Het weekend goed ingezet, natuurlijk voorzien van wat samples
en morgen doorreizen naar..... Drendores 2016 
en morgen doorreizen naar..... Drendores 2016 
Bram84 schreef:Zonet aangekomen in Zwolle. Trip van 300km achter de rug. Kamer geboekt in een B&B. Ik krijg hier een appartement van 60m2 en morgenvroeg ontbijt gebracht voor maar 37€![]()
Het weekend goed ingezet, natuurlijk voorzien van wat samplesen morgen doorreizen naar..... Drendores 2016

Whiskieke schreef:Vandaag (wieler)hoogtepunt voor vele Vlamingen.
Nog liefhebbers hier op het forum?

een locatie in een boerengat waar nog geen warm water werd uitgevonden. Het eten zwijg ik zelfs nog over. Geen zinnig woord gehoord hoor dit weekend. Bende mentaal gehandicapten bij elkaar.

Bram84 schreef:Drendores 2016. What a waste of time was me dat jongens. Een heel weekend opgescheept met een arrogant, elitair, snobistisch groepje. Rioolwater, ballenzeik, echte troepeen locatie in een boerengat waar nog geen warm water werd uitgevonden. Het eten zwijg ik zelfs nog over. Geen zinnig woord gehoord hoor dit weekend. Bende mentaal gehandicapten bij elkaar.
![]()
Next year, same place, I'll BE there guys

Bram84 schreef:Drendores 2016. What a waste of time was me dat jongens. Een heel weekend opgescheept met een arrogant, elitair, snobistisch groepje. Rioolwater, ballenzeik, echte troepeen locatie in een boerengat waar nog geen warm water werd uitgevonden. Het eten zwijg ik zelfs nog over. Geen zinnig woord gehoord hoor dit weekend. Bende mentaal gehandicapten bij elkaar.
![]()

![]()

Peter87 schreef:Beperkten?
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten