Heb de wedstrijd niet gezien, hoe deden ze het nou?
Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
Bram kijkt wel uit
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Wat ik min of meer al schreef: nog niet goed, maar gelukkig hebben ze wel gewonnen. Hopelijk tanken ze nu zelfvertrouwen zodat het qua spel en resultaat bergopwaarts gaat.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Oke, ja er speelt van alles mee tijdens zo'n eerste wedstrijd en ook niet tegen de makkelijkste ploeg ook.
1 verloren 1 gewonnen, kun je niks van zeggen!
1 verloren 1 gewonnen, kun je niks van zeggen!
0 x
- avdboom
- Top bijdrager

Lekker verwent door de kids en moeders de vrouw. En toch aan mijn whisky hobby gedacht 
Even wat ogen uitsteken bij degene die toch weer sokken gehad hebben, whahaha... oh... dat is niet grappig... sorry... you have my symphaties...
Even wat ogen uitsteken bij degene die toch weer sokken gehad hebben, whahaha... oh... dat is niet grappig... sorry... you have my symphaties...
- Bijlagen
-
- IMG_20160619_090906180-1024x576.jpg (111.62 KiB) 926 keer bekeken
3 x
- defeatless
- Moderator

Ik zat net het een en ander te lezen over een evt. Brexit.
Er wordt door iemand (waar ik nog nooit van gehoord heb) die er verstand van heeft, gewaarschuwd voor een verschrikkelijke daling van de pond bij een Brexit.
Maar dan ook echt zakken als een baksteen zeg maar.
Lijkt mij whisky-technisch helemaal niet zo'n slecht plan eerlijk gezegd. De pond op 0,30 cent!

Er wordt door iemand (waar ik nog nooit van gehoord heb) die er verstand van heeft, gewaarschuwd voor een verschrikkelijke daling van de pond bij een Brexit.
Lijkt mij whisky-technisch helemaal niet zo'n slecht plan eerlijk gezegd. De pond op 0,30 cent!

2 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

defeatless schreef:Ik zat net het een en ander te lezen over een evt. Brexit.
Lijkt mij whisky-technisch helemaal niet zo'n slecht plan eerlijk gezegd. De pond op 0,30 cent!![]()
Beetje jammer dat je geen vrij verkeer van goederen meer hebt na Brexit.. anyway die Britten gaan toch de EU niet uit. Daar zorgen Rothschild, Oranje-Nassau, Bilderberg, Soros (doorstrepen wat n.v.t.) wel voor
Hoe zit het wigenlijk met onze NEE tegen de Oekraïne? Oh, wacht..

0 x
2 ∞ & →
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

defeatless schreef:Ik zat net het een en ander te lezen over een evt. Brexit.
Lijkt mij whisky-technisch helemaal niet zo'n slecht plan eerlijk gezegd. De pond op 0,30 cent!![]()
Kunnen we dan op woensdag een mandje vol zetten bij de whiskybroker en dan op vrijdag betalen?
1 x
- defeatless
- Moderator

squaadgras schreef:defeatless schreef:Ik zat net het een en ander te lezen over een evt. Brexit.
Beetje jammer dat je geen vrij verkeer van goederen meer hebt na Brexit.. anyway die Britten gaan toch de EU niet uit. Daar zorgen Rothschild, Oranje-Nassau, Bilderberg, Soros (doorstrepen wat n.v.t.) wel voor!
Hoe zit het wigenlijk met onze NEE tegen de Oekraïne? Oh, wacht..
Nee joh, die pond stort in als donderdagavond blijkt dat er sprake is van een Brexit. Vervolgens moet er nog een paar jaar onderhandeld worden over de echtscheiding. Zoals Hoogheid zegt, morgen bestellen en vrijdag afrekenen. Lijkt me een leuke!
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

mer1973 schreef:Dre schreef:Dat Spanje begint zijn oude vorm van een jaar of 4 tot 8 geleden weer te benaderen. Ouderwets domineren en het allemaal zó makkelijk laten lijken, sterkste ploeg tot nu toe op het EK.
Door de wanprestatie van Turkije lijkt het Spaanse elftal nog beter.
Finale Spanje - Duitsland. !!??? Of komen deze mekaar al eerder tegen?.
Dankzij Perisic wel
Daar kan straks Portugal nog bijkomen... Geen topteam maar toch, Ronaldo blijft niet missen hoor.
Als Belgie vnv zn job doet en niet verliest, heten de zwaarst mogelijke tegenstanders op weg naar de finale Wales, Zwitserland, Polen en Kroatie (en evt Portugal).
Ik wist onmiddelijk wat er gebeurde bij de goal van Perisic! Krop in de keel plots hoor. Heb nooit in een halve finale of finale geloofd, maar nu...
Unieke kans om met een tweetal topmatchen gewoon het tornooi te winnen
Wilmots is zn konijnepoot nog niet verloren
0 x
MisterMonkeyDonkey schreef:Ik wist onmiddelijk wat er gebeurde bij de goal van Perisic! Krop in de keel plots hoor. Heb nooit in een halve finale of finale geloofd, maar nu...
Unieke kans om met een tweetal topmatchen gewoon het tornooi te winnen.
Wilmots is zn konijnepoot nog niet verloren. Zo'n kans krijgen we nooit meer. Deze spelers EN dit programma. Het moet gewoon zo zijn
.
Reken éérst maar eens af met Zweden, met een waarschijnlijk súper gemotiveerde Zlatan, en zie dan pas verder.
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Dre schreef:MisterMonkeyDonkey schreef:Ik wist onmiddelijk wat er gebeurde bij de goal van Perisic! Krop in de keel plots hoor. Heb nooit in een halve finale of finale geloofd, maar nu...
Unieke kans om met een tweetal topmatchen gewoon het tornooi te winnen.
Wilmots is zn konijnepoot nog niet verloren. Zo'n kans krijgen we nooit meer. Deze spelers EN dit programma. Het moet gewoon zo zijn
.
Reken éérst maar eens af met Zweden, met een waarschijnlijk súper gemotiveerde Zlatan, en zie dan pas verder.
Uiteraard, en daarna is het nog elke match 60/40 of 50/50. Maar tegen Spanje of Duitsland was dat eerder 15/85 ofzo.
Ik geloof er in

0 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Dus na de nederlaag van Spanje tegen de Kroaten denk je dat België ze wel even verslaat?
En Wales hebben ze ook nog niet verslagen hoor.
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Dus na de nederlaag van Spanje tegen de Kroaten denk je dat België ze wel even verslaat?
Want Italië wordt een makkie voor spanje...
Edit: als ze verliezen van zlatan ik bedoel Zweden dan worden ze automatisch 3e in de poule?
Laatst gewijzigd door Nino op 22 Jun 2016, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”