Nino schreef:Hebben het stug volgehouden die 4 minuten
Au

squaadgras schreef:Nino schreef:Hebben het stug volgehouden die 4 minuten
Au

caskstrength schreef:Sterkste competitie? Spanje levert al jaren winnaars van de Champions' League en Europa League.
Maar ze hebben beiden wel wat gemeen: het zijn de buitenlandse spelers die er vaak bepalend zijn. Toegegeven: Kane en Hardy waren erg goed, maar zijn misschien opperdepop.
Geweldig dit! En nu stunten tegen de Fransen
Enne... Wat zei die Ronaldo ook al weer over de IJslanders?

mer1973 schreef:caskstrength schreef:Sterkste competitie? Spanje levert al jaren winnaars van de Champions' League en Europa League.
Maar ze hebben beiden wel wat gemeen: het zijn de buitenlandse spelers die er vaak bepalend zijn. Toegegeven: Kane en Hardy waren erg goed, maar zijn misschien opperdepop.
Geweldig dit! En nu stunten tegen de Fransen
Enne... Wat zei die Ronaldo ook al weer over de IJslanders?
Ben het eens niet met je eens Paul.
Ik vind de Engelse competitie het sterkst. Dat Spanje al jaren winnaars levert heeft puur met het geld te maken dat een aantal clubs ieder jaar uitgeeft.
Dit aantal clubs is dan ook te tellen op een hand.
Dit aantal clubs geeft ook al jaren miljoenen uit dat het niet heeft.
De Fifa zou hier eens wat aan moeten doen.
Iedereen heeft het altijd over de geld bedragen die Griekenland ontvangt. Misschien zijn we vergeten dat Spanje en Portugal ook op omvallen stonden.
En hoe kwam dit?. De banken hadden geen kapitaal. Maar wel een paar honderd miljoen lenen aan o.a. Barcelona en Real Madrid zodat zij spelers konden kopen zoals Bale, Neymar, Ronaldo en co.
En wat is nu de moraal van dit verhaal. Jij Paul en de rest van Europa is eigenlijk eigenaar van deze spelers. Want wie heeft het geld betaald dat de banken weer overeind heeft getrokken........ dat zijn wij. Ik voel me dus ook een beetje eigenaar van deze over het paard getilde voetballers.
Maar goed begin af te dwalen. Ga nog een drammetje inschenken aangezien ik nog 2 dagen weekend heb.
ijslanders
nigel_tufnel schreef:Echt top van Ijsland!
Hopelijk is er trouwens ook zo'n animo voor Le Tour.
Kunnen we eens praten over echte sporters!

caskstrength schreef : de winnaar van Duitsland-Italië het toernooi wint.
mer1973 schreef:Nino ook al wat afkick verschijnselen?.
terwijl ik niet eens een echte voetbal fanaat ben hoor Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten