Wat is het rustig! Wat ben je aan het doen?
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Wat is het rustig! Wat ben je aan het doen?
Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Ik ben de laatste tijd een stuk minder actief op het forum geweest.Ik ben momenteel met name bezig met het schrijven van mijn afstudeerscriptie. Daarnaast is de eerste helft van het jaar (februari t/m mei zeg maar) de drukke periode op kantoor.
0 x
Django schreef:Ik ben de laatste tijd een stuk minder actief op het forum geweest.Ik ben momenteel met name bezig met het schrijven van mijn afstudeerscriptie. Daarnaast is de eerste helft van het jaar (februari t/m mei zeg maar) de drukke periode op kantoor.
Heeej, Django!
Ik heb vandaag de garage opgeruimd... ik kan er weer door
0 x
...of ligt dat aan mij? Ik kijk ook gewoon Dui-Ita op de achtergrond: hoop dat Duitsland wint al ziet dat er niet naar uit. Maar de Duitsers kennende... het duurt nog een half uurtje!
0 x
Ik denk dat het italie gaat worden...
Krijgen wel een waanzinnige finale... Spanje Italie.. Hmmmm lekker 2 verhitte partijen, dat wordt genieten.
Krijgen wel een waanzinnige finale... Spanje Italie.. Hmmmm lekker 2 verhitte partijen, dat wordt genieten.
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!
QPO-80-03 schreef:Krijgen wel een waanzinnige finale... Spanje Italie.. Hmmmm lekker 2 verhitte partijen, dat wordt genieten.
Ik had liever Duitsland kampioen zien worden...
0 x
Zo zo daar zullen er een heleboel hier in nederland het niet mee eens zijn denk ik...
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
JayDie schreef:QPO-80-03 schreef:Krijgen wel een waanzinnige finale... Spanje Italie.. Hmmmm lekker 2 verhitte partijen, dat wordt genieten.
Ik had liever Duitsland kampioen zien worden...
Ben ik het wel mee eens, Duitsland op de toppen van hun kunnen speelt weergaloos voetbal (net als Spanje overigens).
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- totalatool
- Forum goeroe

Ik stond dan in het Goffertpark in Nijmegen naar de Red Hot Chili Peppers te kijken, waar (volgens mij) Anthony Kiedis om 22:30 even riep: "now that Italy is going to beat Germany..."
0 x
Ík was even rustig (cq. afwezig) op het forum, even bijgelezen, nu probeer ik weer wat actiever te zijn 
Redenen: druk op het werk (YES! Dat werkt lekker!) waardoor 's avonds thuis geen zin meer in een computerscherm en natuurlijk druk met onze kersverse dochter
Redenen: druk op het werk (YES! Dat werkt lekker!) waardoor 's avonds thuis geen zin meer in een computerscherm en natuurlijk druk met onze kersverse dochter

0 x
tja, werken, werken en vrijwilligerswerk is deze maanden het motto....pascal en tanja
0 x
- Dutch-Drammer
- Senior

Tja net terug van vakantie ( vakantiehuisje zonder gratis internet dit jaar ) veel computer rust dus
en daar voor wat last van ziek zijn en naar het ziekenhuis ( wel naar maar niet ernstig, gelukkig alles weer in orde )
en daar voor wat last van ziek zijn en naar het ziekenhuis ( wel naar maar niet ernstig, gelukkig alles weer in orde )
0 x
Aan het genieten van een heerlijke kop thee.
Zonder whisky...
Zonder whisky...
0 x
ALS JE HOUDT VAN THEE DAN MOET JE EENS KIJKEN BIJ THEEGENOT.NL .
Ik had blijkbaar caps lock aan en heb geen zin om het te veranderen.
Ik heb zelf geen enkele connectie met dit bedrijf behalve dat ik er zelf ook bestel.
Groetjes Nol Willems
Ps glenlivet 12 jaar unblended all malt 75cl in mijn glas.
Ik had blijkbaar caps lock aan en heb geen zin om het te veranderen.
Ik heb zelf geen enkele connectie met dit bedrijf behalve dat ik er zelf ook bestel.
Groetjes Nol Willems
Ps glenlivet 12 jaar unblended all malt 75cl in mijn glas.
0 x
Wat is het ben je rustig! Wat ben je aan het doen?
Een vraag aan mezelf: het wordt herfst... was even uitgeschakeld. Nu weer - op halve kracht, laten we die volle kracht nou even voor wat het is - vooruit!
Een vraag aan mezelf: het wordt herfst... was even uitgeschakeld. Nu weer - op halve kracht, laten we die volle kracht nou even voor wat het is - vooruit!
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”