Mikser schreef:Perry Veenendaal schreef:Lekker glas halfvolle melk!
Met wwat vul je de andere helft van het glas dan?
Chocomel, want hoe donkerder hoe beter

Mikser schreef:Perry Veenendaal schreef:Lekker glas halfvolle melk!
Met wwat vul je de andere helft van het glas dan?

Cask1988 schreef:Heb gewoon schijt aan het advies van je tandarts en schenk een steengoede dram in voor jezelf! Slainte!
Dre schreef:Cask1988 schreef:Heb gewoon schijt aan het advies van je tandarts en schenk een steengoede dram in voor jezelf! Slainte!
In dit geval zou ik het advies van de tandarts anders toch echt wel ter harte nemen hoor... De man heeft nu gewoon een open wond in zijn mond, dan moet je wel van het sadomasochistische soort zijn om daar gewoon een 40%+ dram overheen te gieten. Ga even lekker een weekje puzzelen of technisch Legoën, dat lijkt me echt even het beste.

Nikola schreef:Wil je ons meer vertellen over je Aroma Academie kist?
Waar heb je die gekocht en wat vind je van?
Nickolaas schreef:Mocht je ook een bierdrinker zijn, dan zijn de alcoholvrije (of in ieder geval onder 0.5) speciaalbieren van Vandestreek oprecht de moeite waard.
Mijn houvast in (enige vorm van..) alcoholmatiging.
Perry Veenendaal schreef:Lekker glas halfvolle melk!
Oogadal schreef:En je forumnaam wijzigen naar Painkiller helpt misschien ook voor de beleving...

Spainkiller schreef:Ik geniet en leer er ontzettend van! Ik begrijp nu eindelijk wat veel WhiskyTubers nu bedoelen als ze het bv. hebben over 'earthy tones', en ik weet nu ook hoe geuren heten die ik wél oppikte maar geen naam kon geven (zoals 'carnation').
Bedankt iedereen voor de theesuggesties (ik heb ze allemaal genoteerd) maar: thee wordt mij ook afgeraden vanwege de caffeïne.

Spainkiller schreef:...ik heb net even een slokje bier genomen van m'n vriendin...
Spainkiller schreef:Alleen... ik mag nu toch een goede week geen koffie en alcohol drinken.
Spainkiller schreef:Maarreh: blijkbaar heb ik de genezende krachten van Wolverine ofzo, want het is nu drie dagen geleden dat de tand getrokken is en ik heb er geen momént last van gehadSterker nog, de wond zelf lijkt al bijna dicht te zijn, dus ik heb net even een slokje bier genomen van m'n vriendin en dat ging vlekkeloos. Deze jongen gaat morgen eindelijk weer een drammetje drinken!
Cask1988 schreef:Heb gewoon schijt aan het advies van je tandarts en schenk een steengoede dram in voor jezelf! Slainte

Spainkiller schreef:Alleen... ik mag nu toch een goede week geen koffie en alcohol drinken...

Fat Bastard! schreef:Werkelijk waar! Een goede week?!?
De laatste keer heeft mijn tandarts mij gezegd één of hooguit twee dagen.

Breedút_Genietsje schreef:Die man heeft wel mensenkennis; dat hij zo ziet dat drie dagen zonder toch niet lukt...
Fat Bastard! schreef:Spainkiller schreef:Alleen... ik mag nu toch een goede week geen koffie en alcohol drinken...
Werkelijk waar! Een goede week?!?
De laatste keer heeft mijn tandarts (overigens ook een groot whiskyliefhebber) mij gezegd één of hooguit twee dagen.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten