Hebben jullie ideeen waar de beste dozen voor flessen wellicht te verkrijgen zijn? (ik heb geen D12 dozen bijvb)
Of als iemand heeft en er niks moee doet houd ik me aanbevolen

gr,
Mike
MikerG schreef:Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan mijn collectie flessen mee moeten nemen...
Hebben jullie ideeen waar de beste dozen voor flessen wellicht te verkrijgen zijn? (ik heb geen D12 dozen bijvb)
gr,
Mike
Cask1988 schreef:Ik kom voor m’n werk regelmatig in Heemskerk/Heemstede dus dan zou ik ze zo kunnen brengen bij je.
Freezeroz schreef:Cask1988 schreef:Ik kom voor m’n werk regelmatig in Heemskerk/Heemstede dus dan zou ik ze zo kunnen brengen bij je.
Ik elke keer maar verzend kosten betalen als er weer een pakket deze kant opkomt, lees ik nu dat je regelmatig bij mij in het dorp bent.
MikerG schreef:Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan mijn collectie flessen mee moeten nemen...
gr,
Mike
henri schreef:MikerG schreef:Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan mijn collectie flessen mee moeten nemen...
gr,
Mike
als je nou binnenkort even langskomt heb ik wel nog een redelijk aantal dozen voor je
maken we ze even plat en kan je zo een hele stapel meekrijgen
Freezeroz schreef:Cask1988 schreef:Ik kom voor m’n werk regelmatig in Heemskerk/Heemstede dus dan zou ik ze zo kunnen brengen bij je.
Ik elke keer maar verzend kosten betalen als er weer een pakket deze kant opkomt, lees ik nu dat je regelmatig bij mij in het dorp bent.
gr,
Mike
Oogadal schreef:MikerG schreef:Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan mijn collectie flessen mee moeten nemen...
gr,
Mike
Ga je dan eindelijk op jezelf Mike....
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten