Aangebroken flessen

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
paps
Senior
Senior

Re: Aangebroken flessen

Ongelezen berichtdoor paps » 14 Aug 2014, 11:25

Voor de goede orde: los van alle gedachten over het overnemen van de flessen overheerst natuurlijk verdriet en hem missen maar ik ga er van uit dat jullie dat wel begrijpen.
ik kom net terug uit de sportschool en dan is hij er niet... kan er nog steeds niet aan wennen. :(
0 x
Hij die een oordeel heeft is opgehouden met nadenken.

paps
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor paps » 13 Sep 2014, 00:09

Ik heb 8 flessen overgenomen. Ik heb gewoon de prijs betaald in verhouding. De weduwe stelde dit voor en ik vond het ook prima. Zeg dat een fles 100 euro was en half vol, dan heb ik er 50 euro voor gegeven. Ze schatte ruimhartig, als hij 2/3 vol was rekende ze ook de helft en zo heb ik voor 150,- euro 8 aangebroken flessen overgenomen. Een andere kameraad heeft ook 10 flessen gekocht, nu zijn er nog een stuk of 20 over. De komende maanden zal ik er nog wel vaker wat ophalen.

Verder mag hier wel een slotje op, ik heb eigenlijk geleerd dat een goede prijs betalen ook gewoon een goed gevoel geeft en dat weegt in dit soort zaken vele malen zwaarder dan de centjes.

Bedankt voor alle adviezen, het was een lastig onderwerp...
0 x
Hij die een oordeel heeft is opgehouden met nadenken.

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 13 Sep 2014, 01:11

paps schreef:Ik heb 8 flessen overgenomen. Ik heb gewoon de prijs betaald in verhouding. De weduwe stelde dit voor en ik vond het ook prima. Zeg dat een fles 100 euro was en half vol, dan heb ik er 50 euro voor gegeven. Ze schatte ruimhartig, als hij 2/3 vol was rekende ze ook de helft en zo heb ik voor 150,- euro 8 aangebroken flessen overgenomen. Een andere kameraad heeft ook 10 flessen gekocht, nu zijn er nog een stuk of 20 over. De komende maanden zal ik er nog wel vaker wat ophalen.

Ja, kijk. Dit maakt mijn avond weer goed, zie! Heel chique van je, vent! Respect.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

vbreemen
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor vbreemen » 13 Sep 2014, 10:51

Hallo paps,

Fijn te horen dat dit allemaal naar ieders tevredenheid is gelopen, en dat je niet alle flessen heb moeten meenemen.

groet,
Maarten
0 x

Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Yapi » 13 Sep 2014, 11:17

Okee, fijn, geniet met weemoed van je flessen, ze gaan je ongetwijfeld een bijzonder gevoel geven!
0 x
Afbeelding

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”