Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Re: Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Ik ben Onderhoudstechnieker/depaneur voor Schindler sinds 2 jaar. Mijn job heeft nogal veel up en downs dus hehe. Nee maar ik doe het heel graag. Zolang ik nie teveel trappen moet doen haha
0 x
- defeatless
- Moderator

Afgelopen avond zaten wij (Cask1988, Freezerox en Henri) even een testje te draaien ivm het aankomende HWF thuisfestival.
Omdat ik aan het werk was kon ik maar even kort inschakelen en werd ik na een paar minuten al weer weggeroepen omdat een patiënt om medicatie kwam vragen.
Bedacht ik me ineens: Wat doen we eigenlijk allemaal voor de whisky op de plank?
Waar ik eerder in dit topic vertelde dat ik met moeilijke jongeren werkte, ben ik sinds 1,5 jaar overgestapt naar een psychiatrisch ziekenhuis.
Ik werk momenteel op een groep met patiënten met een zogeheten dubbele diagnose. Dat betekend dat deze mensen één of meerdere zeer ernstige psychiatrische ziekte(n) hebben (bijna allemaal een zeer ernstige vorm van schizofrenie als bovenliggend, daaronder nog persoonlijkheidsproblemen, autisme etc. etc.) en daarnaast een verslaving. Eventueel aangevuld met lichamelijke problemen.
Van zowel de psychiatrische problemen als de verslaving gaan deze mensen niet meer afkomen. Wij proberen de mensen te begeleiden, de samenleving tegen hen te beschermen en hen tegen de samenleving te beschermen.
Persoonlijk erg mooi werk, hectisch, heftig maar ook ontzettend gezellig en verschrikkelijk leuk om te doen!
Omdat ik aan het werk was kon ik maar even kort inschakelen en werd ik na een paar minuten al weer weggeroepen omdat een patiënt om medicatie kwam vragen.
Bedacht ik me ineens: Wat doen we eigenlijk allemaal voor de whisky op de plank?
Waar ik eerder in dit topic vertelde dat ik met moeilijke jongeren werkte, ben ik sinds 1,5 jaar overgestapt naar een psychiatrisch ziekenhuis.
Ik werk momenteel op een groep met patiënten met een zogeheten dubbele diagnose. Dat betekend dat deze mensen één of meerdere zeer ernstige psychiatrische ziekte(n) hebben (bijna allemaal een zeer ernstige vorm van schizofrenie als bovenliggend, daaronder nog persoonlijkheidsproblemen, autisme etc. etc.) en daarnaast een verslaving. Eventueel aangevuld met lichamelijke problemen.
Van zowel de psychiatrische problemen als de verslaving gaan deze mensen niet meer afkomen. Wij proberen de mensen te begeleiden, de samenleving tegen hen te beschermen en hen tegen de samenleving te beschermen.
Persoonlijk erg mooi werk, hectisch, heftig maar ook ontzettend gezellig en verschrikkelijk leuk om te doen!
8 x
Ik werk voor de (mooiste) gemeente van Nederland en bemoei me met infra projecten.
Kom maar door met de opmerkingen.
0 x
edwin5 schreef:Ik werk voor de (mooiste) gemeente van Nederland en bemoei me met infra projecten.
Welkom, een mede Nuenenaar !
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Marketing.
Hét favoriete beroep - bij uitstek - van Ralfy.
De laatste jaren meer en meer in het productiegedeelte: grafisch design, foto & video. Veel meer m'n ding dan het strategische geblaat.
Hét favoriete beroep - bij uitstek - van Ralfy. De laatste jaren meer en meer in het productiegedeelte: grafisch design, foto & video. Veel meer m'n ding dan het strategische geblaat.
0 x
Wouterk schreef:Welkom, een mede Nuenenaar !
Ha, nog een paar jaar en Nuenen is tegen mijn wijk aangebouwd en horen jullie ook bij Eindhoven.
0 x
Ik ben Businessmanager voor een van de grootste ICT-dienstverleners voor de lokale overheid (gemeenten). Wij zijn dus niet van de enorme geldverslindende ICT-projecten die onze landelijke overheid zo vakkundig om zeep helpt 
0 x
Friendship is like whisky....the older the better
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

edwin5 schreef:Ik werk voor de (mooiste) gemeente van Nederland en bemoei me met infra projecten.
De Mooiste is toch zeker Goeree-Overflakkee?!? Verre van de beste, maar wel de mooiste!
Bouwkundig tekenaar/projectleider bij een klein architectenbureau gevestigd op het mooie eiland Goeree-Overflakkee.
Binnen ons kantoor waar de nadruk met name ligt op planstudies, -concepten en ontwerpwerk ben in de technische vreemde eend tussen allemaal ontwerpers (zweefkezen zoals ik ze liefkozend noem).
1 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Projectleider bij een middelgroot technisch advies/ingenieursbureau op allerhande milieugebied. Ikzelf houd me voor het grootste deel bezig met geluid en trillingen evt. in combinatie met vergunningaanvragen voor bedrijven. Bedrijven is dan ruim: café op de hoek tot Shell Pernis, maar ook off-shore bedrijvigheid.
1 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

defeatless schreef:Waar ik eerder in dit topic vertelde dat ik met moeilijke jongeren werkte, ben ik sinds 1,5 jaar overgestapt naar een psychiatrisch ziekenhuis.
Hoi Alex,
Dan zijn we bijna collega's. Ik werk op de dagbesteding (Houtwerkplaats) van een psychiatrisch ziekenhuis. (TBS)
Als klein voordeel heb ik alleen dagdiensten en hoef nooit weekend en feestdagen te werken.
1 x
- Reichenbach
- Moderator

Vakgenoot!edwin5 schreef:Ik werk voor de (mooiste) gemeente van Nederland en bemoei me met infra projecten.
Ik werk bij de mooiste provincie van Nederland en bemoei me ook met infraprojecten.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Reichenbach schreef:Vakgenoot!edwin5 schreef:Ik werk voor de (mooiste) gemeente van Nederland en bemoei me met infra projecten.
Ik werk bij de mooiste provincie van Nederland en bemoei me ook met infraprojecten.
Dat moet wel Friesland zijn!

0 x
Zo leer je toch wat bij. Binnen het forum hebben we nu al twee mensen waar ik contact mee ga zoeken.
Mijn provincie collega en de staal directeur.
Mijn provincie collega en de staal directeur.
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”