Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Cask1988
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 18 Jun 2021, 18:59

edwinedje schreef:..En dan natuurlijk bakken sla voor mannen, bakken sla voor vrouwen, en bakken sla voor genderneutralen etc etc ...

En in de bak sla voor mannen zit….. juist! Sla gemaakt van biefstuk! :bigsmile en om iets met variatie te doen, ze zijn dan ook vast te krijgen in de versie ‘Hamburger’ en ‘frikandel speciaal’ :P
1 x
Afbeelding

HWF Thuisfestival SubForum

evreeb
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor evreeb » 08 Jul 2021, 22:16

Waar moet ik zijn in Antwerpen voor een goede whisky of een lekker glas ? zo te lezen is anverness definitief dicht..
Zijn Huis Verloo / Vagame - Huis van Gastel nog leuk? De website was nog niet zo aantrekkelijk...

en voor een glas?
Epicurios? Miraeus? Jones & Co misschien?

Ed
0 x

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 08 Jul 2021, 22:41

evreeb schreef:... Jones & Co misschien?
Die is hier wel berucht.

Maar succes met je zoektocht naar een gezellige kroeg. Alhoewel het ook tijd wordt voor een pannetje mosselen op het terras met een Koninkje er bij.
1 x

evreeb
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor evreeb » 10 Jul 2021, 20:48

Da's ook lekker - do like de locals, maar ik heb zelf al mosselen klaargemaakt van de week
- ik hoor vaak dat mensen nog wat uit Holland willen bestellen ivm portokosten - kan ik nog wat meenemen naar Antwerpen voor deze of gene?
(ik ben er :belgie-vlag :belgie-vlag volgende week van Wo tot Vrij)...

Ed
0 x

edwinedje
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 21 Jul 2021, 10:47

Nikola schreef:Ik ben blij dat ik dit punt kan aankaarten.
Wat zijn de gedachten achter dat sommige hun echte naam niet aangeven op hun profiel?

Zo veel mensen, zoveel redeneringen ...

Sommige zijn voorzichtig met hun Prive gegevens op een Openbaar Platform.
Andere bewegen zich in het dagelijkse leven op een platform waarbij (indien de juiste context ontbreekt) een link met bijvoorbeeld het Whiskyplatform een verkeerde indruk kan opwekken.
Weer anderen gebruiken een Nickname all over the place ... in een Game, en het bijbehorende forum. En nemen dan deze Nick voor het gemak mee naar andere platformen.

Of zoals in mijn geval ... te veel Edwin's op de wereld die ook nog eens van Whisky houden en zich dan ook nog eens hier aanmelden :bigsmile

Op ICQ (herinnert u zich deze nog... nog... nog...) was mijn Nickname; Edje ... en toen ik mij ergens ander wilde inschrijven was zowel Edwin als Edje al bezet ... edwinedje nog niet ... D'r is nog een Edwin die deze truc uithaalt, vandaar dat je me ook wel eens tegenkomt als edwinedje71 (rara politiepet).

Leuke vraag ... met vele antwoorden :Slainte
2 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Uridium
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Uridium » 22 Jul 2021, 07:32

edwinedje schreef:
Nikola schreef:Ik ben blij dat ik dit punt kan aankaarten.
Wat zijn de gedachten achter dat sommige hun echte naam niet aangeven op hun profiel?

Zo veel mensen, zoveel redeneringen ...

Sommige zijn voorzichtig met hun Prive gegevens op een Openbaar Platform.
Andere bewegen zich in het dagelijkse leven op een platform waarbij (indien de juiste context ontbreekt) een link met bijvoorbeeld het Whiskyplatform een verkeerde indruk kan opwekken.
Weer anderen gebruiken een Nickname all over the place ... in een Game, en het bijbehorende forum. En nemen dan deze Nick voor het gemak mee naar andere platformen.

Of zoals in mijn geval ... te veel Edwin's op de wereld die ook nog eens van Whisky houden en zich dan ook nog eens hier aanmelden :bigsmile

Op ICQ (herinnert u zich deze nog... nog... nog...) was mijn Nickname; Edje ... en toen ik mij ergens ander wilde inschrijven was zowel Edwin als Edje al bezet ... edwinedje nog niet ... D'r is nog een Edwin die deze truc uithaalt, vandaar dat je me ook wel eens tegenkomt als edwinedje71 (rara politiepet).

Leuke vraag ... met vele antwoorden :Slainte

Herkenbaar! Uridium is al ca. 25 jaar mijn vaste nick. Ook ik begon met ICQ en IRC en toen was het 'cool' om een bijzondere nick te hebben. Uridium was m'n favoriete game op de Commodore64 en was toen een coole nick :duimop
4 x
Afbeelding

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”