the house of rare whisky

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

the house of rare whisky

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 18 Dec 2015, 21:41

beste forum leden wist niet goed in welk topic ik dit moest plaatsen dus heb ik het maar hier geplaatst :bigsmile
ik vroeg mij af of er al ooit iemand naar the house of rare whisky in andijk is geweest?
of heeft er al ooit iemand iets bestel op hun site ?
ik vind heel weinig ivm verzend kosten en de tarieven, hun aanbod is echt van uit een andere wereld bijna allemaal flessen uit jaren 50 ,60,70 ,80
waarvan enkele met helemooie prijzen
is er iemand die toevallig iets meer kan vertellen over deze site/winkel ?
http://www.thehouseofrarewhisky.com/whisky/
0 x

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: the house of rare whisky

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 18 Dec 2015, 21:49

je kunt ook betalen met paypall dus dan loop je weinig risico

Shopping cart

On the right you will see a list of products that you have placed into your shopping cart. Go to the next step if you agree.

For orders outside of the Netherlands an additional fee is added when purchased.
Destination

Indicative shipping costs
Netherlands € 9,95
Europe* € 25,00
Outside Europe € 75,00
Paypal payments
(orders above € 1.500,00) € 75,00
*Austria, Belgium, Denmark, Germany, France, England, Italy, Luxembourg, Spain, Sweden
0 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 18 Dec 2015, 22:02

daytona955 schreef:je kunt ook betalen met paypall dus dan loop je weinig risico
Shopping cart

Danku :goedgedaan
ik had dus nog niet op shopping cart gedrukt :HitHead
1 x

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 18 Dec 2015, 22:04

Ik kende de site nog niet maar ben er ook niet van onder de indruk :) Relatief beperkt aanbod en sky high priced. Alleen maar mijn eerste gevoel.
0 x

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 18 Dec 2015, 22:07

Mocht je op zoek zijn naar minder bekende bottelingen van whisky's of zeldzame distilleries, kun je beter de nodige veilingen bekijken. Ik heb me vanavond weer zitten vergapen aan wat er voorbij komt op
https://www.whiskyauctioneer.com/current-auction
1 x

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 18 Dec 2015, 22:10

gerritbakker57 schreef:Ik kende de site nog niet maar ben er ook niet van onder de indruk :) Relatief beperkt aanbod en sky high priced. Alleen maar mijn eerste gevoel.

Hahaha daarom zij ik maar enkele met helemooie prijzen :bigsmile er staan idd heel wat pareltjes op waarvan ik alleen maar kan dromen :Cry
0 x

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 18 Dec 2015, 22:12

Niet alleen blijven dromen maar gewoon het Web afspeuren naar die pareltjes voor nog enigszins betaalbare bedragen. Keep up thé good spirit :duimop
1 x

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 18 Dec 2015, 22:25

Vind het dan enig zins leuker om naar slijters te gaan die kunnen soms wel nog op zolder parreltjes liggen hebben die ze aan een schappelijke prijs weg doen
Want een veiling werkt vaak met mensen die betaald worden door het veilings huis om de prijs op te drijven zo dat pak weg een black bowmore 42y of macallan 1946 er niet kan vandoorgaan voor 2000
0 x

thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 18 Dec 2015, 22:46

brechtvds schreef:Vind het dan enig zins leuker om naar slijters te gaan die kunnen soms wel nog op zolder parreltjes liggen hebben die ze aan een schappelijke prijs weg doen
Want een veiling werkt vaak met mensen die betaald worden door het veilings huis om de prijs op te drijven zo dat pak weg een black bowmore 42y of macallan 1946 er niet kan vandoorgaan voor 2000

Bewijs?
0 x
Afbeelding | Afbeelding

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 18 Dec 2015, 23:00

thijs100 schreef:
brechtvds schreef:Vind het dan enig zins leuker om naar slijters te gaan die kunnen soms wel nog op zolder parreltjes liggen hebben die ze aan een schappelijke prijs weg doen

Bewijs?

Geen schriftelijk bewijs van :P weet dit via discovery channel de man van chasing classic cars wou een auto kopen voor een spot goedkope prijs toen plots uit het niets iemand op dook om de prijs op de drijven de man haf ook toe dat dit op veel veilingen gebeurt zelfde in auction hunters vrienden van de veiling meester dreven de prijs op dus neem ik aan dat dit wel vaker voor komt op veilingen want geef eerlijk toe niemand ziet graag zijn peperdure fles spot goedkoop verkocht worden :P maar swat weet niet zeker of dit daarwerkelijk ook op belgische, nederlandse,... veiling sites gebeurt is maar een veronderstelling(had dit er mss beter bij vermeld bij mijn reactie dat ik dat maar veronderstel) :HitHead
0 x

Kinto
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Kinto » 20 Dec 2015, 11:41

Verkoper kan op een veiling toch een reserve price laten instellen?
2 x

Barreman
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Barreman » 24 Okt 2018, 16:59

Ik zie hier ook een leuke fles staan maar hij is te on-gangbaar om te beoordelen of ie de prijs waard is.
Ik heb het contactformulier ingevuld. Het adres is een woning / tuinhuis in een soort verwilderd straatje. Geen winkel iig.
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”