Whisky op Televisie
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Re: Whisky op Televisie
Op de Franstalige Discovery Channel vorige week een aflevering van de metaaldetector amateurs; die gingen zoeken en graven bij Buffalo Trace; op zoek naar artefacten van voor de drooglegging
0 x
Bij de tv-serie 'Flikken Maastricht' hebben ze een kenner, de vrouw kan op alleen de geur een Lagavulin 16 jaar oud herkennen..
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Op Facebook zag ik een paar teaser foto's voorbij komen van aflevering 6 seizoen 4 Homeland. Ik zag deze still erbij staan. Ik heb de aflevering nog niet gezien dus geen idee wat de context is waarin deze persoon een koker Glenfiddich 15 in z'n handen heeft maar het is iig een prima keus! 
- Bijlagen
-
- image.jpg (207.51 KiB) 2233 keer bekeken
0 x
In aflevering 9 van Band of Brothers gaat het wel heel specifiek over Vat 69.
1 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Angelina drinkt een begot een ganse fles Johnnie Walker Red Label in de film 'Mr. and Mrs. Smith'. Niet moeilijk dat ze de dag erna met een zonnebril moet rondlopen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Ben kennelijk niet de enige die dat soort dingen opvalt en zoekt als er iets op tv haha geweldig 
0 x
In de serie Marvel Agents of S.H.I.E.L.D. drinken ze regelmatig een glas 18 jaar oude Glencallan die niet bestaat.

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
sw_reijnders
- Senior

Pellie schreef:James Bond....Skyfall
50yo Macallan
ja maar hoe overduidelijk is macallan sponsor van Skyfall
in die strandhut drinkt hij het ook.
0 x
sw_reijnders schreef:Pellie schreef:James Bond....Skyfall
50yo Macallan
ja maar hoe overduidelijk is macallan sponsor van Skyfall![]()
in die strandhut drinkt hij het ook.
Geen idee, ik kijk die James Bond films niet....mijn zoon keek ernaar en riep dat er whisky in voor kwam hehe....
0 x
In Suits drinkt Harvey een Macallan 18 (fles is ook zichtbaar) en in een andere aflevering bestelt Louis een Macallan 25.
Ook wordt er in weer een andere aflevering verwezen naar een Macallan 20 (wat minder gebruikelijk om te benoemen).
Ook wordt er in weer een andere aflevering verwezen naar een Macallan 20 (wat minder gebruikelijk om te benoemen).
0 x
Justified is een top serie als het om whiskey gaat. Trouwens ook al het niet om whisky gaan.
Iedere aflevering zie je wel 1 of meer bourbons voorbij komen en vaak worden ze ook bij naam genoemd.
Blanton’s
Bulleit
Buffalo Trace
Elmer T. Lee
Four Roses
Jim Beam
Knob Creek
Maker’s Mark
Pappy Van Winkle (verschillende soorten)
Wild Turkey
Om er maar een paar te noemen.
De serie heeft er iig bij mij voor gezorgd dat ik me meer ben gaan verdiepen in bourbon en er ook liefhebber van ben geworden. Dat terwijl ik er nooit iets van moest hebben. Jammer dat Justified van Netflix is verwijderd.

Iedere aflevering zie je wel 1 of meer bourbons voorbij komen en vaak worden ze ook bij naam genoemd.
Blanton’s
Bulleit
Buffalo Trace
Elmer T. Lee
Four Roses
Jim Beam
Knob Creek
Maker’s Mark
Pappy Van Winkle (verschillende soorten)
Wild Turkey
Om er maar een paar te noemen.
De serie heeft er iig bij mij voor gezorgd dat ik me meer ben gaan verdiepen in bourbon en er ook liefhebber van ben geworden. Dat terwijl ik er nooit iets van moest hebben. Jammer dat Justified van Netflix is verwijderd.

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
johan brugge
- Forum goeroe

Jack Nicholson drinkt Glenfiddich Special Reserve (NAS) in 'The Pledge'. Een dijk van een film trouwens!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Ik zit naar The Wolverine te kijken en zo te zien houdt hij van Hikibi

2 x
Whiskydudes
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”