Wat voor werk doe jij eigenlijk?

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
nannerom
Senior
Senior

Re: Wat voor werk doe jij eigenlijk?

Ongelezen berichtdoor nannerom » 09 Mei 2015, 00:25

Ik ben Onderhoudstechnieker/depaneur voor Schindler sinds 2 jaar. Mijn job heeft nogal veel up en downs dus hehe. Nee maar ik doe het heel graag. Zolang ik nie teveel trappen moet doen haha
0 x

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 19 Nov 2020, 01:28

Afgelopen avond zaten wij (Cask1988, Freezerox en Henri) even een testje te draaien ivm het aankomende HWF thuisfestival.
Omdat ik aan het werk was kon ik maar even kort inschakelen en werd ik na een paar minuten al weer weggeroepen omdat een patiënt om medicatie kwam vragen.

Bedacht ik me ineens: Wat doen we eigenlijk allemaal voor de whisky op de plank?

Waar ik eerder in dit topic vertelde dat ik met moeilijke jongeren werkte, ben ik sinds 1,5 jaar overgestapt naar een psychiatrisch ziekenhuis.

Ik werk momenteel op een groep met patiënten met een zogeheten dubbele diagnose. Dat betekend dat deze mensen één of meerdere zeer ernstige psychiatrische ziekte(n) hebben (bijna allemaal een zeer ernstige vorm van schizofrenie als bovenliggend, daaronder nog persoonlijkheidsproblemen, autisme etc. etc.) en daarnaast een verslaving. Eventueel aangevuld met lichamelijke problemen.
Van zowel de psychiatrische problemen als de verslaving gaan deze mensen niet meer afkomen. Wij proberen de mensen te begeleiden, de samenleving tegen hen te beschermen en hen tegen de samenleving te beschermen.

Persoonlijk erg mooi werk, hectisch, heftig maar ook ontzettend gezellig en verschrikkelijk leuk om te doen!
8 x

edwin5
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 19 Nov 2020, 07:49

Ik werk voor de (mooiste) gemeente van Nederland en bemoei me met infra projecten.

Kom maar door met de opmerkingen.
0 x

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 19 Nov 2020, 08:25

edwin5 schreef:Ik werk voor de (mooiste) gemeente van Nederland en bemoei me met infra projecten.

Welkom, een mede Nuenenaar !
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

edwin5
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 19 Nov 2020, 08:49

:duimop
0 x

Casketje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Casketje » 19 Nov 2020, 09:27

Marketing. :bigsmile Hét favoriete beroep - bij uitstek - van Ralfy.

De laatste jaren meer en meer in het productiegedeelte: grafisch design, foto & video. Veel meer m'n ding dan het strategische geblaat.
0 x

-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 19 Nov 2020, 12:32

Wouterk schreef:Welkom, een mede Nuenenaar !

Ha, nog een paar jaar en Nuenen is tegen mijn wijk aangebouwd en horen jullie ook bij Eindhoven.
0 x

jhvdb
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor jhvdb » 19 Nov 2020, 14:51

Ik ben Businessmanager voor een van de grootste ICT-dienstverleners voor de lokale overheid (gemeenten). Wij zijn dus niet van de enorme geldverslindende ICT-projecten die onze landelijke overheid zo vakkundig om zeep helpt ;)
0 x
Friendship is like whisky....the older the better

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 19 Nov 2020, 15:52

edwin5 schreef:Ik werk voor de (mooiste) gemeente van Nederland en bemoei me met infra projecten.

De Mooiste is toch zeker Goeree-Overflakkee?!? Verre van de beste, maar wel de mooiste! ;)

Bouwkundig tekenaar/projectleider bij een klein architectenbureau gevestigd op het mooie eiland Goeree-Overflakkee.
Binnen ons kantoor waar de nadruk met name ligt op planstudies, -concepten en ontwerpwerk ben in de technische vreemde eend tussen allemaal ontwerpers (zweefkezen zoals ik ze liefkozend noem).
1 x
Afbeelding

HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 19 Nov 2020, 19:07

Projectleider bij een middelgroot technisch advies/ingenieursbureau op allerhande milieugebied. Ikzelf houd me voor het grootste deel bezig met geluid en trillingen evt. in combinatie met vergunningaanvragen voor bedrijven. Bedrijven is dan ruim: café op de hoek tot Shell Pernis, maar ook off-shore bedrijvigheid.
1 x

Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Freddy » 19 Nov 2020, 19:17

defeatless schreef:Waar ik eerder in dit topic vertelde dat ik met moeilijke jongeren werkte, ben ik sinds 1,5 jaar overgestapt naar een psychiatrisch ziekenhuis.
Persoonlijk erg mooi werk, hectisch, heftig maar ook ontzettend gezellig en verschrikkelijk leuk om te doen!

Hoi Alex,
Dan zijn we bijna collega's. Ik werk op de dagbesteding (Houtwerkplaats) van een psychiatrisch ziekenhuis. (TBS)
Als klein voordeel heb ik alleen dagdiensten en hoef nooit weekend en feestdagen te werken.
1 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 19 Nov 2020, 19:34

Vakgenoot!
Ik werk bij de mooiste provincie van Nederland en bemoei me ook met infraprojecten.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Freddy » 19 Nov 2020, 19:37

Reichenbach schreef:
Vakgenoot!
Ik werk bij de mooiste provincie van Nederland en bemoei me ook met infraprojecten.

Dat moet wel Friesland zijn! :P
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

edwin5
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 19 Nov 2020, 20:34

Zo leer je toch wat bij. Binnen het forum hebben we nu al twee mensen waar ik contact mee ga zoeken. :duimop :duimop

Mijn provincie collega en de staal directeur.
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”