Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
Nee zeker niet. Maar ik bedoel dat de Belgen Kroatië niet zomaar gaat verslaan.
2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Ik ben ook wel onder de indruk van Kroatië , zitten toch een paar knappe voetballers bij, met Modric als mijn favoriet.
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Nino schreef:Peter87 schreef:Dus na de nederlaag van Spanje tegen de Kroaten denk je dat België ze wel even verslaat?
En Wales hebben ze ook nog niet verslagen hoor.
Want Italië wordt een makkie voor spanje...
Edit: als ze verliezen van zlatan ik bedoel Zweden dan worden ze automatisch 3e in de poule?
Nee, als Zweden wint EN Ierland wint is het de 4e plaats en naar huis.
Als Ierland niet wint mag het zelfs 3 0 verlies worden, dan zijn we nog bij de 4 beste 3e's. Gelijk is altijd genoeg voor de 2e plaats.
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Peter87 schreef:Dus na de nederlaag van Spanje tegen de Kroaten denk je dat België ze wel even verslaat?
Uiteraard niet, de kans is gewoon veel groter tegen de nog mogelijke landen... Kroatie kan ook pas in een mogelijke halve finale. Eerst nog andere klippen te nemen.
0 x
Peter87 schreef:Nee zeker niet. Maar ik bedoel dat de Belgen Kroatië niet zomaar gaat verslaan.
Ja later had ik in de gaten dat je het waarschijnlijk zo bedoelde maar was op pad voor het werk en kon niet meer reageren
1 x
MisterMonkeyDonkey schreef:Nino schreef:Peter87 schreef:Dus na de nederlaag van Spanje tegen de Kroaten denk je dat België ze wel even verslaat?
Want Italië wordt een makkie voor spanje...
Edit: als ze verliezen van zlatan ik bedoel Zweden dan worden ze automatisch 3e in de poule?
Als Ierland niet wint mag het zelfs 3 0 verlies worden, dan zijn we nog bij de 4 beste 3e's. Gelijk is altijd genoeg voor de 2e plaats.
Oke! Grote kans dat Italië wel wint he?!

0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Nino schreef:MisterMonkeyDonkey schreef:Nino schreef:Want Italië wordt een makkie voor spanje...
Oke! Grote kans dat Italië wel wint he?!
Hmm, die gaan snel wenend naar huis denk ik
0 x
Sinds Conte spelen ze veel aanvallender, valt niet zo op omdat er een beest van een verdediging staat denk ik.
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Tja, het is een beetje zoals Van Gaal het deed in Brazilie. Hij weet dat dat de enige manier is om ver te komen, de aanvallers zijn gewoon te middelmatig. De verdediging is idd wel ijzersterk!
0 x
Als we met 3-0 verliezen gaan we nog steeds door, maar dat zal niet gebeuren... We zien jullie in de finale wel 

1 x
Daarvoor zou je moeten wachten tot een eventueel volgend toernooi.
2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- caskstrength
- Forum goeroe

Poulewedstrijden geven wellicht niet altijd een goed beeld, maar wat mij betreft zijn Kroatië en Italië toch wel de besten.
Enne: die Ronaldo mag er van mij wel uit (net als Sladan)
Enne: die Ronaldo mag er van mij wel uit (net als Sladan)
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Peter87 schreef:Daarvoor zou je moeten wachten tot een eventueel volgend toernooi.
Over wie heb jet nu mijne brave jongen...? Zet je zonnebril op, drink een pilsje en laat de grote mensen even praten, ok?
Dan praten we volgend tornooi nog wel eens... Als jullie erbij zijn...
Valt me wel op dat ik op wedstrijddagen wat chagrijnig overkom

1 x
Begin je nou weer?
Ik zeg dat je moet wachten op een eventueel volgend toernooi om ons in de finale tegen te kunnen komen.
Ik zeg dat je moet wachten op een eventueel volgend toernooi om ons in de finale tegen te kunnen komen.
0 x
Whiskydudes
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Bram84 schreef:Over wie heb jet nu mijne brave jongen...? Zet je zonnebril op, drink een pilsje en laat de grote mensen even praten, ok?
Dan praten we volgend tornooi nog wel eens... Als jullie erbij zijn...
Valt me wel op dat ik op wedstrijddagen wat chagrijnig overkom
Dit klinkt wel heel erg denigrerend Bram. Volkomen ongepast, valt me van je tegen.
En waarom? Omdat jullie voor het eerst in 30 jaar op eigen kracht weer een keer mee mogen doen aan een EK? En dan na 30 jaar nog niet weten hoe ze nu moeten spelen, nog een geluk dat de poule niet zo heel sterk is en ook de beste (nou ja...) nummers 3 doorgaan.
1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”