Piet beterschap wensen
Re: Piet beterschap wensen
Ik kreeg een telefoontje... ik verwachtte Marijke... het was Piet!
Jaja, Piet zelf gesproken. Het spreken gaat hem al redelijk goed af. Wel af en toe wat zoeken naar woorden, je merkt dat het niet is zoals het was. Typen / mailen gaat nog niet goed. Althans, het gaat wel, maar duurt lang.
Het gaat in ieder geval de goede kant op, maar helaas staat de whisky te staan, en er ook nog geschonken en gedronken wordt uit die flessen dóór Piet valt ten zeerste te betwijfelen...
Oh, en de fruitmand kwam op een geschikt moment en is al helemaal op! Piet is in de afgelopen tijd veel afgevallen en moest dus flink eten!
Jaja, Piet zelf gesproken. Het spreken gaat hem al redelijk goed af. Wel af en toe wat zoeken naar woorden, je merkt dat het niet is zoals het was. Typen / mailen gaat nog niet goed. Althans, het gaat wel, maar duurt lang.
Het gaat in ieder geval de goede kant op, maar helaas staat de whisky te staan, en er ook nog geschonken en gedronken wordt uit die flessen dóór Piet valt ten zeerste te betwijfelen...
Oh, en de fruitmand kwam op een geschikt moment en is al helemaal op! Piet is in de afgelopen tijd veel afgevallen en moest dus flink eten!
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Hey, dat is goed nieuws! Op naar de volgende stap in zijn revalidatie. Go Piet! Laat je niet kennen!! 

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- edwinedje
- Forum goeroe

JayDie schreef:Ik kreeg een telefoontje... ik verwachtte Marijke... het was Piet!
Goed Nieuws.
JayDie schreef:Oh, en de fruitmand kwam op een geschikt moment en is al helemaal op! Piet is in de afgelopen tijd veel afgevallen en moest dus flink eten!
Ook goed om te horen!

0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
wat mij betreft wel hoor, waarom ook niet. 
wat fijn ook dat piet zelf belde, dat zegt ook al iets he..
wat fijn ook dat piet zelf belde, dat zegt ook al iets he..

0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Goed man! Hoop dat het, ook al duurt het misschien heel erg lang, helemaal goed komt uiteindelijk en dat hij naast gewoon een goed leven toch ook stiekem nog wel een keer eens weer van een dram kan genieten of een goed glas wijn.
0 x
Dat is goed nieuws!!! Stapje voor stapje zal het hopelijk voor Piet beter gaan. Het is een lange weg maar hopelijk wordt hij weer helemaal de oude. Het begin is er in elk geval.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Wat een goed nieuws. Fijn om te horen. Laten we hopen dat hij z'n leven weer zo goed mogelijk kan oppakken. Lekker weer genieten!
0 x
Tot nu toe lijkt het verloop aardig op dat van een collega van me en die is weer gewoon aan het werk. Dat klinkt veelbelovend dus.
0 x
Goed nieuws naar omstandigheden. Hopelijk kan je in de toekomst ook weer een drammetje nuttigen.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”