Mermur schreef:Ik ben van huis uit bioloog en filosoof/ethicus. Ik ben gepromoveerd in de ethiek van dierproeven. Ik werk sinds ruim vijf jaar als wetenschappelijk onderzoeker bij een universitair medisch centrum. Mijn afdeling stimuleert biomedisch onderzoekers, o.a. via onderwijs, om de wetenschappelijke literatuur op hun gebied grondig te analyseren voordat ze nieuwe (reeksen) dierproeven doen.
henri schreef:Werk op de Hogeschool Rotterdam ( 33000 studenten en 3000 medewerkers ) op de afdeling Financiën -Grootboek.
Was een beetje terug aan het lezen in deze draad en realiseerde me toen dat ik volgens mij hier nooit gemeld heb dat ik sinds ruim twee jaar een functie heb die enigszins vergelijkbaar is met die van Henri. Ik werk ook op de afdeling Financiën (van het Radboudumc) maar dan bij de Projectadministratie. Ik ondersteun onderzoekers van verschillende wetenschappelijke afdelingen bij de financiën van hun onderzoeksprojecten, van subsidieaanvraag via realisatie en prognoses tot eindafrekening. Ik deed al steeds meer bedrijfsvoeringstaken bij de onderzoeksgroep die ik eerder in deze draad beschreef, en toen die groep in 2021 om bedrijfseconomische redenen werd opgeheven, heb ik de overstap gemaakt naar Financiën. Bevalt tot nu toe nog steeds erg goed.