Wissen ist ein Genuss

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
WillemvOranje
Actief lid
Actief lid

Wissen ist ein Genuss

Ongelezen berichtdoor WillemvOranje » 28 Feb 2010, 15:54

Gisteren was ik even in Duitsland de vrouw en dochter hadden kleding nodig. Een mooi moment om even bij de Whisky's te kijken :duimop. En in zo'n land hebben ze weer andere leuke aanbiedingen dus ff 2 flessen meegenomen: Canadian Club en de Jim Beam.
Ergens in een stelling bij de Wisky's zag ik kleine boekjes liggen "gratis" van de site malts.com: "Wissen ist ein genuss".
Natuurlijk kan ik zoiets niet laten liggen, een beknopt boekje wat overigens ook gewoon op de site te vinden is maar leuk om thuis nog eens rustig door te lezen.
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Re: Wissen ist ein Genuss

Ongelezen berichtdoor JayDie » 28 Feb 2010, 16:06

He Willem,

een tijdje terug op een proeverij lagen bij een stand ook diverse "malts.com" boekjes. Ik heb toen de flavour map meegenomen. Een boekje op (net iets groter dan) credit card formaat welke je helemaal uit kan klappen. Handig om te zien welke richting je op wil (al staan natuurlijk lang niet alle whiskies erop).

Zie ook het onderwerp over de Flavour Map.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Piet
Moderator
Moderator

Re: Wissen ist ein Genuss

Ongelezen berichtdoor Piet » 28 Feb 2010, 17:31

WillemvOranje schreef:....Ergens in een stelling bij de Wisky's zag ik kleine boekjes liggen "gratis" van de site malts.com: "Wissen ist ein genuss".
Natuurlijk kan ik zoiets niet laten liggen, een beknopt boekje wat overigens ook gewoon op de site te vinden is maar leuk om thuis nog eens rustig door te lezen.

Ik heb een aantal van die boekjes ook vaak van Gall & Gall maar ook Alberto en SSMW, Whisky Wiser, Whisky Guide, Bier, Speyside Malt, sommige 10 of 20 jaar oud. Er staat helaas geen jaar van uitgifte in. Leuke hebbedingetjes ;)
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”