Motoren van whiskyliefhebbers
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Re: Motoren van whiskyliefhebbers
Zo los ik mijn bagage probleem op, met een saddlebag. Ideaal voor een man alleen
1 x
- Hellbender
- Actief lid

gerritbakker57 schreef:Hoi Hellbender, leuke stuurfiets lijkt mij. Helaas ook al geen plaats voor een paar flesjes
Dat valt mee, 1 van de laatste sportfeitsen die wel ruimte op de plek van het duozadel hebben, daar past gewoon een fles onder, en ook de dagelijkse boodschappen!

0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Ik neem altijd een rugzak mee wanneer ik naar de lokale slijter ga 
0 x
- Hellbender
- Actief lid

Ik wil niet de moraalridder uithangen maar op de motor vallen met een rugzak met inhoud kan een heel erg onplezierige bezigheid zijn.... 
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Zonde van de inhoud zou het sowieso zijn. Heb wel protectie in de rug van motorjas. Ga altijd met motorpak aan. Heb daar een kleine twee jaar geleden erg veel geluk mee gehad 
0 x
xlrider schreef:Ondergetekende rijdt met een blauwe Triumph tiger explorer
Wou net typen, goh dat zie je ook niet vaak
Toen zag k semtex zn bericht

0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Allemaal mooie fietsen maar helaas nog geen klassieke motoren voorbij zien komen. Had eigenlijk een beetje verwacht dat er onder whisky liefhebbers ook wel liefhebbers van klassieke motoren of auto's zouden zitten 

0 x
gerritbakker57 schreef:Allemaal mooie fietsen maar helaas nog geen klassieke motoren voorbij zien komen. Had eigenlijk een beetje verwacht dat er onder whisky liefhebbers ook wel liefhebbers van klassieke motoren of auto's zouden zitten
Tja...het ging hier enkel over motoren he.
Mijn auto is net wat 'klassieker'

1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Leuke auto en dito kids! Hou het toch bij motoren, dit is een van mijn andere liefdes, uit 1969!
1 x
In zeer nette staat gerrit!! Dacht ik dat ik van poetsen hield..deze blinkt er over
hoeveel tubes pol gaan er per seizoen door? 
hoeveel tubes pol gaan er per seizoen door? 
0 x
Meld ik me gisteren aan op het whiskyforum, zie ik dat er net als ik ook fanatieke motorrijders onder de whiskyliefhebbers zijn. Een mooie combinatie!
Ik rijd op m'n ouwe dag (56) op een gsx-1000 termignoni. Een paar jaar geleden met een Royal Enfield de Himalaya opgeweest, komende zomer met vrouwlief de Andes in. Zij heeft het sinds een paar jaar lekker te pakken, en samen rijdt het nog een stuk leuker dan alleen.
Ik rijd op m'n ouwe dag (56) op een gsx-1000 termignoni. Een paar jaar geleden met een Royal Enfield de Himalaya opgeweest, komende zomer met vrouwlief de Andes in. Zij heeft het sinds een paar jaar lekker te pakken, en samen rijdt het nog een stuk leuker dan alleen.
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Dirk4 schreef:Meld ik me gisteren aan op het whiskyforum, zie ik dat er net als ik ook fanatieke motorrijders onder de whiskyliefhebbers zijn. Een mooie combinatie!
Oude dag???? Ik word in maart 58 en heb dit jaar minimaal 2 motor vakanties op het programma staan. Wel geweldig, met een Royal Enfield door de Himalaya

0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”