Gezellig aan de bar...
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...
MBC schreef:Hallo, ik ben nieuw hier op het forum, ik heb net een nieuwe fles open getrokken en deze van schik laten vallen, nu zoek ik eigenlijk een sample hiervan of toch maar een nieuwe fles, of zal ik de gevallen fles gewoon aanbieden, maar ik weet nu niet meer in welk topic ik deze mag postensorry hoor drammetje te veel op
en ik dacht laten we weer eens een gezellig topic bekijken na alle hecktiek hier.
En wil je daar ook nog een beetje stof bij om in te bijten?
2 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ik heb nog wat stof in de aanbieding
De prijs moeten we per PB onderhandelen

1 x
Nino schreef:Bovenstaande is voor sommige toch wat stof om over na te denken..
terwijl ik zeker denk te weten dat dat opeth zijn opzet niet was, opeth is namelijk niet vies van samples
denk dat het gewoon een grap is op voorgaande discussies en eerdere grappen
net als jouw gebruik van het woord "stof"
1 x
henri schreef:Nino schreef:Bovenstaande is voor sommige toch wat stof om over na te denken..
terwijl ik zeker denk te weten dat dat opeth zijn opzet niet was, opeth is namelijk niet vies van samples
Ik ben een echte sample afnemer ja haha. Ik verkoop de lege flesjes door met ingestraalde gebakken lucht

2 x
henri schreef:Nino schreef:Bovenstaande is voor sommige toch wat stof om over na te denken..
Hahaha nee joh, ging ook puur om het woordje stof
Ben jij inmiddels al even buiten geweest?

0 x
nope, maar dat zal vandaag wel gebeuren.. even ongebakken lucht happen
1 x
Oogadal schreef:Ik heb nog wat stof in de aanbieding![]()
Ik zou zeggen gewoon versampelen en bij meer dan 40cl opentrekken... liefhebbers genoeg hier. Of ruilen met henri voor een sampletje frisse buitenlucht (schijnt van een erg goed jaar te zijn)

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
Opeth83 schreef:Gebakken lucht samples te koop, boven de 100 euro = 9,1 % korting.
Klinkt als weer zo'n hype aanbod... je weet toch wel zeker dat je die gebakken lucht al wel in je bezit hebt hè, anders krijg je de forum politie achter je aan

1 x
Melchior
MBC schreef:Opeth83 schreef:Gebakken lucht samples te koop, boven de 100 euro = 9,1 % korting.
Klinkt als weer zo'n hype aanbod... je weet toch wel zeker dat je die gebakken lucht al wel in je bezit hebt hè, anders krijg je de forum politie achter je aan
The lucht heeft 3,4 minuten op charred oak barrels gerijpt en vervolgens gebottled op 13/4/2016 om 10:01, barrel 13, bottle nr 19,456 / 201,003
Het is een 3 cl bottle, nu eenmalig voor 17,99 euro, pak je kans
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Wat een stoffig zooitje hier..., I'm out
Even een luchtje scheppen, met pollen
Even een luchtje scheppen, met pollen

0 x
MBC schreef:Opeth83 schreef:Gebakken lucht samples te koop, boven de 100 euro = 9,1 % korting.
Of interpoll
1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”