Kersttombola voor het goede doel
Re: Kersttombola voor het goede doel
dannyp44 schreef:Goede actie. Geld overgemaakt via iban. Was toch al op zoek naar fles uit mijn geboortejaar....
Voor m'n geboortejaar is ie net ff te jong maar wel de actie ondersteund.

1 x
Ik heb al een leuk bedrag om te schenken aan de 2 goede doelen. Alvast bedankt aan de gulle gevers. 90% van het totale bedrag komt van HWF.
De actie loopt nog tot 5 januari 18u00. Per gestorte 5€ maak je kans op de Invergordon waarvan sprake in het eerste bericht van dit topic.
Gestorte bijdragen via Paypal zijn direct zichtbaar. Wil je storten op de opgegeven IBAN, doe je dit best voor woensdagavond.
Ik zal de loting live uitzenden vanop m’n Facebook pagina 5 Jan om 20u00. Voor diegenen die een gift hebben gedaan, nog niet bevriend zijn met me en dit live willen zien... je mag steeds een verzoek tot vriendschap indienen. (Bram Van Loo: profielfoto in schilderijvorm met sigaar)
Wie doet er nog mee en vervult op de eerste dag van 2018 al een goede daad?
De actie loopt nog tot 5 januari 18u00. Per gestorte 5€ maak je kans op de Invergordon waarvan sprake in het eerste bericht van dit topic.
Gestorte bijdragen via Paypal zijn direct zichtbaar. Wil je storten op de opgegeven IBAN, doe je dit best voor woensdagavond.
Ik zal de loting live uitzenden vanop m’n Facebook pagina 5 Jan om 20u00. Voor diegenen die een gift hebben gedaan, nog niet bevriend zijn met me en dit live willen zien... je mag steeds een verzoek tot vriendschap indienen. (Bram Van Loo: profielfoto in schilderijvorm met sigaar)
Wie doet er nog mee en vervult op de eerste dag van 2018 al een goede daad?
0 x
Op de 'valreep' nog mijn bijdrage geleverd aan dit hele mooie initiatief! 

1 x
Reeds het mooie bedrag van 275,5€ binnen gekregen... de kaap van 300 willen we toch nog graag bereiken.
Wie-o-wie?
Wil je storten op m’n IBAN, stuur dan even een Pb. Moest het morgen niet zichtbaar zijn, dan kan ik je toch nog toevoegen in de tombolapot. Paypal check ik morgen nog om 18u00.
Wie-o-wie?
Wil je storten op m’n IBAN, stuur dan even een Pb. Moest het morgen niet zichtbaar zijn, dan kan ik je toch nog toevoegen in de tombolapot. Paypal check ik morgen nog om 18u00.
0 x
Hopla => 300,50€.... en we hebben nog meer dan 24uur tijd voor andere stortingen 

1 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Alle betalingen zijn verwerkt. We hebben in totaal 305,5€ om te schenken aan het goede doel.
Bekendmaking van de winnaar om 20u00 live op m’n facebookprofiel
Tot strakjes
Bekendmaking van de winnaar om 20u00 live op m’n facebookprofiel
Tot strakjes

4 x
Filmpje staat online op m’n profiel. Proficiat aan de winnaar.... Edwin van Raaphorst!!
Nogmaals mijn dank aan alle deelnemers.
Edwin, neem even contact met me als je wil
11 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Nu dan... met enige vertraging...
Yay! En nogmaals dank aan Bram voor het opzetten van deze Tombola voor het goede doel.
Nu even de Grain tasting afwachten hoe Grains mij bevallen

Yay! En nogmaals dank aan Bram voor het opzetten van deze Tombola voor het goede doel.
Nu even de Grain tasting afwachten hoe Grains mij bevallen

5 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”