Lucca schreef:Je aanname is toch echt onjuist

. Als ik alles wat ik momenteel dubbel heb open zou trekken dan moet ik misschien meer dan 40 flessen open maken ofzo ? En ik heb er al iets van 15 denk ik open (en dan nog partij samples). Snap je ? Alles kan/hoeft toch niet gelijk open omdat je ze dubbel hebt ?
V.w.b. je Hibiki 12 vraag ; Dat noemden wij de 'zuipfles' voor bijv. onze pokeravonden (en helaas voor mij zijn sommige vrienden meer doordrinkers dan ik). Toen ik de kans kreeg voor een leuke prijs er meerdere tegelijk te kopen deed ik dat dan ook (en had ik er maar nog veel meer van afgenomen). En sorry hoor, maar eind 2016 ; Hibiki 12 een investering ? Was overal te koop voor 85-90 euro ofzo ?
Ik heb zeker geen problemen met....2e hands handelaren

? Ik koop ook flessen bij echte 'flippers' en ben er zelfs goed bevriend mee geraakt. En die staan er weer heel anders in dan jij en ik.
Je investeringsrendement en verkopen vraag : dat is meer voor flippers (en voor mij persoonlijk is dat géén vies woord). Ik ben teveel verzamelaar/hamsteraar. Flessen zullen ooit verkocht worden maar nog geen datum gepland en daar helemaal niet mee bezig.
Ik schrik niet als de waarde stijgt maar vindt het soms wel bizar hoe hard het gaat. Vandaar dat sommige drinkflessen beleggingsflessen worden hoewel dit aanvankelijk niet de bedoeling was.
Ik zeg niet dat je honderd flessen moet open hebben.
Maar ik ga er vanuit gezien je berichten hier dat je wel een heel aantal Chichibu bottelingen open hebt staan.
Je koopt er toch genoeg met de bedoeling om er ook te drinken.
Als je 15 flessen open hebt staan en dit zijn allemaal "standaard drinkers", geen probleem.
Maar het lijkt dan niet alsof je überhaupt Chichibu koopt om te drinken, hoewel het één van je favorieten is...
Dat Hibiki 12 meer waard ging worden is al bekend van midden 2015.
Toen kon je de berichten al lezen en zag je overal de waarschuwing opduiken om 'm snel te kopen voor hij er niet meer was...
Dus zeggen dat je dit eind 2016 niet kon zien aankomen en dan toevallig 12 flessen koopt?
Je verhaal lijkt me dus heel dubbel, snap je?
En geen probleem met 2dehands handelaren?!
Vergis ik me nu zo erg? Maar was jij niet de persoon die de kat de bel had aangebonden?
Waardoor ineens het hele forum in rep en roer stond?
Jij leek toch wel echt problemen te hebben met het verkooptopic waarin 148 flessen verkocht werden...
Terwijl (als ik je verhaal hoor) je profiel erg lijkt op dat van eppo58.
Ook gisteren trok je nog 3x aan de alarmbel voor een verkooptopic (deze comments zijn er blijkbaar ondertussen niet meer...)
Je hebt dus geen problemen met 2dehands handelaren, flippers maar rapporteert dit wel als een probleem?