Sampleflesjes, al dan niet briefpost, welke en waar ?
Waar sample-flesjes met schroefdop te halen?
Ik ben op zoek naar kleine flesjes met schroefdop om whisky +- 2 cl in te doen voor leden die niet naar de tasting kunnen komen.
Heeft iemand ervaring hiermee wat de beste zijn, enig idee van prijs en plaats waar deze te verkrijgen zijn?
Wij hebben onze club in de omgeving Aarschot - Leuven (België)
Thanks.
Heeft iemand ervaring hiermee wat de beste zijn, enig idee van prijs en plaats waar deze te verkrijgen zijn?
Wij hebben onze club in de omgeving Aarschot - Leuven (België)
Thanks.
0 x
Re: Flesjes met schroefdop
Hallo Jikke, daarover is al veel geschreven.
Ik heb je vraag verplaatst. Kijk even in dit onderwerp of je iets van je gading vindt.
Ook Een "sample swap" wat is dat ?
Ik heb je vraag verplaatst. Kijk even in dit onderwerp of je iets van je gading vindt.
Ook Een "sample swap" wat is dat ?
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik heb nog zulke flesjes gekocht bij The Bonding Dram uit Gent. De website is onlangs nog volledig veranderd en ze staan niet mee in het assortiment, maar je kan het Jeroen altijd eens vragen hè? Jurgen's Whiskyhuis heeft ook sample flesjes te koop van 3cl. Ze staan bij 'accessoires' --> 'Glas-Karaf'.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Thanks gasten.... sorry vergeten eerst te zoeken voor ik mijn vraag stelde...
0 x
jikke schreef:Thanks gasten.... sorry vergeten eerst te zoeken voor ik mijn vraag stelde...
Geeft niet, wordt vanzelf opgelost zoals je ziet. Soms beter je vraag te stellen dan de weg kwijt te raken in alle onderwerpen!
Platte, 2cl flesjes, met schroefdop ala Flugel: viewtopic.php?f=9&t=738&p=18056#p18056 (Miniatuurtje.nl)
0 x
Sample of andere kleine lege flessen
Hallo Allemaal,
Ik had al even gezocht maar kon geen passend onderwerp vinden dus bij deze een nieuwe, kan iemand me vertellen waar ik enigszins mooie goed afsluitbare sample flesjes kan kopen... Ik zat te denken aan 0,1 of 0,2 liter flesjes...
Bij voorkeur transparant (is de whisky beter te bekijken) en zo'n modelletje welke lijkt op een heupflacon, ik heb ze wel eens gezien bij een proeverij maar nog nooit in een winkel of online.
Verder moeten ze natuurlijk goed afsluiten...
Ik ben benieuwd naar de tips...
Ik had al even gezocht maar kon geen passend onderwerp vinden dus bij deze een nieuwe, kan iemand me vertellen waar ik enigszins mooie goed afsluitbare sample flesjes kan kopen... Ik zat te denken aan 0,1 of 0,2 liter flesjes...
Bij voorkeur transparant (is de whisky beter te bekijken) en zo'n modelletje welke lijkt op een heupflacon, ik heb ze wel eens gezien bij een proeverij maar nog nooit in een winkel of online.
Verder moeten ze natuurlijk goed afsluiten...
Ik ben benieuwd naar de tips...
0 x
Re: Sampleflesjes, al dan niet briefpost, welke en waar ?
rutgerva schreef:Ik had al even gezocht maar kon geen passend onderwerp vinden dus bij deze een nieuwe
Ik heb je vraag verplaatst. Kijk even in dit onderwerp of je iets van je gading vindt. Moet lukken
0 x
Piet schreef:rutgerva schreef:Ik had al even gezocht maar kon geen passend onderwerp vinden dus bij deze een nieuwe
Ik heb je vraag verplaatst. Kijk even in dit onderwerp of je iets van je gading vindt. Moet lukken
Dank voor het verplaatsen maar is er hier dan iemand die wellicht weet waar ik 10 en/of 20 cl flesjes vinden kan?
0 x
rutgerva schreef:Dank voor het verplaatsen maar is er hier dan iemand die wellicht weet waar ik 10 en/of 20 cl flesjes vinden
kan?
Even snel terug lezen/bladeren en je vindt diverse links van webshops waar ze honderden flesjes hebben van alle maten
Dat is per slot de hoofdreden dat we zaken graag bij elkaar houden
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Waar halen jullie lege sample flesjes?
0 x
Caledonians schreef:Waar halen jullie lege sample flesjes?
Glazenflessenenpotten.nl. Je moet dan wel redelijk in bulk kopen. Maar ach, die dingen gaan niet kapot, dus nu kan ik hopelijk jaren vooruit

0 x
- defeatless
- Moderator

plaza33.nl
De website is echt 1999, maar ze zijn het goedkoopste.
Moet je wel een tray kopen, dus voor 30ml flesjes zijn dat er 104. Dan de doppen en dan kom je inclusief leveren op iets meer dan 40 euro.
De website is echt 1999, maar ze zijn het goedkoopste.
Moet je wel een tray kopen, dus voor 30ml flesjes zijn dat er 104. Dan de doppen en dan kom je inclusief leveren op iets meer dan 40 euro.
0 x
Ik heb flesjes gevonden bij AVA papier???waren.
Flesjes zijn met een kurkenstop.
mvg
Flesjes zijn met een kurkenstop.
mvg
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”