Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 03 Nov 2019, 23:13

Dre schreef:
Oogadal schreef:Ik zag zelfs op Twitter voorbij komen dat Feijenoord op gelijke hoogte is gekomen met Ajax... :P

Je moet zo af en toe wel even Twitter verversen he. Op het moment dat je dit postte zag/ziet 'de wereld' er alweer even totaal anders uit, speelronde verder ook vooral ;) .

Uhhhhh, u zei...? :P
104602CB-B3A1-4459-8844-6FD95CF8FD86.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
3 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

Breedút_Genietsje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 04 Nov 2019, 17:04

In een half uurtje 'spare time' even de kringloop binnengewandeld;
de onderstaande twee whisky boekjes voor maar €1,50 & €0,75 kon ik toch niet laten liggen...

David Wishart - Single malt Whisky | Kiezen op smaak (2003)
Micheal J. - Whisky, met zorg behandeld (1987)

:Pipersmile
1 x
Breedút Genietsje

DvdB
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor DvdB » 05 Nov 2019, 23:46

djiezus krijst .. 4-4 :HitHead :Tongue :Scratch Eerst nog maar een slokje om bij te komen.
Morgenochtend op het gemak de sportkaternen en columns doorlezen, genoeg voer voor discussie.

Dirk
0 x

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 06 Nov 2019, 06:20

Breedút_Genietsje schreef:In een half uurtje 'spare time' even de kringloop binnengewandeld;
de onderstaande twee whisky boekjes voor maar €1,50 & €0,75 kon ik toch niet laten liggen...

David Wishart - Single malt Whisky | Kiezen op smaak (2003)
Micheal J. - Whisky, met zorg behandeld (1987)

:Pipersmile

Leuk. Ik loop ook af en toe bij de kringloop binnen. En verlaat maar zelden met lege handen het pand. Een mooie Copita of leuk whisky boek kan ik niet laten staan :bigsmile.
1 x
Afbeelding
Bekijk mijn mooie OB Range Share sets ook maar eens.
Range Share 4! Met Bruichladdich, BenRiach en Glenallachie

andre8x8
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 07 Nov 2019, 20:05

Deze wil ik jullie niet onthouden, Kees Torn - Whisky:

https://www.youtube.com/watch?v=Jwaa9w0rqs4

:gnif
3 x
Afbeelding

GlenMarcus
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor GlenMarcus » 09 Nov 2019, 09:59

Breedút_Genietsje schreef:In een half uurtje 'spare time' even de kringloop binnengewandeld;

Vond dit een goed idee, ipv van marktplaats wat tussen de whiskyboeken neuzen, en ben ook maar eens de plaatselijke kringloop binnengelopen. Helaas maar 2 boeken, maar goed, voor een totaal van 3 euro een goed gebruikte en een nieuw in de verpakking boek van Laphroaig. Leuk voor de koude dagen.
2 x

Freddy
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freddy » 09 Nov 2019, 14:06

GlenMarcus schreef:

Vond dit een goed idee, ipv van marktplaats wat tussen de whiskyboeken neuzen, en ben ook maar eens de plaatselijke kringloop binnengelopen. Helaas maar 2 boeken, maar goed, voor een totaal van 3 euro een goed gebruikte en een nieuw in de verpakking boek van Laphroaig. Leuk voor de koude dagen.

Als het om deze gaat heb je een leuk boekje gevonden.
The Legend of Laphroaig, Hans Offringa
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

GlenMarcus
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor GlenMarcus » 09 Nov 2019, 16:04

Freddy schreef:Als het om deze gaat heb je een leuk boekje gevonden.

Ja die inderdaad
4 x

Ardking
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ardking » 12 Nov 2019, 20:43

GlenMarcus schreef:
Freddy schreef:Als het om deze gaat heb je een leuk boekje gevonden.

Ja die inderdaad

Mooi geluk dat jij the legend of Laproaigh heb gevonden, zie dat het een prijzig boekje is! Vaker de 2hands in :goedgedaan
0 x
"Volo et Valeo"

GlenMarcus
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor GlenMarcus » 12 Nov 2019, 22:34

Ardking schreef:Mooi geluk dat jij the legend of Laproaigh heb gevonden, zie dat het een prijzig boekje is! Vaker de 2hands in :goedgedaan

Ik heb zelf geen klik met laphroaig maar dacht gewoon een leuk boekje te kopen. Je verwacht niks speciaals aan te treffen en nu ga je zelfs al twijfelen om em niet eens uit de folie te halen... madness
1 x

Casketje
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Casketje » 14 Nov 2019, 16:42

Gezien ik niet echt een andere passende rubriek vind:

Vandaag langsgeweest bij Declercq in Lochristi, was toch in de buurt. Ongetwijfeld een welgekende zaak bij de Belgische leden van dit forum. Tot mijn verbazing stonden er nog 4 flessen van de 15-jarige Single Cask voor The Nectar. Prijskaartje: €110. Ik dacht leuk, wel >10% meer dan de adviesprijs maar goed, had al goede reviews gelezen. Kwam aan de kassa: prijs ineens €190. :roll: "De flessen die we hadden waren uitverkocht maar we hebben er nog een paar via een alternatief kanaal kunnen bemachtigen, vandaar de prijsstijging". Lees: we hebben gemerkt dat ze op de secundaire markt voor absurde prijzen verkocht worden dus we steken die winst liever in onze eigen zak.

Als ook de slijters/drankenhandels al secundaire prijzen beginnen vragen vraag ik me af waar dit allemaal gaat eindigen...

Edit: het ging om de nieuwe Kilkerran en uiteraard heb ik 'm niet meegenomen. Mij zien ze daar niet meer.

Had ook nog even contact opgenomen met The Nectar zelf om te zien wat zij zelf van zo'n praktijken vinden:

"Aangezien wij niets met deze prijszettingen te maken hebben, hebben wij hier geen controle over en dragen ook geen verantwoordelijkheid. Dankuwel voor uw begrip".

Tja..
9 x

Reichenbach
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 18 Nov 2019, 23:33

Als er de prijs van 110 aan hangt moeten ze het ook voor 110 verkopen. Tenminste in Nederland. Maar tussen je recht hebben en je recht krijgen zit een groot verschil.

Ik zou zo'n zaak mijn geld verder niet meer gunnen.
1 x

Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 19 Nov 2019, 20:44

Zo, ook wel weer een keer lekker; een kwalificatie wedstrijd van het Nederlands elftal kijken waar helemaal nul spanning opstaat. Bijna vergeten wat een lekker gevoel dat toch best is... Onze Zuiderburen waren nog net ietsje sneller klaar, maar die zijn gewend zich te kwalificeren. Tenminste, de laatste pak ‘m beet 4 - 5 jaar... :lol:
0 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

MisterMonkeyDonkey
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 19 Nov 2019, 20:49

Oogadal schreef:Zo, ook wel weer een keer lekker; een kwalificatie wedstrijd van het Nederlands elftal kijken waar helemaal nul spanning opstaat. Bijna vergeten wat een lekker gevoel dat toch best is... Onze Zuiderburen waren nog net ietsje sneller klaar, maar die zijn gewend zich te kwalificeren. Tenminste, de laatste pak ‘m beet 4 - 5 jaar... :lol:

10 wedstrijden met de vingers in de neus winnen is ook niet leuk hoor. Beter een beetje spanning. Al hoeft het niveau en het spelen voor een 0-0 zoals bij een Noord-Ierland-NL nu ook weer niet ;).
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”