Whisky op Televisie
Re: Whisky op Televisie
dmace schreef:Niet zozeer TV, maar zat gisteren de amerikaanse versie van "the girl with the dragon tattoo" te kijken, en dacht dat ik een Bruichladdich zag langskomen. Ik had het er over met Curtis van Scotch Cinema, en die wist mij te vertellen dat het geen Bruichladdich was (wat hij zelf ook eerst dacht), maar een Mackmyra.
De vergissing is niet zo vreemd gezien de gelijkenis.
Ik dacht eigenlijk ook dat het Bruichladdich was,
en daarvoor kwam er een fragment voor met wat mij leek als Cragganmore
0 x
johan schreef:dmace schreef:Niet zozeer TV, maar zat gisteren de amerikaanse versie van "the girl with the dragon tattoo" te kijken, en dacht dat ik een Bruichladdich zag langskomen. Ik had het er over met Curtis van Scotch Cinema, en die wist mij te vertellen dat het geen Bruichladdich was (wat hij zelf ook eerst dacht), maar een Mackmyra.
De vergissing is niet zo vreemd gezien de gelijkenis.
Ik dacht eigenlijk ook dat het Bruichladdich was,
en daarvoor kwam er een fragment voor met wat mij leek als Cragganmore
Ja, dat dacht ik ook, maar nu ben ik er niet zo zeker van. Maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar die Mackmyra

0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

In The Iron Lady, nog niet op tv maar wel in de bioscoop, komt The Famous Grouse een paar keer voorbij.
Lady Thatcher is ook een whiskyliefhebber.
0 x
macoffringa schreef:In The Iron Lady, nog niet op tv maar wel in de bioscoop, komt The Famous Grouse een paar keer voorbij.
Absoluut!! Ze sprak tegen haar personal assistant Chyntia Crawford: "Dear, you cannot drink gin and tonic in the middle of the night. You must have whisky to give you energy." Mijn idee

0 x
Uit: Twaisting 03; 27 maart 2012; World Whisky Day

dmace schreef:En voor iedereen vandaag deze mooie compilatie http://vimeo.com/39254561

0 x
Entourage, seizoen 3, episode 16: Johnnie Walker Black Label in een groot cognac glas 
0 x
Nieuwe film: Angels' Share, rond augustus.

Four friends.
One Mission.
Lots of Spirit
Narrowly avoiding jail, new dad Robbie vows to turn over a new leaf. A visit to a whisky distillery inspires him and his mates to seek a way out of their hopeless lives.

0 x
Discovery heeft een nieuwe serie: Moonshiners! Leuk!
En ik zag een nieuwe animatiefilm op komst: Brave, by Pixar. Misschien geen whisky, maar wel Schotland

En ik zag een nieuwe animatiefilm op komst: Brave, by Pixar. Misschien geen whisky, maar wel Schotland

0 x
- Squat 'N Oats
- Senior

Aflevering 4 van het eerste seizoen van 'Suits'.
Hoofdpersoon Harvey Specter neemt een slok uit een tumbler gevuld met whisky
Quote: "Glenfiddich, smooth..nicceee"
Hoofdpersoon Harvey Specter neemt een slok uit een tumbler gevuld met whisky
Quote: "Glenfiddich, smooth..nicceee"

0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Zojuist bij 'De Slimste Mens'. De deelnemers moesten 5 dingen noemen waar Schotland bekend om stond. Eén van de 'goede' antwoorden was....WhiskEy haha.
0 x
Soundwave schreef:Zojuist bij 'De Slimste Mens'. De deelnemers moesten 5 dingen noemen waar Schotland bekend om stond. Eén van de 'goede' antwoorden was....WhiskEy haha.
Was dat (goede???) antwoord echt ....WhiskEy??? Kan het me haast niet voorstellen!
0 x
In 'clan' op VTM stond er daarnet een Springbank op tafel, ik dacht de 10 jaar oud!
Mooi om die "S" te zien, wild word ik er van
In BBC- reeks 'the Hour', serie over de jaren '50, dronken ze trouwens constant Glengoyne.
Mooi om die "S" te zien, wild word ik er van
In BBC- reeks 'the Hour', serie over de jaren '50, dronken ze trouwens constant Glengoyne.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”