen.
Ik weet ondertussen niet meer hoe ik 't hier moet noemen: proeven, drinken, wegtikken, wegklatsen...
Omdat de samples voor mij nieuwe whisky's waren noem ik het proeven. Nooit geweten dat ze bijzonder en exclusief moeten zijn om te proeven.
FGG schreef:Het bijzondere: ik heb eigenlijk nooit gedronken, maar een aantal weken geleden, bij mijn eerste proefavond, was mijn vrouw voor het eerst tijdens ons huwelijk de BOB!
Als de hoeveelheid alcohol écht zo veel zou zijn geweest dan zou ik, eigenlijk iemand die nooit drinkt, zo lam als een balletje moeten zijn geweest. Dat was niet het geval, aan het eind van de avond ben ik gewoon naar huis gelopen, heb de spullen opgeruimd, ben nog even in de keuken aan het opruimen geweest en ben naar bed gegaan. Dat lukt je niet als je dronken bent, althans ik denk 't niet.
Beetje jammer dat ik iets post, een ervaring van me zelf, zonder iemand tekort te doen, te beledigen of zelfs maar een mening te hebben en ik wordt afgezaagd en weggezet als een zondaar, een alcholist, een dronken chauffeur en Joost mag weten wat nog meer. Maar dat zal ík dan wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Hoe dan ook: ik lees lekker verder hier en ga op zoek naar nieuwe uidagingen en ervaringen.