GJR schreef:heb hem gereviewed op mijn blog en een sample ervan naar Israel gestuurd (whiskyisrael blog).
Israël?? Hoe ben je daar op gekomen?

GJR schreef:heb hem gereviewed op mijn blog en een sample ervan naar Israel gestuurd (whiskyisrael blog).
johan brugge schreef:GJR schreef:heb hem gereviewed op mijn blog en een sample ervan naar Israel gestuurd (whiskyisrael blog).
Israël?? Hoe ben je daar op gekomen?
GJR schreef:Via Twitter al snel in contact gekomen met whisky liefhebbers uit heel de wereld, waaronder een van de oprichters van het whiskyisrael.co.il blog. Hij had mijn review gelezen en was er ook heel erg nieuwsgierig naar waarna ik hem een sample heb toegestuurd wat hij heeft gereviewed. Maak leuke contacten via twitter en er onstaan leuke activiteiten, zoals bezoek aan Zuidam op 3 april a.s. en de Twittertastings van Edinburghwhisky en nu ook de Nederlandse versie door DH17Slijterijen. Ik heb in Israël ook al een prijs gewonnen (een fles Glendronach Revival) welke nu dus een wereldreis heeft gemaakt : Schotland-Israel-Nederland.

I_SPEY schreef:...En over dat record, de avond is nog lang en we hebben morgen ook nog. Met de mensen, die nu aanwezig zijn, kunnen we makkelijk meer dan 200 posts schrijven, toch
I_SPEY schreef:Er zijn vijfhonderdzesenzeventig mensen lid van dit forum, laten we a.s. weekend eens proberen met 25% van dit aantal(= ongeveer 145 leden) hier op dit forum aanwezig te zijn en dan gelijk vermelden, wat je meest favoriete whisky is én misschien ook waarom? Lijkt mij 'n leuke doelstelling! Overigens mogen die overige vierhonderd zich natuurlijk ook melden, misschien komen we wel in het Guinness Book of Records
johan brugge schreef:Geen kritiek hoor, maar ik snap niet echt waarom iemand verborgen op een forum zit. Wat valt er nu te verbergen?

Piet schreef:Echter, "forumleden" zijn ook de Bot's, de robots van zoekmachines die met regelmaat het forum besnuffelen om hun indexen up to date te houden, en ook die zijn (op speciaal verzoek van René nog wel) "verborgen"......

Piet schreef:Meestal zacht, vol en complex

johan brugge schreef:Zo te zien ben jij wel een fan van Ledaig, hè? Heb je al eens de Ledaig 2001 Daily Dram geproefd?
GJR schreef:Ik ben online, maar geloof dat de animo nog niet zo hoog is

WhiteMonkey schreef:Eigenlijk is de betere helft erg fan van Ledaig, waardoor er een disproportioneel aandeel Ledaig in de collectie zit.
WhiteMonkey schreef:Ik heb lang getwijfeld om de Daily Dram te bestellen en toen ik hem wou gaan bestellen was het te laat
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten