HammerHead schreef:Gewoon een marketing trucje ook wel de Maker's Mark slam dunk genoemd. Dit gebeurt met 1 op de zoveel 1000 flessen en deze zijn blijkbaar nog collectible ook.
Ik balen dat ik zojuist een gewone binnen krijg

HammerHead schreef:Gewoon een marketing trucje ook wel de Maker's Mark slam dunk genoemd. Dit gebeurt met 1 op de zoveel 1000 flessen en deze zijn blijkbaar nog collectible ook.

HammerHead schreef:Gewoon ff een dikke rode kaars smelten en zelf dippen dan maar. Wordt ie ook nog eens extra uniek van...

HammerHead schreef:Ja, maar alleen de buitenkant hè, niet de inhoud. Dat eerste vinden ze toch alleen maar erg bij Ardbeg en zo?

Dawisknie schreef:Deze The Macallan van 81 jaar oud. Gebotteld in 1940. Net voor de 2e wereldoorlog is ook een plaatje naar mijn mening.
Voor de liefhebbers die geïnteresseerd zijn.
Als je hem al te koop kan vinden met slechts een oplage van 288 flessen. Laatste verkoop prijs die beken is tikt de 150.000 euro aan.
Ik zou niet weten wat hij nu zou moeten kosten.
Laten we genieten van het plaatje
![]()
Herre schreef:Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik meer in simple geloof als het op de fles aankomt. Stop het geld liever in de inhoud!
Roelof schreef:Destillatie was 1940, gebotteld in 2022.
En te koop op de whiskybase market!
http://www.whiskybase.com/whiskies/whis ... allan-1940

Dawisknie schreef:Haha Naja. Niet dat ik 'm ooit zal proeven. Maar vond hem wel apart. En wilde m hier graag delen met jullie. Leuke en begrijpelijke reacties

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten