En ik zou het bijzonder fijn vinden als je weer gezond en wel op jouw "eigen vertrouwde site" bent! Hopelijk tot gauw!
En ik zou het bijzonder fijn vinden als je weer gezond en wel op jouw "eigen vertrouwde site" bent! 
I_SPEY schreef:Inderdaad erg fijn om te lezen, dat het de goede kant uitgaat, PietEn ik zou het bijzonder fijn vinden als je weer gezond en wel op jouw "eigen vertrouwde site" bent!
Hopelijk tot gauw!
Piet schreef:Aangezien communicatie met tekst heel moeizaam gaat, met behulp van Marijke wil ik toch samen een korte update geven.
Ten eerste wil ik iedereen van harte bedanken voor jullie mede leven.
Na ongeveer twee maanden aan de antibiotica is mijn hartklep nu vrij van bacteriën.
Helaas is mijn hartklep dermate slecht dat deze op korte termijn vervangen moet worden.
Gezien mijn herseninfarct mag ik eigenlijk geen bloedverdunning gebruiken, dit betekent een hoog risico.
Als eerste onderdeel van de operatie moet eerst op 16 juni een hartkatheterisatie gedaan worden, en hierbij worden, zij het beperkt, ook bloedverdunning gebruikt. Bij de feitelijke klepoperatie word (of en wanneer weten we nog niet) een hart-longmachine gebruikt en volledige bloedverdunning.
Het is heel raar, maar ik voel me prima.
Hoe wel het niet mag gaan we er toch één glas op drinken. Ik hoop jullie allen weer te zien.

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsPiet schreef:Niets zo veranderlijk als een paar artsen.
In consensus hebben ze vanmiddag besloten toch komende maandag geen hartkatheterisatie te doen.
Sterker nog, er is besloten om (voorlopig?) geen operatie uit te voeren.
Ik ben dus "ontslagen".
Wel word ik frequent door de cardioloog gecontroleerd, want het zijn niet meer de beste kleppen.
De toekomst ziet er opeens weer anders uit. We gaan er nog eens goed over nadenken.
Nogmaals dank voor jullie steun, dat heeft ons beide veel goed gedaan!
Marijke en Piet.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten